Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:01

savasan schreef:
Het punt van een push up BH is toch dat ze er juist groter van moeten lijken?

Dat is in ieder geval bij mij zo, ze lijken dan echt enorm :+

na dit was meer zodat ze gelift werden en dus in je nek zaten, alleen kwam alles eroverheen :') niets groter, alleen ranziger :))

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:49

Patriciavt schreef:
Hoi meiden!!!

Tijdje geleden dat ik iets gepost heb..
Als het goed is, duurt het nu niet lang meer voor ik mijn borstverkleining krijg :D :D
Over een week kan ik t ziekenhuis bellen en dan hoor ik wanneer ik ingepland sta in juni :)

Nog maar heel even :):)

Spannend :j
Ik sta gepland voor 20 mei :):)
Wel balen dat je dan 6 weken niks mag. Niet autorijden, niet paardrijden. Jak, wat moet ik met mijn tijd??

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:27

kunnen jullie niet wat aan mij geven?
ik had eerst altijd 70B maar die zat nu te krap..
en nu loop ik met een 75A :S
70B was wel een push up, die 75A een klein beetje..
maarja baal wel hoor!
Laatst bijgewerkt door xxmyrtheexx op 28-04-09 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Irisje_x

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:31

Mag ik vragen wat voor maat jullie eerst hadden, en naar welke cup jullie nu gaan?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:08

Iedereen begint toch gewoon bij het begin? Voordat ik met de pil begon had ik een C/D nu een E/F. Wil wel errug graag weer terug...

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:09

Ik had ook altijd een C, toen ben ik enorm afgevallen (en ik ben van mezelf al niet echt dik). Toen ik dat weer aankwam en ook nog met de pil begon kort daarna hebben ze de schade met een noodvaart ingehaald en zijn ze gegroeid naar een E.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:07

Nou jongens, ik had het al een beetje aangekondigd... Ik ga dit topic verlaten..

Doegdoeg ;(

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:30

Succes Nouks!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:36

ikkiN schreef:
Ik ben ook een ramp met bikini's vinden, ik heb broekmaat 34, en shirtjes heb ik ook een S van nodig. Maar ik heb 65/70D. Shirtjes trekken strak onder mijn oksels door mijn teveel aan tiet :+
Gelukkig zie je het bij mij niet zo duidelijk, het is alleen wel erg vervelend met truitjes en bikini's. Bikini's in cup D hebben vaak een te grote omvang en glijden met iedere beweging van hun plek. Ik ben overigens 1m68 en weeg 53 kg.

Ik heb dus exact hetzelfde probleem.... 1.65m 53 kilo en een 65DD. Alles is te wijd, ook een BH bestellen is een drama, wou vorige keer een normale witte BH. Die hebben ze bij een speciaalzaak uiteindelijk uit frankrijk moeten laten komen, het ergste was nog dat ik er niet meerder kon bestellen want dit was de laatste :(

Ben nu aan het kijken voor bikini's, vorige keer een pagina gevonden maar ben de naam kwijt helaas. Ik kom toch altijd uit bij de merken van Freya e.d.
Maar vaak als ik iets leuks zie dan is het uitverkocht of niet leverbaar :(

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 18:58

x_Irisje_x schreef:
Mag ik vragen wat voor maat jullie eerst hadden, en naar welke cup jullie nu gaan?

Ik heb 80 E en ik ga naar een C. Het gaat bij mij vooral om de zijkant. Ik heb vrij brede borsten (zei de PC ook, dus ligt niet aan mij), waardoor ik last heb van schurende bh's bij mijn bovenarmen. Verder ook smetplekken eronder, dus voor mij reden genoeg om daar wat aan te laten doen. Zeker met de zomer in het verschiet.
Daarbij natuurlijk nog de gebruikelijke rug- en schouderklachten.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:10

Ik heb een G80 maar aangezien ik overgewicht heb, zal een verkleining er voor mij wel niet inzitten...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:36

beantsje schreef:
Ik heb een G80 maar aangezien ik overgewicht heb, zal een verkleining er voor mij wel niet inzitten...

hangt van je overgewicht en ook de chirurg af. Ik had bij mijn operatie licht overgewicht (kilootje of 10 geloof ik toendertijd) maar omdat ik toch niet van plan was echt af te gaan vallen vond hij het geen enkel probleem. Bij mijn moeder hetzelfde verhaal.
Maar als je aanzienlijk overgewicht hebt en dit ook kwijt wil, zal je idd te horen krijgen dat je eerst maar eens moet afvallen...

