Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faelivrin schreef:Wat komen hier weer een prachtige werken voorbij zeg! Wie gaat er binnenkort nog wat laten zetten? Ik ben nog steeds heeel erg blij met mijn kunstwerkje op mijn pols. Nu het warmer is buiten zien meer mensen het, tot nog toe alleen maar erg leuke reacties
Erg mooie betekenis! Van de tekst en ook zeker van de vogels.
Jammer.. Want heb ook nog niet echt een idee bij wat ik wil, in die zin, wel wat ik wil maar niet hòe! Weten jullie hier in het noorden (alhoewel ik ook wel een stuk wil rijden er voor, hoor.
) ook nog wat welke met watercolour tattoo's werken?
Wat heb jij gemaild? Al een concreet plan en schets of?
Er moeten een aantal dingen in voorkomen, daardoor weet ik niet goed hoe ik dat in een ontwerp moet gieten. Wil graag een uil, een anker òf een vrachtwagen stuur (zo'n ouderwetse met 3 spijlen, van scania bijvoorbeeld) en een ouderwetse camera, maar ook graag iets met bloemen, het liefst klaprozen. Ik zat al te bedenken een soort vliegende uil met 3 'draadjes' in de pootjes/snavel met daaraan een ankertje/stuur, een ouderwetse camera en eventueel een klaproos maar dat is ook zo 'simpel' bedacht. Lastig dus 
Je moet er niet te lang naar kijken en compleet bestuderen want hij is niet overal gelijk en perfect, al is dat ook erg moeilijk met zulke dunne 'pootjes'. Maar dat was ook niet de bedoeling om hem perfect te maken, een ijsbloem is in het echt ook niet perfect! Mijn voorbeeld destijds was ook tè perfect, was mijn mening.
Mijn schoonzus zei vorig weekend nog toen we in A'dam voorbij een tattooshop liepen; nou hier eind van de dag maar heen! Toen zei ik dat ik eerst wel eventjes klaar was met tattoo's keek ze me vrij wazig aan. En die dacht dus ook dat het een plakplaatje was. Nou das een best plakplaatje dan, die al weeeken zit.

Verder ken ik wel een hele goede tattoo artiest, Emmy van de Giessen! Zit momenteel bij Mad Science Tattooing in Den Haag. Wat van haar werk is hier te vinden: https://www.facebook.com/emmyvandegiess ... 690&type=3

wilde deze in eerste instantie op mn ribben onder mijn bh hebben maar daar kwam het toch niet mooi uit. Daarom is 'ie een stukje omlaag gezet, net achter mijn heupbot. Was weer even pijn lijden maar het was het waard!