Hier staan een hoop shops gesorteerd op provincie. Ik kom zelf niet uit de Flevopolder dus ik kan je niet specifiek een shop aanraden. Overigens worden gaatjes ook gewoon geschoten bij de (meeste) juwelier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes__ schreef:![]()
Marloes__ schreef:Check eens piercing.pagina.nl
Hier staan een hoop shops gesorteerd op provincie. Ik kom zelf niet uit de Flevopolder dus ik kan je niet specifiek een shop aanraden. Overigens worden gaatjes ook gewoon geschoten bij de (meeste) juwelier.
Nadia_Mocca schreef:Hmm, misschien wel een goed idee. Ik moet deze week toch op controle voor mijn wenkbrauwpiercing dus dan kan ik idd wel even gelijk vragen wat hij er van zegt. En dan maar hopen dat moeders niet mee naar binnen gaat
Nadia_Mocca schreef:Nee, ik mag geen piercings meer. Maar ik wil toch drie navelpiercings. Dus die moet ik dan stiekem laten zetten. Maar omdat ik niet weet of dat kan bij mij, moet ik dat eerst vragen. Maar kan dat moeilijk gaan vragen waar mijn moeder bij isEn dan maar wachten tot ik 16 ben
Nadia_Mocca schreef:Nou, zulke korte topjes draag ik ook niet. Oké, ook niet van die tot over je kont komen maar ze komen echt niet tot boven mijn navel.
Dat mens is toch blind, dus whatever
Paljassofie schreef:bij een piercing denk ik eigenlijk niet aan pijnals het pijn doet jah, so what
gaat wel weer over (als alles goed gaat tenminste
)