Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kamaron

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:16

Nou...ze beweren in de salons die balmain gebruiken dat ze het in laboratorium kunnen nagaan of je wel werkelijk balmain producten hebt gebruikt, dus dat doe jijd an ijverig..zoals Meetje ook en dan nog schepen ze je zo af....schandalig..als ze eerst zus zeggen en dan snel t verhaal anders draaien.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:21

volgens mij ging het om het verhaal van zorro?

Het is niet netjes dat ze dat zo afgehandeld inderdaad ben ik volkomen mee eens.
Ze moeten niet eerst zeggen dat ze alles opnieuw doen en dat vervolgens niet doen.

Als ze alleen 30 nieuwe hadden gezegt en gegeven kan ik daar wel inkomen.

het is heel moeilijk om garantie te geven op extensions omdat je niet weet hoe de klant er mee om gaat.

Ik vind het knap dat ze dat kunnen zien op het laboratorium. Ik heb daar zelf nooit van gehoort maargoed.

Waar ik mijn opleiding voor het zetten gedaan heb daar werkte ze ook met balmain en daar heb ik ze er ook nooit over gehoort.
Hun waren ook niet tevrede over het merk

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:26

dat verhaal van dat lab ...heb ik in 2 verschilleende salons te horen gekregen maar heb vooral t idee dat t bangmakerij is hoor

enne idd het gaat om zorro ...wat dom van me

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:29

Je kunt wel zien aan de waxjes of ze er uit zijn gegaan omdat ze niet goed gezet zijn of dat men te hard er aan getrokken heeft of dat met de verkeerde shampoo etc gebruikt. maar aan het haar? nooit van gehoort.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:29

Ik neem aan dat je mij bedoelt in plaats van Meetje Kamaron, maar dat geeft niets ;)

In de kapsalon is mij juist aangeraden Balmain te nemen, omdat dat als enige aan zou sluiten bij mijn eigen haar, plus dat de kwaliteit veel beter zou zijn als bijvoorbeeld socap. Mede daarom heb ik voor Balmain gekozen, met Balmain zou het er volgens hun na 4 maanden nog net zo mooi uitzien als toen het net zat, het zou niet zo uitharen en stug worden. Dat is echt precies zo tegen me gezegt. Dan vertrouw je daar toch op.

Ze hebben gister en tijdens de vorige controle tegen me gezegd dat ze konden zien dat ik het wel goed verzorgde, alles zag er tip top uit. Alleen veel dunner. Ze gooien het hoe dan ook niet op slechte verzorging, eerst wisten ze gewoon niet hoe het kwam, en toen ze dat wisten trokken ze het weer in.

Nou ja, ik hoor het vanzelf, ik zie wel hoe ver ik kom. Ik heb mijn punt bij de kapsalon en bij Balmain wel duidelijk gemaakt, en nu moeten ze maar kijken wat ze er mee doen. Mijn haar is nu in ieder geval weer wat voller. Verder wacht ik het maar af. Als ze me niet tegemoet komen was dit in ieder geval de allerlaatste keer Balmain, en ook de allerlaatste keer bij die kapsalon.

Het klopt inderdaad dat ze bij het labaratorium kunnen zien of het goed verzorgt is. Vraag me niet hoe en wat, maar het word in ieder geval onderzocht. Ze hebben gister bij mij ook 5 eruit gehaald om te controleren. Waar ik dan van baal is dat ze de plukjes hebben genomen die nog wel vrij vol waren, niet de super dunne plukjes. Stom dat ik op dat moment te verbijsterd was om daar iets van te zeggen, ik dacht er pas thuis bij na. Van Balmain zeiden ze dat ze ook die plukjes wel kunnen zien of er iets mis mee is, maar die plukjes spreken niet voor de andere plukjes en dat heb ik hun ook gezegt.

