[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:23

Had ik vorrige week al die Maria Nila besteld bij JohnBeerens, zou ik vrijdag in huis hebben werd me telefonisch verteld. Tot op heden nog niks in huis en het is ook nog niet verzonden, en ook zeer slechte communicatie via de mail. Het lijkt haast wel of ze het me niet willen verkopen ofzo? Maar op de vraag hoe snel ik mn geld terug kan hebben wordt ook niet gereageerd..
Iemand anders ook ervaringen met deze shop?

patrice02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:40

Bestel altijd bij johnbeerens meestal de volgende dag in huis toevallig afgelopen week nog besteld en twee dagen later in huis (ivm Hemelvaart)
Stille meelezer trouwens :=

Dyphusion

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:08

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met John Beerens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:28

Pff nou voor mij is het echt 1 keer en nooit weer..

Woensdag vorige week besteld, bestelling was op voorraad en omstreeks 21:30 u heb ik nog telefonisch contact gehad met een medewerkster. Ze vertelde mij dat ze de bestellingdiezelfde avond nog zou verzenden, maar i.v.m. hemelvaartdag zou ik het vrijdag in huis hebben. Helemaal prima vond ik.

Toen ik het maandag echter nog niet in huis had heb ik weer via email en telefonisch contact gezocht over de status van mijn bestelling. 1 van de producten bleek uitverkocht, dat zouden zedinsdag binnen krijgen dus dan zou ik het woensdag in huis hebben. De andere producten konden ze niet al opsturen, dat deden ze niet..
dinsdag echter geen verzendbevestiging gehad, woensdagook nog niet en niks in huis, dus ik weer mailen en bellen. Telefonisch kreeg ik te horen dat ze het even zouden uitzoeken en via de mail zouden ingaan op mijn vragen. Ik kreeg inderdaad een mail (waarin ze mij het product afraden (?)) maar geen antwoord op mijn vragen (status van mijn bestelling en hoe lang het duurt voor ik het geld terug heb als ik hem annuleer).

Dus ik was inmiddels al wat boos, en bel een paar uur later weer op omdat er nog steeds niet op mijn emails gereageerd werd. Kreeg ik te horen dat ze pas donderdag of vrijdag de vracht verwachten, dus dat ik het met een beetje geluk zaterdag in huis heb of volgende week. Geld terug storten zou pas eind volgende week worden. Ze konden mij op geen enkele manier tegemoet komen, en wederom was de helft opsturen niet mogelijk. Toen ik vroeg om doorverbonden te worden met een leiding-gevende werd ik in de wacht gezet waarna de verbinding werd verbroken.

Je kan je wel voorstellen dat ik toen nog kwader was. Toen ik terug belde kreeg ik vermoedelijk de leiding-gevende aan de telefoon, want toen kon ze me wel iets tegemoet komen (korting op een volgende bestelling, heb ik afgewezen want ik ga niet nogmaals hier bestellen, dus dan werd het een gratis product (haarmasker).). Aan de bestelstatus en terugbetaal-datum was echter niks te doen waardoor ik de bestelling heb laten staan want ik krijg eerder de bestelling in huis sls dat ik mn geld terug krijg..
Wel heb ik nog een klacht-mail naar de directie gestuurd in de hoop dat ze er van leren.

Aan de hand van die mail werd ik gebeld, en konden ze plots een stuk meer met mij meedenken. Helaas bleek inmiddels mijn hele bestelling uitverkocht dus de helft al opsturen was echt geen optie meer, ze moesten nu voor alles wachten op de vracht. Geld terug storten kon nu wel eerder gebeuren, dan zou ik het maandagop mn rekening hebben. Maar ik werd nu in elk geval serieus genomen en maandag is alsnog later dan dat ik wacht op de bestelling, dus ik wacht het maar af..

Toch jammer dat het zo moet gaan, en dat je pas serieus genomen wordt als je je klacht bij de directie deponeert.. Ik hoop dat ze leren van hun fouten, maar op hun facebookpagina zag ik bij de recensies al veel meer vergelijkbare gevallen (niet reageren op mail, bestelling die op voorraad was die dat niet bleek te zijn, waar de klant zelf achteraan moet bellen om daar achter te komen, veel langere levertijden dan verwacht, slechte klantenservice, etc.). Als ik vooraf beter had gezocht (veel reacties waren relatief recent (moederdag o.a.)) was ik hier niet eens aan begonnen..

