[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:03

Spannend Aranel!!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:13

oeh,de 501-ste pagina! Dan zal er wel snel een nieuw deel komen :)

lady luck tattoos in Weert- daar had ik niets negatiefs over gehoord. Zijn mensen daar nogsteeds positief over, of zijn er inmiddels ook negatieve ervaringen van bokkers?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:15

Lady Luck ken ik niet... nou ja, wel eens langs gelopen als ik naar Marsha liep, of weer naar de trein... naar heb er iig ook niks negatiefs over gehoord :)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:21

Aangezien mijn topic is gesloten.. Bij deze de vraag opnieuw..

Bij deze een, voor mij, hele persoonlijke vraag.. Eehhmm ik weet niet goed hoe te beginnen, dus val maar met de deur in huis..

Mijn lover is op vaderdag jongstleden overleden.. Nu is mijn idee om met zijn as een tattoo te zetten.. Zijn teken is/was een havik.. Ik heb gehoord van een spirituele vriendin gehoord dat ze een havik bij me heeft gezien, terwijl ze m'n lover niet eens kon.. Dit vond ik heel bijzonder.. Dus bij deze de vraag..

Wie kan en wil voor mij een havik tekenen met aan z'n poten een ketting waar een hartje aan hangt met daarin z'n vingerafdruk.. Eventueel kan je de vingerafdruk via pb krijgen..

Bij voorbaat dank.. <3

Saartje08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:26

Ik lees ook even mee! Gave tattoos komen er voorbij. Zelf heb ik nu 6 tattoos en ben weer ideeën aan het opdoen voor een andere tattoo die ik wil laten zetten. Ik heb 4 tattoos laten zetten bij Left Hand in Driebergen, hele fijne shop. Dit zijn de laatste twee die ik daar heb laten zetten:

Afbeelding
Roos op m'n schouder

Afbeelding
Vingerafdrukken van mijn overleden vader

Binnekort wil ik bij de roos nog verder uitbereiden, hiervoor ben ik nog opzoek naar iets moois waar ik een songtekst in kan laten zetten.

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:30

Hoi rainbow8,

Allereerst nog sterkte met het verlies. Nu dan antwoord op je vraag en tegelijkertijd ook advies: Je hebt al een idee, zoek nu een goede artiest uit die jouw idee verder uit kan werken. Een goede tattoo ontwerpen kan best lastig zijn.

Neem de tijd met het zoeken naar een artiest, bekijk veel verschillende werken en vraag hier eventueel nog verder avdies/meningen etc.

Met as tatoeeren is een mooie gedachte maar wordt door de meeste artists niet (meer) gedaan. Voor zover ik weet kan het de kwaliteit van je tattoo beinvloeden, wordt het eigenlijks niet echt opgenomen in de huid en er is natuurlijk een verhoogde kans op ontstekingen/reacties etc.

Ik hoop dat mijn reactie niet al te rouw op je dak valt.. zo is het niet bedoelt :)

Succes met je tattoo!

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:42

Oh Saartje die vingerafdrukken vind ik echt heel mooi. Mooi uitgevoerd en mooi idee! Hoe lang heb je die al?

Ik bedenk me dat ik mijn inmiddels alweer 2 jaar oude vogel nog niet had laten zien, dus bij deze:

Afbeelding

Ik was vandaag bij de tattoostudio voor een piercing en heb meteen even gevraagd naar de wachttijd voor tatoeages.. Hij zei dat er voor een (semi-)kleine tattoo altijd wel plaats was. Dus nu nog even goed hard nadenken of ik er al klaar voor ben en dan ga ik gewoon := In oktober verhuizen we dus dan kan ik niet zo makkelijk meer naar deze studio terwijl ik erg graag een tattoo van ze wil! Voor de geinteresseerden, het is deze shop: https://www.facebook.com/wildhandstudio/

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:46

Felinde:
- Nee, je antwoord komt me niet rauw op m'n dak vallen.. Dankje voor je eerlijkheid..

Saartje:
- Die vingerafdruk is echt gaaf!!

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:54

Rainbow, het schijnt inderdaad te zijn dat de as naar de bodem zakt van het bakje en er uiteindelijk dus heel weinig as in je tattoo zit. Je kan natuurlijk wel gewoon een havik laten zetten als eerbetoon :j Verder heb ik eigenlijk niets toe te voegen aan het verhaal van Felinde.
Gecondoleerd nog :(:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:56

rainbow8 schreef:
Aangezien mijn topic is gesloten.. Bij deze de vraag opnieuw..

