Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Wauw dat zijn andere bedragen dan wat ik moest betalen
Ik ben al zo'n beetje 4x zoveel kwijt en nog niet het gewenste resultaat..
_Linn_ schreef:Heej ik had van het weekend hier de vraag gesteld over het blonderen met olaplex en de kosten.
Ik ben bij de cosmo langs gegaan en ze hebben nu een actie. Basiskleur, contouring kleureffect, olaplex behandeling en touch up voor 99 euro.
Ze zei me ook dat het handig is als ik een plaatje heb van wat ik graag wil/mooi vind. Maar dat vind ik dus lastig. Ik wil gewoon een natuurlijke blonde kleur. Ik ben nu dus donkerblond en vind het te donker.
Door dat contouring kleureffect gaat het al wat natuurlijker worden doordat ze naar de vorm van mijn gezicht gaan kijken en ik neem aan dat ze dan na de basiskleur dus gaan kijken naar highlights enzo?
Wat is nu mooi natuurlijk? Honingblond met lichtere highlights?
_Daniella schreef:_Linn_ schreef:Heej ik had van het weekend hier de vraag gesteld over het blonderen met olaplex en de kosten.
Ik ben bij de cosmo langs gegaan en ze hebben nu een actie. Basiskleur, contouring kleureffect, olaplex behandeling en touch up voor 99 euro.
Ze zei me ook dat het handig is als ik een plaatje heb van wat ik graag wil/mooi vind. Maar dat vind ik dus lastig. Ik wil gewoon een natuurlijke blonde kleur. Ik ben nu dus donkerblond en vind het te donker.
Door dat contouring kleureffect gaat het al wat natuurlijker worden doordat ze naar de vorm van mijn gezicht gaan kijken en ik neem aan dat ze dan na de basiskleur dus gaan kijken naar highlights enzo?
Wat is nu mooi natuurlijk? Honingblond met lichtere highlights?
Je wilt lichter? Dan moet er geblondeerd worden, ik denk niet dat dat bij die prijs berekend is. Basiskleur en contouring kleur klinkt meer als acties die je vaak ziet als in 1 gehele kleur, tintje donkerder bv met paar folies er bij.
Heb je goed nagevraagd of wat je een beetje in je hoofd hebt daar onder valt?
Voordat het straks veel meer gaat kosten.
Shanna schreef:C.a. 140 per keer ontkleuren..![]()
Dat nu dus 3 keer gedaan hele dagen kwijt geweest tussendoor flink voor schut gelopen en nog is het niet witblond en het grijze was er met 2 wasbeurten ook al weer uit/ blond..
En dan nog maar te zwijgen over alle bijkomende haarproducten..
deksel schreef:Precies, niet alleen omdat ik te gierig ben maar ook omdat ik het niet heb
E_J schreef:deksel schreef:Precies, niet alleen omdat ik te gierig ben maar ook omdat ik het niet heb
Ik vertrouw kappers ook gewoon niet![]()
M'n oudere zus is een keer bij de kapper geweest om haar haar te laten blonderen, en toen ze naar buiten liep was haar haar dus echt net stro. Ze hadden haar een uur of 3 in de bleek laten zitten... Natuurlijk zijn niet alle kappers zo, ik mag hopen dat dit een extreme uitzondering was, maar toch denk ik dan: maar wat nou als ik óók toevallig bij zo'n type terecht kom?
Dan liever voor twee tientjes zelf mijn haar verpesten dan het een vreemde laten doen voor honderd