Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:Aangezien mijn topic is gesloten.. Bij deze de vraag opnieuw..
Bij deze een, voor mij, hele persoonlijke vraag.. Eehhmm ik weet niet goed hoe te beginnen, dus val maar met de deur in huis..
Mijn lover is op vaderdag jongstleden overleden.. Nu is mijn idee om met zijn as een tattoo te zetten.. Zijn teken is/was een havik.. Ik heb gehoord van een spirituele vriendin gehoord dat ze een havik bij me heeft gezien, terwijl ze m'n lover niet eens kon.. Dit vond ik heel bijzonder.. Dus bij deze de vraag..
Wie kan en wil voor mij een havik tekenen met aan z'n poten een ketting waar een hartje aan hangt met daarin z'n vingerafdruk.. Eventueel kan je de vingerafdruk via pb krijgen..
Bij voorbaat dank..
Debbie00 schreef:Hoe lang zijn jullie doorgegaan met tattoo wassen en insmeren?? Mijn tattoo is donderdag 2 weken.
Saartje08 schreef:[ [url=m/GQc9UP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vingerafdrukken van mijn overleden vader
Mayling27 schreef:Saartje08 schreef:[ [url=m/GQc9UP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vingerafdrukken van mijn overleden vader
Deze wil ik dus ook met afdruk van mijn zusje. Heb thuis al een stempelaar gehaald om de afdruk te maken, maar daarmee is hij niet duidelijk. Hoe heb jij die afdruk zo duidelijk gekregen dat je hem in een tattoo kon verwerken? (Natuurlijk hoeft niet elk lijntje helemaal exact hetzelfde te zijn, maar in grote lijnen zoveel mogelijk).