Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:zouden jullie je laten piercen in een zaak waar ze unicura zeep aanraden voor de verzorging? (ik ging voor verzoringsproduct voor een helix die een beetje ontstoken is en won in eens wat info in over een navel en rookpiercing én ben weer niet buiten geraakt zonder juweeltjes)
Ketaki schreef:wat is easypiercing spray?
xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:zouden jullie je laten piercen in een zaak waar ze unicura zeep aanraden voor de verzorging? (ik ging voor verzoringsproduct voor een helix die een beetje ontstoken is en won in eens wat info in over een navel en rookpiercing én ben weer niet buiten geraakt zonder juweeltjes)
alleen maar, rest gaat regelrecht richting prullenbak
pharagirlke schreef:
pharagirlke schreef:xDramaQueen schreef:
alleen maar, rest gaat regelrecht richting prullenbak
wat bedoel je hier mee?
Jakary schreef:Mijn tragus deed ook niet echt pijn, is wel geschoten, niet gepierced.
Ook geen problemen met de genezing gehad
Jakary schreef:Mijn helix is ook geschoten
Maar die heeft wel wat gezeurd, kwam ook een bolletje op achteraan.
Na een tijdje was het wel beter en nu zit ie er al jaren zonder problemen
Is alleen oppassen bij de kapster, want die durft er wel eens met haar kam blijven inhangen
pharagirlke schreef:Jakary schreef:Mijn tragus deed ook niet echt pijn, is wel geschoten, niet gepierced.
Ook geen problemen met de genezing gehad
Heb beide helixen laten schietendie ene is nu zodanig goed genezen dat ik zelfs geen enkel probleem had met op rekken naar 1.6. Geen tien minuten last van gehad.
Myryana schreef:Yep, heb ik ook gedaan (van 1mm naar 1.6). Mijne alleen omdat ik geen ringetjes in 1.2mm meer had en wel staafjes in 1.6.
Nu nog mijn andere 2 ook naar 1.2 en dan naar 1.6mm.. wel zo handig
Ketaki schreef:polivy heeft als het goed is, toch ook een clithood?