Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Eigenlijk ging dit topic over fibromyalgie en ervaringen hoe daar mee om te gaan met elkaar uitwisselen.
Het is nu een HK kletstopic geworden, dat is jammer voor die mensen die hier denken wijzer te worden.
Veel plezier nog verder met jullie paardjes
sarabande schreef:Het kopen of verkopen van paarden rijden van wedstrijden etc, is iets waar op dit forum ruimschoots plaats voor is.
Stel dat er iemand net ontdekt dat ze fibro heeft en binnenkomt in dit soort gesprekken, die heeft daar niets aan.
Evelienepien schreef:sarabande schreef:Het kopen of verkopen van paarden rijden van wedstrijden etc, is iets waar op dit forum ruimschoots plaats voor is.
Stel dat er iemand net ontdekt dat ze fibro heeft en binnenkomt in dit soort gesprekken, die heeft daar niets aan.
Voor jou misschien niet. Maar zoals ik al eerder aangaf, voor mij en anderen dus wel......
Hoe combineer je FM en paarden / wedstrijden of wat dan ook?
semenamy schreef:Bedoel je dit nu tegen mij?
Ik bedoelde te zeggen dat jouw standpunt helemaal niet kort door de bocht was aangezien ik degene was die de vraag stelde hoe iedereen probeerde fm met hun paard te combineren en we dus over fm praten waar dit topic over gaat toch?
Suzanne F. schreef:Alou schreef:Hej jongens! ik heb de laatste tijd echt heel veel last van misselijkheid. hebben jullie daar ook ervaring mee?
Nee alleen toen ik zwanger was.