Bij deze een, voor mij, hele persoonlijke vraag.. Eehhmm ik weet niet goed hoe te beginnen, dus val maar met de deur in huis..

Mijn lover is op vaderdag jongstleden overleden.. Nu is mijn idee om met zijn as een tattoo te zetten.. Zijn teken is/was een havik.. Ik heb gehoord van een spirituele vriendin gehoord dat ze een havik bij me heeft gezien, terwijl ze m'n lover niet eens kon.. Dit vond ik heel bijzonder.. Dus bij deze de vraag..

Wie kan en wil voor mij een havik tekenen met aan z'n poten een ketting waar een hartje aan hangt met daarin z'n vingerafdruk.. Eventueel kan je de vingerafdruk via pb krijgen..

Bij voorbaat dank.. <3

Wat naar voor je, heel veel sterkte!
Met as word er inderdaad niet meer getatoeëerd, meestal komt het niet in de tattoo. Of het geeft nare infecties, je kan natuurlijk wel een mooie hanger laten maken met het as.
Als je weet wat je wil moet je gewoon even rond kijken welke shop voor jou het aantrekkelijkste is.
Misschien kunnen mensen hier je helpen qua shop. De shop kan ook het ontwerp voor je maken, en maakt het ook zo persoonlijk en mooi als jij wil.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:04

Hoe lang zijn jullie doorgegaan met tattoo wassen en insmeren?? Mijn tattoo is donderdag 2 weken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:05

Debbie00 schreef:
Hoe lang zijn jullie doorgegaan met tattoo wassen en insmeren?? Mijn tattoo is donderdag 2 weken.

Tot ik geen korstjes en jeuk meer had.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:05

Rainbow8, kijk op instagram eens bij motattoo. Hij heeft zojuist een onwijs gave plaat gezet van een vogel.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:09

Debbie00 schreef:

Ik was hem elke dag standaard nog en insmeren 's morgens en 's avonds maar in principe niet meer nodig. Die van mij wordt vrijdag 2 weken en sinds 2 dagen helemaal genezen en niet meer op de huid zeg maar...

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:15

Ik heb weinig tot geen jeuk gehad en een beetje vervelling.

Ik was nu smorgen en savonds en als ik heb schoongemaakt of bij dieren ben geweest. Insmeren doe ik eigenlijk af en toe de hele dag door.

Saartje08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:34

Nissima schreef:
Oh Saartje die vingerafdrukken vind ik echt heel mooi. Mooi uitgevoerd en mooi idee! Hoe lang heb je die al?

Dankje! Ik heb deze sinds november 2015. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 23:33

Mooi Saartje8! Die vingerafdruk vind ik vooral heel origineel :)

Mijn tattoo staat ook!

Afbeelding

Beetje een lastige hoek zo met mijn been op de wastafel maar om een idee te geven :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 08:24

vind het wel mooi! ben ook aan het overwegen om nog iets op die plek :)

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:19

Mooi zeg! Die kleur is ook heel mooi

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:55

Saartje08 schreef:
[ [url=m/GQc9UP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze wil ik dus ook met afdruk van mijn zusje. Heb thuis al een stempelaar gehaald om de afdruk te maken, maar daarmee is hij niet duidelijk. Hoe heb jij die afdruk zo duidelijk gekregen dat je hem in een tattoo kon verwerken? (Natuurlijk hoeft niet elk lijntje helemaal exact hetzelfde te zijn, maar in grote lijnen zoveel mogelijk).

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:05

Lijkt mij dat juist wel elke lijn hetzelfde moet zijn, anders heb je iemand anders vingerafdruk....

Saartje08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:15

Mayling27 schreef:
Saartje08 schreef:
[ [url=m/GQc9UP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze wil ik dus ook met afdruk van mijn zusje. Heb thuis al een stempelaar gehaald om de afdruk te maken, maar daarmee is hij niet duidelijk. Hoe heb jij die afdruk zo duidelijk gekregen dat je hem in een tattoo kon verwerken? (Natuurlijk hoeft niet elk lijntje helemaal exact hetzelfde te zijn, maar in grote lijnen zoveel mogelijk).

Ik heb het met een soort ecoline achtige verf gedaan geloof ik. Als je het te nat maakt werkt het minder goed.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:03

Mijn artiest postte net zo'n schattige, die moest 'k hier even neerzetten :D

is je stijl of niet, maar 'k vind ze cute :)

Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:59

oef nou het moet idd je smaak zijn, maar de mijne is het niet zowel de stijl als de wijze van zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:01

Ik was ook even aan het pinteresten, kijk hoe schattig <3

Afbeelding