Fijn dat het in dit topic eerder uitzondering dan de regel blijkt te zijn!

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 03:07

Het kriebelt hier wel altijd om wat met mijn haar te gaan doen elke keer... Heb een goede vriendin die heeeeel graag met mijn haar werkt! Wou eerst naar licht bruin gaan, maar ze had nog rood liggen. Dan maar gek doen!

Verleden winter was ik naar kort en zwart gegaan. nu ben ik rood! :j

Afbeelding

Van oorsprong heb ik krullen die ik zelden tot niet tem :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:35

Hoi!

Ik kom even binnenvallen. Wat voor shampoo gebruiken jullie voor geblondeerd haar? Ik ga het zaterdag weer knippen en verven en wil dan graag een goede shampoo zodat ik er zo lang mogelijk van kan genieten..

Op het moment is mijn haar zo, jaar geleden blondje plukjes en toen niks meer aan gedaan:
Afbeelding

En ik wil graag naar dit:
Afbeelding

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:04

Ik gebruik nu deze shampo en crème spoeling en ik wil echt geen andere meer.
Mijn haar doet het er goed op :D Afbeelding

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:48

Hij is wel duur , 21,40 voor 325 ml maar er zijn ook flessen van 1000 ml voor 41,95

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:28

wha bobje26, je hebt zulk mooi haar nu !! En dan wil je het steil en korter ???? Nou moe ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:33

Maris schreef:
wha bobje26, je hebt zulk mooi haar nu !! En dan wil je het steil en korter ???? Nou moe ;)

Haha ja liefst weer tot mn schouders. Het groeit zo bizar snel dus ik 'moet' wel. Anders wordt het zo duur. :')

Alleen vind het zo moeilijk om een goede blond shampoo te vinden!!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:35

Misschien dan beter een zilver shampoo ?? Ik gebruik die van Maria Nila ( is ook zonder sulfaten, siliconen etc ), maar is vergelijkbaar qua prijs als bovenstaande shampoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:23

Ik heb het gedaan! Sorry ik kom weer eens binnen vallen haha. m'n haar is er af :P

Afbeelding
Voor

Afbeelding
Na (ja duckface i know was snelle selfie voor vriendin :P )

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:28

Erg mooi!!! :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:35

Oh dat staat mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:37

Dankjullie wel! Kleine geruststelling weer haha :+ ben zelf nog een beetje onzeker nu maar moet ook gewoon ontzettend wennen, heb het de afgelopen jaren alleen maar laten groeien :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:43

Staat erg mooi inderdaad! Echt spontaan en vlot en zomers! Heb je het ook donkerder nu?

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:22

Staat je echt super gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:25

Thanks! Nee niet donkerder Shanna, maar onderin was helemaal verkleurd natuurlijk door ontkleuring, verven en zon dus dat lelijke stuk is er nu af geknipt haha :D Bovenin was het sowieso grotendeels al(weer) uitgroei/donkerbruin

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:38

Weer een stukje eraf :D
Mn krullen begonnen uit te zakken en wilde lekker fris koppie met dit weer.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:41

Mooi hoor, die korte kopjes! Ik krijg er zelf ook weer kort-haar-kriebels van! :D

Vandaag is mn Maria Nila bestelling aangekomen, wilde het eigenlijk vandaag ook gelijk proberen maar mn dochtertje mag morgen afzwemmen waarbij ik mee mag zwemmen dat ik het maar na het zwemmen ga doen! :D
Ik heb ook vitaminoplex, lijkt me een soort van olaplex wat je thuis kan gebruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:46

Ik moet heeel erg wennen, heb al klein beetje instort momentje gehad met ahh ik heb spijt enzo :P ik gebruikte zelf alleen eigenlijk nooit veel haar producten naast wat mousse maar merk dat dat hier niet genoeg voor is. Wat raden jullie kwa wax of iets dergelijks aan?
Liefst niet van dat super erge plak spul wat je haar echt super vet en vies maakt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:53