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 23:02

Ik dacht dat je ook geen overgewicht mocht hebben ivm de wondgenezing?
Ze zien dacht ik het liefst dat je onder de 75 zit en dat zit ik.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 04:54

hier nog zo een..

ik baal egt, heb 65/70 .. en een C/D dat verschilt egt heel erg bij mij.. ik ben 1.65 en weeg rond de 60 kg (veel te zwaar ook)
dus heb een buik hangen en borsten.. bikini's is niet aan te beginnen gewoon.. en met me moeder kom ik ook niet verder want
die weet niet hoe het is.. die heeft 70 A, ofzo.. nja heb een sport BH waar ik dood ga van de pijn die knelt me hele ribben af enzo.
alleen een bh voor paardrijden dat zit egt goddelijk, niet gevormd, maar lijkt net of ik een B heb. en alles blijft strak zitten maar de
bh zit gewoon losjes, egt ben daar zo blij mee.. maar het is gewoon niet leuk het te hebben, heb het all ongeveer vanaf mn 14 en wil
er eigenlijk gewoon vanaf.

hoe duur is verkleinen eigenlijk? een operatie, en moet je dan nog iets van niet bewegen ofzo.. dat je bijvoorbeeld een paar dagen
niet op en neer mag bonken (galloperen met paard bijv.)

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:53

_Miistral_ ik weet niet hoe oud je bent? wat betreft borstverkleining informatie kan je ff hier op t forum zoeken er loopt een heel topic over.. ik weet wel dat je zo'n 6 weken weinig mag en kan omdat het toch wel een vrij ingrijpende operatie is..
wat betreft bh's probeer een zaak te vinden die het merk Freya verkoopt, die is namelijk bedoeld voor jonge meiden met een maatje meer (ook bij omvang 65) en sportbh's van Fila zitten bij mij wel goed als gewone bh's maar niet als sportbh, misschien dat je daar nog een fijne bh kan vinden met omvang 70

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:57

Ik sluit me aan bij Kathris.
Verkleinen wordt meestal vergoed, als je er last van hebt. Maar ik dacht dat mijn HA zei, dat dat vanaf E geldt?
Je mag 6 weken heel weinig.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:40

Vanaf E wordt sowieso vergoed, maar als je een kleinere maat hebt maar wel te groot voor je lichaam en lichamelijke klachten, wordt het ook echt wel vergoed.
En inderdaad 6 weken zo goed als niks doen en geloof me, dat wil je ook niet ;) Je hebt hechtingen in ankervorm: rondom je tepels, loodrecht naar beneden en de hele onderkant. Dat zit dan vol met hechtingen dus je wil echt niet paardrijden hoor. Daarna gaat alles wel weer maar paardrijden heb ik toen een maand of 2 niet gedaan.

Freya is idd een fijn merk voor jouw maten. In jouw maat zijn er trouwens sowieso wel veel BH's te vinden als je bijv naar livera gaat. Een sportbh moet lekker zitten dus dan heb je geen goede maat of niet de goede pasvorm. Ik heb eeuwenlang gezocht naar een goede sportbh en nu eindelijk gevonden: de shock absorber. Ook bij de livera te krijgen :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:12

Ik heb een BH besteld bij bravissimo!! :)
Hoelang duurt het ong?? ( dacht tussen de 7 en 14 dagen te lezen??
Ik hopo zooo dattie past!! :D

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:51

Meestal heb ik het wel met een week.
Heb ook net wat besteld hempje met ingebouwde bh had er laatst al 1 was erg leuk nu de andere versie.
En nog een ander truitje ben benieuwd hoe dat valt. ;)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:19

iemand een idee waar je freya bikini's in België vind?
ik vind de Malibu Lagoon, Bondi Beach, crystal cove en de Vodkatini bikini mooi...
Nu is de vraag of die gevoerd/voorgevormd zijn... :o

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:22

hee,

maar ik heb er egt last van .. heb meerdere malen gejankt, ik vind het gewoon niks egt niks.. ik wil gewoon normaal kunnen lopen zonder dat mijn borsten op en neer bonken, ben trouwens 16

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:25

als je 16 bent moet je meestal nog wel 2 jaartjes wachten. Maar je hebt alleen last van het bonken en vind het vervelend? Dan word het met jouw maat niet vergoed vrees ik. Dat zijn geen lichamelijke klachten namelijk...

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:45

het was een voorbeeld..

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:47

Ga eens overleggen met de HA. Die kan je meer vertellen :j

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:18

Geloof ook niet dat een verkleining vergoed wordt omdat je vindt dat ze 'bonken'. Dan moet je er wel echt (lichamelijke?) klachten van hebben.

Ik ben moed aan het verzamelen voor maandag, dan ga ik weer op jacht. Zie er nu al tegenop...