Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Weer een stukje eraf![]()
Mn krullen begonnen uit te zakken en wilde lekker fris koppie met dit weer.
[ [url=m/xfBk3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/042q8R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shanna schreef:Mooi hoor, die korte kopjes! Ik krijg er zelf ook weer kort-haar-kriebels van!
Vandaag is mn Maria Nila bestelling aangekomen, wilde het eigenlijk vandaag ook gelijk proberen maar mn dochtertje mag morgen afzwemmen waarbij ik mee mag zwemmen dat ik het maar na het zwemmen ga doen!
Ik heb ook vitaminoplex, lijkt me een soort van olaplex wat je thuis kan gebruiken?
Annet_Dottie schreef:Nou ik kom net van een rondje drogist, eerst de kruidvat waar ze me absoluut niet konden helpen geen verstand van de haar producten, toen de DIO waar ze er bekend om staan hier dat ze vooral een hoop duur spul je aanpraten met mooie beloftes. Ik zei heel duidelijk een wax wat niet al te erg plakt.. Nou ik heb de syoss paste 48h extra strong control 4 mee gekregen, plakt niet zegt ze.. Nou ik net wat aan het proberen, met haarlak er bij, zat in eerste instantie leuk zakt gelijk weer in en plakt aan alle kanten, niet door te kammen doet gewoon pijn, ik met m'n hoofd in de wasbak eruit wassen, opnieuw met alleen de paste. Nou daar komt dus het plakken weg. en niet een beetje.. Dus handen in m'n haar betekent nu gelijk handen wassen omdat het plakt.. En krijg het nog niet in model hoe ik het hebben wil. Ik snap er niks meer van en dit is zo absoluut niet mijn straatje, de laatste keer dat ik met haar producten echt wat gedaan heb is minstens 5 jaar geleden.. Word helemaal wanhopig zo.. Kort was juist bedoeld om het ook los te dragen maar het komt er op neer dat ik het nu nog net zo draag als toen het langer was, en dat ik het ook nog dagelijks mag gaan wassen door die vieze plak wax...