Paste is heel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 11:14

Nou ik kom net van een rondje drogist, eerst de kruidvat waar ze me absoluut niet konden helpen geen verstand van de haar producten, toen de DIO waar ze er bekend om staan hier dat ze vooral een hoop duur spul je aanpraten met mooie beloftes. Ik zei heel duidelijk een wax wat niet al te erg plakt.. Nou ik heb de syoss paste 48h extra strong control 4 mee gekregen, plakt niet zegt ze.. Nou ik net wat aan het proberen, met haarlak er bij, zat in eerste instantie leuk zakt gelijk weer in en plakt aan alle kanten, niet door te kammen doet gewoon pijn, ik met m'n hoofd in de wasbak eruit wassen, opnieuw met alleen de paste. Nou daar komt dus het plakken weg. en niet een beetje.. Dus handen in m'n haar betekent nu gelijk handen wassen omdat het plakt.. En krijg het nog niet in model hoe ik het hebben wil. Ik snap er niks meer van en dit is zo absoluut niet mijn straatje, de laatste keer dat ik met haar producten echt wat gedaan heb is minstens 5 jaar geleden.. Word helemaal wanhopig zo.. Kort was juist bedoeld om het ook los te dragen maar het komt er op neer dat ik het nu nog net zo draag als toen het langer was, en dat ik het ook nog dagelijks mag gaan wassen door die vieze plak wax...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 11:34

Mondy schreef:
Weer een stukje eraf :D
Mn krullen begonnen uit te zakken en wilde lekker fris koppie met dit weer.

[ [url=m/xfBk3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/042q8R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knappie! Wat is jouw krullenroutine?

Shanna schreef:
Mooi hoor, die korte kopjes! Ik krijg er zelf ook weer kort-haar-kriebels van! :D

Vandaag is mn Maria Nila bestelling aangekomen, wilde het eigenlijk vandaag ook gelijk proberen maar mn dochtertje mag morgen afzwemmen waarbij ik mee mag zwemmen dat ik het maar na het zwemmen ga doen! :D
Ik heb ook vitaminoplex, lijkt me een soort van olaplex wat je thuis kan gebruiken?

Nee, het is goedkope namaak. Zat het bij je bestelling vanwege de vertraging of heb je het zelf besteld?

Annet_Dottie schreef:
Nou ik kom net van een rondje drogist, eerst de kruidvat waar ze me absoluut niet konden helpen geen verstand van de haar producten, toen de DIO waar ze er bekend om staan hier dat ze vooral een hoop duur spul je aanpraten met mooie beloftes. Ik zei heel duidelijk een wax wat niet al te erg plakt.. Nou ik heb de syoss paste 48h extra strong control 4 mee gekregen, plakt niet zegt ze.. Nou ik net wat aan het proberen, met haarlak er bij, zat in eerste instantie leuk zakt gelijk weer in en plakt aan alle kanten, niet door te kammen doet gewoon pijn, ik met m'n hoofd in de wasbak eruit wassen, opnieuw met alleen de paste. Nou daar komt dus het plakken weg. en niet een beetje.. Dus handen in m'n haar betekent nu gelijk handen wassen omdat het plakt.. En krijg het nog niet in model hoe ik het hebben wil. Ik snap er niks meer van en dit is zo absoluut niet mijn straatje, de laatste keer dat ik met haar producten echt wat gedaan heb is minstens 5 jaar geleden.. Word helemaal wanhopig zo.. Kort was juist bedoeld om het ook los te dragen maar het komt er op neer dat ik het nu nog net zo draag als toen het langer was, en dat ik het ook nog dagelijks mag gaan wassen door die vieze plak wax...

Wat moet het product dat je zoekt precies doen voor jouw haar? Dan denk ik met je mee.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 12:05

Thx :D

De routine is nu vooral weinig tot niet borstelen (1x in de week hooguit) 1x in de 2 dagen shampoo en elke dag conditioner. Haarmasker speciaal voor krullen 1x in de week een nacht inlaten.
En elke dag na t wassen/nat maken olie er doorheen en op de slechte dagen wat creme en/Of haarlak.
Haar eerst ondersteboven kneden en dan alles naar links en dan naar rechts. Drogen gewoon aan de lucht.