savasan schreef:Het punt van een push up BH is toch dat ze er juist groter van moeten lijken?
Dat is in ieder geval bij mij zo, ze lijken dan echt enorm
na dit was meer zodat ze gelift werden en dus in je nek zaten, alleen kwam alles eroverheen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriciavt schreef:Hoi meiden!!!
Tijdje geleden dat ik iets gepost heb..
Als het goed is, duurt het nu niet lang meer voor ik mijn borstverkleining krijg![]()
Over een week kan ik t ziekenhuis bellen en dan hoor ik wanneer ik ingepland sta in juni
Nog maar heel even
ikkiN schreef:Ik ben ook een ramp met bikini's vinden, ik heb broekmaat 34, en shirtjes heb ik ook een S van nodig. Maar ik heb 65/70D. Shirtjes trekken strak onder mijn oksels door mijn teveel aan tiet![]()
Gelukkig zie je het bij mij niet zo duidelijk, het is alleen wel erg vervelend met truitjes en bikini's. Bikini's in cup D hebben vaak een te grote omvang en glijden met iedere beweging van hun plek. Ik ben overigens 1m68 en weeg 53 kg.
x_Irisje_x schreef:Mag ik vragen wat voor maat jullie eerst hadden, en naar welke cup jullie nu gaan?
beantsje schreef:Ik heb een G80 maar aangezien ik overgewicht heb, zal een verkleining er voor mij wel niet inzitten...