Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ja heel cliché en eigen domme fout maar goed. Nowiexx schreef:Hi dames,
Mag ik af en toe eens mee kletsen? Ik ben na de zwangerschap niet van de kilo’s afgekomen, integendeel.. er zit nog meer aan. Ik heb een ontzettend slecht eet patroon gehad en niks boeide me wat ik naar binnen werkte. Met als resultaat? Ik walg van mijzelfja heel cliché en eigen domme fout maar goed.

Challenge vanuit de Bootcamp club hier. Wel grappig en eens iets anders...
.
knap dat je dat volhoudt dag na dag! Hoe lang duurt de challenge?
.
pashokjes en verlichting daar zijn inderdaad heel nadelig en naar.
is een behoorlijke hap maar de theorie van de osteo waar ik het van heb is door te beginnen met zoveel eiwit en een stevig ontbijt heb je de rest van de dag geen trek meer. Heeft hier altijd heel goed geholpen en nu nog maar val nu niet af maar dat zijn andere gezondheidsproblemen....
de pashokjes zijn inderdaad vreselijk, dat licht lijkt echt ieder putje, pukkeltje en vetje enorm te vergroten

ik wil gewoon zo graag mijn kg weer kwijt en energie er bij
wat een verschrikking als je steeds meer gaat zweten omdat je met je dikke winterjas al 20 minuten door die winkel hebt gesjokt
Daar ga ik altijd wel lekker op.
ik mag dus in theorie alles maar niks lukt. Naast de klachten heb ik (h)eds wat geen spier opbouw ook gewoon veel klachten geeft. Nu ben ik bij academisch ziekenhuis en de arts waar ik bij begonnen ben zei ook al het is boven mijn kunnen. Werd beetje geïrriteerd van omdat ik aangegeven had dat het dossier echt lastig is maar nu dus weer maanden verder ben zonder resultaat. Arts zei ja ik ben net afgestudeerd.. niet handig dus. Begrijp mij niet verkeerd ben blij dat er iets schot in zit maar na 13 jaar zit er eindelijk een soort van beweging in maar nog steeds voelt het als kastje naar de muur. Nu ook ondanks dossier overgeven blijven ze hameren dat als er nu een goede 24 uurs urine en speekseltest afgenomen word ze mij naar de somatische poli sturen.. voor mijn gevoel zijn ze aan het testen in de hoop een goede test te krijgen en mij weg kunnen sturen, terwijl er nu +10 testen gedaan zijn en 75% gewoon veelste hoog is geweest.