Ze hebben het gewoon niet netjes afgehandelt, ze hebben mij niet netjes behandelt, en eerst dingen beloven en dan niet nakomen is ook geen goede reclame..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:37

balmain staat er bekend om dat het max 3 maanden mooi blijft zitten en dan uit gaat vallen. (de extensions zakken er eerder uit als van andere merken) Dat is in elk geval de ervaring van de zaken die ik gesproken heb die er mee werken. Ze vonden het haar zelf heel mooi maar het valt gewoon heel snel uit.
Dat is de reden dat ik heb gekozen niet met dit merk te gaan werken.

socap en eurosocap daar in tegen niet. Zelf heb ik het er altijd een half jaar in en dan haal ik ze er uit. Dan zijn er wel een paar uit gegaan natuurlijk maar dat mag ook wel na zo lang. Ik moet wel zeggen dat ik ze dan elke maand laat checken en de losse haren weg laat knippen. Als je dat niet doet kunnen ze niet zo lang blijven zitten omdat ze dan in elkaar gaan klitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:38

ga nooit met je extensions in bad :P mijn knot was uitgezakt, mijn haar was 1 grote klit!!! even een waarschuwing tussen door O:) heb met paarden-antiklit het er uitgekregen... zucht.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:42

je haar in een vlecht doen en dan in een strakke knot.
Ik ben met mijn extensions op vakantie geweest, gezwommen in het zwembad en in de zee. Heb nergens last van gehad!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:43

Nathalie, jij zet ook extensions, zeg eens eerlijk, hoeveel extension haar verlies je gemiddeld per dag? Ik had 130, ze hebben er 5 uitgehaald en 30 boven gezet. Ik heb er nu dus 155 in, en het is eerlijk waar nog niet zo vol als eerst. Is het normaal dat je na 2 maand dus in ieder geval 30 extenions kwijt bent? Ik weet zeker dat ik meer kwijt ben, maar goed het is in ieder geval aantoonbaar dat ik 30 nodig heb om het weer wat voller te krijgen. Ik snap dat je geen mening over het merk kan geven omdat je er niet mee werkt, maar misschien kun je het aan de hand van de merken waar jij mee werkt een mening geven?

Wat ik trouwens ook heel vervelend vond was dat ze zeiden dat ik maar geen extensions weer moest nemen omdat ik er duidelijk te hoge verwachtingen van had, ik was 'er gewoon niet geschikt voor'.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:49

dat is onzin, tuurlijk mag je hoge verwachting hebben van extensions je betaald er grof geld voor!

Het is moeilijk te zeggen hoeveel je er per dag verliest, daar heb ik echt geen idee van. Een mens verliest er zon 100/150 per dag. Met extensions die niet meer in een haarwortel zitten mag je verwachten dat dat er toch wat minder zijn.

Na 2 maanden vind ik het persoonlijk niet zo raar dat ze van balmain er al uit gaan. Ik ken niet anders bij dat merk.
In de zaak waar ik mijn opleiding gedaan heb hadden ze er zelf balmain in zitten (de kapster) en die moest ook elke 3 maanden nieuwe zetten.

Met so cap en euro socap is mijn ervaring dat de eerste 2 maanden niks uit valt en daarna verlies je er af en toe 1.
Mijn schoonzus is wel een mooi voorbeeld. Die had er 175 en is er in bijna 5 maanden in totaal een stuk of 15 kwijt geraakt.

Maarja dat is een ander merk. zoals ik al zei staat bij mij balmain er bekend om dat die er snel uit gaan.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:14

Zo raar dat het normaal is bij Balmain, terwijl het toch echt het duurste haar is wat ze aanbieden.. Dat zou niet mogen gebeuren lijkt me. Ik ben nog geen extension in het geheel kwijt geraakt, dat zit nog wel. Alleen ik verlies heel veel los haar. Ik heb er plukjes bij dat je het waxje voelt, dan mijn eigen haar, en dan een stuk of 10 extensionharen. Het wil er bij mij maar moeilijk in dat dat normaal is.. :n

Bedankt voor je info in ieder geval! Ik denk dat ik ook maar gewoon eens voor socap ga informeren, eens kijken hoe dat aansluit. Volgens hun was het veel te dik en te stug voor mijn haar, en was alleen Balmain geschikt. Dat zou betekenen dat ik nooit meer extensions kan nemen, want achteraf ben ik volgens hun niet geschikt voor Balmain, in plaats van het haar voor mijn haar :')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:17

moet je euro socap nemen.
Ik heb ook heel fijn haar en heb ook dat er in. original socap is dikker en stugger haar dat is voor mensen die van zich zelf ook dik haar hebben.

