Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind het een prima verzekering.. Ze hebben totaal niet moeilijk gedaan over de vergoeding. Zelfs toen de operatie niet nodig bleek was er niks aan de hand en mijn beugel wordt gewoon vergoed
 Vind het een prima verzekering.. Ze hebben totaal niet moeilijk gedaan over de vergoeding. Zelfs toen de operatie niet nodig bleek was er niks aan de hand en mijn beugel wordt gewoon vergoed 
 Dinsdag krijg ik een losse voor boven. Onder wou die eerst niks doen meer, maar ik wil er toch graag een draadje achterlangs. Ik had onder 1 tand die heel ver naar achteren stond en ben bang dat ie dat nu misschien weer gaat doen..
 Dinsdag krijg ik een losse voor boven. Onder wou die eerst niks doen meer, maar ik wil er toch graag een draadje achterlangs. Ik had onder 1 tand die heel ver naar achteren stond en ben bang dat ie dat nu misschien weer gaat doen..                                                         BE_GENTLE schreef:Ik heb ook overbite en mij werd ook een kaak operatie aangeraden, omdat een beugel weinig doet kwa het naar achter groeien.. nu heb ik gehoord dat je ook de bovenkaak naar achteren kan plaatsen inplaats van je onderkaak naar voren ( apenmond effect ) krijg je dan en dat vind ik echt lelijk..
Iemand daar ervaring mee ?

.
.