Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pelryo schreef:Ik heb zelf autisme wat als eerder vermeld is. Maar mijn schoonouders accepteren mij niet en laten het weten ook. Iemand tips, kvind het best moeilijk dat ik steeds niet goed genoeg ben en dan doe ik meer me best en klap ik dicht enzo.
Klein voorbeeldje: Ik wou niet naar ze toen omdat ze mijn negeren. Mijn vriend zei dat ze me zo graag wilden leren kennen, dus ik weer geprobeerd. Wel honderd mogelijke gesprekjes in mijn hoofd gehaald, geoefend op sociaal blijven en blijven lachen. Veel energie in gestoken. En uiteindelijk kom ik daar en negeren ze me. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan dus.
Pelryo schreef:Mijn vriend snapt mij niet , hij accepteert mij wel maar ik denk niet dat hij het uit kan leggen. Hij luistert gerust naar mijn uitleg om achteraf te zeggen maar ja als ik het kan, kan jij het toch ook?
Na een tijdje had ik ook zoiets van het kan me niet schelen maar stiekem toch wel.
De eerst volgende keer gaan mijn ouders mee, maar het liefst heb ik dat ook niet. Ik wil gewoon geen contact meer met die mensen. Jammer genoeg moet ik wel.
Pelryo schreef:Mijn vriend zet mij alleen onder druk omdat hij onder druk word gezet. Laatst maakte hij mij wakker en zei hij : je gaat mee aan t eind van de middag naar mijn ouders of je het nu leuk vind of niet. Wat er uiteindelijk voor zorgde dat ik de hele middag gehuild heb en uiteindelijk een beetje ben geflipt. Pas toen had iedereen door goh ze wilt echt niet. Er zit nu zoveel druk achter, en hoe meer druk hoe minder ik kan.
Ik ben gewoon niet wat hun wilden voor hun zoon.
En helaas merk ik het. Als ik iets fout doe hoor ik het nooit van hun maar altijd achteraf. Ze vragen me niks, dat doen ze via mijn vriend.
Pelryo schreef:Mijn vriend snapt mij niet , hij accepteert mij wel maar ik denk niet dat hij het uit kan leggen. Hij luistert gerust naar mijn uitleg om achteraf te zeggen maar ja als ik het kan, kan jij het toch ook?
Pelryo schreef:En helaas merk ik het. Als ik iets fout doe hoor ik het nooit van hun maar altijd achteraf. Ze vragen me niks, dat doen ze via mijn vriend.