Wat jij nu zegt dat mag inderdaad niet. Dat is te vroeg.

Het haar van balmain is heel mooi maar de kwaliteit is bagger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:19

Ik heb net nieuwe clip in's gekocht! Allerlei tinten bruin en blond. Vanavond me haar stijlen en dan zal ik kijken of ik een foto gemaakt krijg.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:21

Dat blijkt wel weer ja! Ik ben benieuwd hoe en natuurlijk of ze het gaan oplossen. Anders kan ik het er vast de beloofde 4 maand wel in houden, met dank aan de 30 extra extensions, maar ik blijf het een prutkwaliteit vinden voor dat geld. Ik ben er nu wel rustig over, het ligt nu bij hen wat ze er mee doen, en ik ga rustig eens informeren voor de euro socap. Ben ik in ieder geval goedkoper uit!

Ben benieuwd naar je foto Janneke!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:28

Vind het echt belachelijk hoe je bent behandeld Zorro, dus het zegt nog niets als je naar een salon gaat, kun je net zo hard worden afgescheept... Ik heb zelf heel fijn haar en mij werd verteld dat ik beter Indian Gold dan SoCap kon nemen, maar toen de SoCap er eenmaal in zat, vond het vrouwtje het toch wel erg mooi en zei dat het maar goed was dat ik geen Indian Gold had genomen.

Janneke, ben benieuwd! Zag in de folder van Kruidvat dat ze daar clip ins in de aanbieding hadden, weet alleen niet of het echt haar is.

Ik begin ook steeds meer extensions kwijt te raken, zit erover te denken om het er binnenkort uit te halen. Ze zitten er nu 4 maanden in en verlies er wel een aantal per week met borstelen. Het kan nog prima mee, maar denk dat ze er over een maand wel uit moeten :j Ik neem ff geen nieuwe, vriendlief en ik hebben gister een huis gekocht, dus kunnen het geld beter ff in andere dingetjes steken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:30

Gefeliciteerd met je huisje!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:31

Ik had trouwens toen ik klein was wel eens gekleurde extension bij de kapper laten zetten, gewoon een paar (4ofzo). Als ze er binnen 4maanden uitgingen kreeg ik gratis nieuwe. (tot 4maanden na het zetten van de eerste zeg maar).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:32

Dank je wel :D *blij*
Wie weet komen die blonde clip ins dan ook ineens weer boven water :+

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:37

Gefeliciteerd Quellian, wat ontzettend leuk!! :D

Ik ben toch wel heel blij dat iedereen het hier ook belachelijk vind hoe ik behandelt ben. Ging gewoon aan mezelf twijfelen. Het haar is dun, dat is gewoon een feit. En ook al vinden zij van niet, vind ik dat ze alsnog wel eerlijk en vriendelijk kunnen blijven. Dat ben ik ook gebleven, al heb ik wel gezegt wat ik er van vind.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:42

so cap is wat anders als euro socap he !

het is jammer dat je niet in de buurt woont anders had je het verschil kunnen komen voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:48

Afbeelding
Hier trouwens met zwarte extensions, volgens mij nog niet eerder laten zien hier..

Afbeelding
En mijn kleurrijke knot zoals ie nu is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:54

ik ga morgen ook weer voor een nieuwe lading,. degene die er sinds 27december inzitten geven het nu echt op :+ heb zielig bosje nu :') maar morgen weer mooi :D

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:53

Toevallig zag ik vandaag het kruidvat krantje en daar zitten clip in extensions in, weet iemand of dat iets is?
Dan wel alleen voor verlenging :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:46

Kan de foto's niet rechtstreeks plaatsen, dus maar linkjes..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WC6VWYWJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-COUM4XT7.jpg

't zit nu niet zo mooi, van de week de extensions nog ff mooi knippen dat ze goed aansluiten en het mooi is als ze los hangen. Draag het het meest met een klem (zoals bovenste foto) Daar is het zo prima voor.
m'n eigen haar heeft ook allerlei kleurtjes maar dat valt nu helemaal weg. :+

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:40

Zijn dat de extensions van de kruidvat?