Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giinaa schreef:of je moet er over heen plassen hahah dat zeggen ze iniedergeval maar lijkt me wel vies
brittje88 schreef:wartner is veel lager dan de huisarts. Dus als de huisarts al niet helpt, helpt wartner al helemaal niet.
Wratten zijn jammer genoeg een virus en dat kan gewoon blijven terug komen daar kom je niet meer vanaf. maar ze kunnen uit zichzelf wel gewoon weer weg gaan. Maar dan heb je nog steeds het virus dus je kan het gewoon weer krijgen. Je kan ze volgens mij ook weg laten snijden of branden.
Ukkiee schreef:Ze zei dat de huisarts ook had aangestipt en aanstippen is iets heel anders dan bevriezen. Dus vandaar dat ik het noemde. Dat branden is gewoon bevriezen, maar dat doen ze in het ziekenhuis met een sterke stikstof en dan voelt het alsof het wordt weggebrand. Wegsnijden kan inderdaad ook en dat heb ik vroeger vaak laten doen en eigenlijk nooit ergens last van gehad (werkt trouwens beter dan bevriezen, omdat je de hele wortel weghaalt), maar ik moet er nu niet meer aan denken.
Ik las trouwens ook op internet dat het voortdurend afplakken van de wrat met duck-tape ook effect zou hebben, alleen er is geen medisch bewijs dat het werkt (al hebben ze dat ook niet voor homeopathische middelen en die werken ook).
Ukkiee schreef:Maar mijn wrat onder mijn voet zit bijvoorbeeld echt in mijn huid, dus daar kan ik echt geen touwtje omheen bindenIk ga denk ik toch maar een rol duck-tape kopen
dasj_02 schreef:iemand tips tegen blozen