Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Ik snap je wel hoor Mistral
Maar inderdaad, ik had al een andere baan en sinds vandaag kan ik daar dus gewoon full-time aan de slag
En ja, als je door solliciteerd en al wat anders hebt ga je inderdaad met een hele andere instelling naar je werk.
Nu weet ik niet wat voor werk je doet, maar in de zorg gaat die vlieger meestal niet op... ( althans in mijn geval niet )
Ik kan mijn werk niet op een lager pitje zetten, het zijn geen dossiers die ik een extra dagje op de plank kan laten liggen
Ik moet evengoed blijven separeren in een separeer die onveilig is, ik moet evengoed een cliënt van een andere afdeling blijven begeleiden die tegen mijn ethische principes in gefixeerd is etc. etc. etc.
Maar goed, gesprek vandaag ging lekker en het was ook nog eens een vreselijk lekker dingen zometeen lekker personeelsfeestje. Kunnen we mooi een borrel op mij drinken
BarbaLala schreef:Halo allemaal, ik ben er ook weer even, heb nog niet veel bijgelezen maar dat hier weer veel gepost word is niet echt een goed teken.
Even in het kort;
3 November ga ik het huis uit in de kamer van een vriendin die voor een half jaar op reis gaat, en ik heb zondag mijn moeder een brief op haar bed gelegd met kort waarom en wat en hoe.
2 dagen heeft ze dag en nacht gebeld zonder dat ik opnam.
Anyway, ik was net thuis om wat kleren op te halen want ik slaap eigenlijk alleen nog maar bij Paul, en wat bleek?
Er zit een nieuw slot op de deur![]()
Okee, de hint is duidelijk![]()
Niet echt heel leuk ofzo, maar ik probeer rustig te blijven/ het van me af te houden tot ik weer naar de psych. ga.
Dat was het wel zo'n beetje..
Tot snel weer en houd vol allemaal!
Patriciavt schreef:Wanneer kunnen ze nou met zekerheid diagnostiseren dat je een burn-out hebt of overspannen bent?
Wat zijn kenmerkende dingen waardoor je zeker weet dat het nit goed zit?