[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:25

Check eens piercing.pagina.nl

Hier staan een hoop shops gesorteerd op provincie. Ik kom zelf niet uit de Flevopolder dus ik kan je niet specifiek een shop aanraden. Overigens worden gaatjes ook gewoon geschoten bij de (meeste) juwelier. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:30

Marloes__ schreef:
Afbeelding Huilen van het lachen

Moet eerlijk zijn, vind het d'r errug gaaf uitzien hoor..

Denk dat ik binnenkort de bovenkant van 'n oor maar even vol laat schieten. Huilen van het lachen
Weet iemand een site waar je online tongpiercings kan kopen, 1,2 mm? En nu niet met die über bekende shops aankomen aub. Clown

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:32

Marloes__ schreef:
Check eens piercing.pagina.nl

Hier staan een hoop shops gesorteerd op provincie. Ik kom zelf niet uit de Flevopolder dus ik kan je niet specifiek een shop aanraden. Overigens worden gaatjes ook gewoon geschoten bij de (meeste) juwelier. Lachen

Oke danku Lachen
Heb totaal geen ervaring met piercings en in mijn vriendengroep ook niet, dus ik kan alle info gebruiken Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:46

Oorbellen zou ik gewoon bij een juwelier laten schieten, maakt nl geen verschil!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:58

Als ik nou drie navelpiercings wil (in de vorm van zo'n mercedes ster) kan ik die dan alle drie tegelijk laten zetten of is het beter ze stuk voor stuk te laten zetten. Of eerst alleen de bovenste en later de twee onderste?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:01

Ik heb mijn snakebites tegelijk laten zetten, maar navelpiercings zijn nogal moeilijk met genezen, duurt meestal 'n klein jaar. Toch zou ik ze zelf persoonlijk alle 3 tegelijk laten zetten, maar dat is mijn keuze. Clown

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:04

Hmm, snakebites zitten natuurlijk ook niet zo dicht bij elkaar als drie navelpiercings.
Maar ik weet ook niet of ze wel blijven zitten bij mij. Ik bedoel; ik heb niet zo'n putjesnavel zeg maar, bij mij is ie niet zo diep en hol. Dus misschien dat ik te weinig vel heb.. Wat denken jullie? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:10

Gewoon even langs de piercer gaan en vragen wat hij het beste vind..

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:43

Hmm, misschien wel een goed idee. Ik moet deze week toch op controle voor mijn wenkbrauwpiercing dus dan kan ik idd wel even gelijk vragen wat hij er van zegt. En dan maar hopen dat moeders niet mee naar binnen gaat Clown

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:03

Nadia_Mocca schreef:
Hmm, misschien wel een goed idee. Ik moet deze week toch op controle voor mijn wenkbrauwpiercing dus dan kan ik idd wel even gelijk vragen wat hij er van zegt. En dan maar hopen dat moeders niet mee naar binnen gaat Clown

Haha hoezo? Krijgt moeders anders een hartaanval? Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:04

Nee, ik mag geen piercings meer. Maar ik wil toch drie navelpiercings. Dus die moet ik dan stiekem laten zetten. Maar omdat ik niet weet of dat kan bij mij, moet ik dat eerst vragen. Maar kan dat moeilijk gaan vragen waar mijn moeder bij is Knipoog En dan maar wachten tot ik 16 ben Haha!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:10

Nadia_Mocca schreef:
Nee, ik mag geen piercings meer. Maar ik wil toch drie navelpiercings. Dus die moet ik dan stiekem laten zetten. Maar omdat ik niet weet of dat kan bij mij, moet ik dat eerst vragen. Maar kan dat moeilijk gaan vragen waar mijn moeder bij is Knipoog En dan maar wachten tot ik 16 ben Haha!

Hoe wil je stiekem laten zetten dan... Ga jij van de zomer in een lange trui lopen Vork

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:12

Nou, zulke korte topjes draag ik ook niet. Oké, ook niet van die tot over je kont komen maar ze komen echt niet tot boven mijn navel.
Dat mens is toch blind, dus whatever Clown

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:12

Nadia_Mocca schreef:
Nou, zulke korte topjes draag ik ook niet. Oké, ook niet van die tot over je kont komen maar ze komen echt niet tot boven mijn navel.
Dat mens is toch blind, dus whatever Clown

Nouja, je bikini misschien? Clown

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:19

Uhm, wij gaan niet op vakantie en als ik ga zwemmen dan is zij er echt niet bij ROFL. En whatever, ik denk dat als ik ze eenmaal heb, ze er wel in mogen blijven zitten. Denk dat het proberen te laten zetten moeilijker is Clown

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:11

hahaaahahah Huilen van het lachen ik denk er gewoon echt over om een me tweede helix weer te laten doorpiercen en anders neem ik inplaats van dat een tragus al denk ik dat ik die ierg pijn zal gaan vinden Huilen van het lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:40

valt reuze mee hoor een tragus!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:41

Een tragus lijkt me echt vreselijk om te zetten. Ik kan me er ook niets bij voorstellen.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:51

aan de ene kant heb ik zoiets van oeii pijnlijk dat gaat pijn doen maar aan de andere kant heb ik zoiets van ach kom op het valt echt mee hij is zo klaar Tong uitsteken maar het is natuurlijk je er overheen zetten en gewoon doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:52

'Tis maar net wat je er voor over hebt. Zie er zelf geen meerwaarde aan om het zo maar even te zeggen, dus zou het zelf ook niet doen. Die tongpiercing is gewoon grappig om erbij te hebben en het doet nieteens pijn. Vork

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:01

bij een piercing denk ik eigenlijk niet aan pijn Tong uitsteken als het pijn doet jah, so what Tong uitsteken gaat wel weer over (als alles goed gaat tenminste Clown )

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:03

Ik heb al een aantal jaar een traguspiercing. Het doet absoluut geen pijn. Je hoort eventjes een paar seconden je kraakbeen kraken en that's all. Verder heb je er weinig onderhoud aan en is het gewoon ongevoelig want mijn tragus is gewoon iets doods vind ik Tong uitsteken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:05

Paljassofie schreef:
bij een piercing denk ik eigenlijk niet aan pijn Tong uitsteken als het pijn doet jah, so what Tong uitsteken gaat wel weer over (als alles goed gaat tenminste Clown )

Idd, en als je pijn hebt is het eenmalig als het goed is en..: wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden Tong uitsteken
Ik heb twee piercings en beide heb ik amper last van gehad en niets gemerkt tijdens het piercen.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:08

deze week dus aan mn moeder gevraagd of ik die tragus mocht (er stond gelukkig in de après ski bar een voorbeeldpersoon Tong uitsteken anders had ze het nooit gesnapt) maar eerst vond ze me doorgedraaid, en toen zei ze "als je 21 bent" Clown grapjas Huilen van het lachen

wat is voor haar nu het verschil tussen 18 en 21 ? grrr, ga nog wat andere technieken moeten gaan bedenken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:10

Waarom zou je nog toestemming vragen, als je allang zonder toestemming mag laten zetten? Huilen van het lachen Ik zou dat allang gedaan hebben *LOL* Wacht maar tot ik 16 ben. Haha! Waarom mag je er eigenlijk geen dan?