Ik neem aan dat je mij bedoelt in plaats van Meetje Kamaron, maar dat geeft niets 
In de kapsalon is mij juist aangeraden Balmain te nemen, omdat dat als enige aan zou sluiten bij mijn eigen haar, plus dat de kwaliteit veel beter zou zijn als bijvoorbeeld socap. Mede daarom heb ik voor Balmain gekozen, met Balmain zou het er volgens hun na 4 maanden nog net zo mooi uitzien als toen het net zat, het zou niet zo uitharen en stug worden. Dat is echt precies zo tegen me gezegt. Dan vertrouw je daar toch op.
Ze hebben gister en tijdens de vorige controle tegen me gezegd dat ze konden zien dat ik het wel goed verzorgde, alles zag er tip top uit. Alleen veel dunner. Ze gooien het hoe dan ook niet op slechte verzorging, eerst wisten ze gewoon niet hoe het kwam, en toen ze dat wisten trokken ze het weer in.
Nou ja, ik hoor het vanzelf, ik zie wel hoe ver ik kom. Ik heb mijn punt bij de kapsalon en bij Balmain wel duidelijk gemaakt, en nu moeten ze maar kijken wat ze er mee doen. Mijn haar is nu in ieder geval weer wat voller. Verder wacht ik het maar af. Als ze me niet tegemoet komen was dit in ieder geval de allerlaatste keer Balmain, en ook de allerlaatste keer bij die kapsalon.
Het klopt inderdaad dat ze bij het labaratorium kunnen zien of het goed verzorgt is. Vraag me niet hoe en wat, maar het word in ieder geval onderzocht. Ze hebben gister bij mij ook 5 eruit gehaald om te controleren. Waar ik dan van baal is dat ze de plukjes hebben genomen die nog wel vrij vol waren, niet de super dunne plukjes. Stom dat ik op dat moment te verbijsterd was om daar iets van te zeggen, ik dacht er pas thuis bij na. Van Balmain zeiden ze dat ze ook die plukjes wel kunnen zien of er iets mis mee is, maar die plukjes spreken niet voor de andere plukjes en dat heb ik hun ook gezegt.
Ze hebben het gewoon niet netjes afgehandelt, ze hebben mij niet netjes behandelt, en eerst dingen beloven en dan niet nakomen is ook geen goede reclame..