[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

passieX

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:14

Ik heb dik lang donkerblond haar. Ik heb nou een schuine pony, maar vind het niet leuk als ik een staart in heb. Weet iemand iets wat leuk staat bij staart en als je het los hebt? (ik wil wel een soort pony houden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:35

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:37

Martine1702 schreef:
Iik ben eigenlijk op zoek naar een variatie op de paardenstaart, dus wel je haar samengebonden maar dan net iets anders als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hebben jullie nog tips?

Zo'n bananenklem is leuk!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:45

ik heb nu bij de action zo'n elastiekkam ofzo gehaald.

2 van die schuifkammetjes met zo'n soort elastieken netje eroverheen met kraaltje etc.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:53

Heeft iemand nog suggesties voor mijn haar, vorige pagina? Schijnheilig

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:56

Ik heb van mezelf wat slagerig haar.
Als ik echt aan de slag ga met schuim, krullenspray en wax dan heb ik echt krullen. Maar dat is zoveel werk...
Nu zat ik na te denken over een permanentje. Maar nu heb ik gesproken met iemand die net zulk soort haar als mij had. Zij heeft er permanent ingehad. Maar toen de permanent was uitgegroeid was ook alle slag van haarzelf weg. Het is ook nooit weer terug gekomen.
Dat wil ik dus echt niet...
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:04

Tja, ik denk dat ik hier nu ook al thuishoor Knipoog

Ik ben nu 1,5 jaar niet naar de kapper geweest, en heb heel dik haar, en nu het lang is, zijn eindelijk de krullen er uit!
Ik wil eigenlijk een schuine pony, maar als ik mijn haar kort doe, krijg ik heel erg krullerig haar, en zou ik het elke ochtend moeten steilen... Scheve mond help?

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:30

Ik ga morgen naar de kapper, maar ik weet niet wat ik wil. Iemand suggesties Clown ? Foto's in profiel

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:39

zou ik hier ook de vraag mogen stellen of iemand bekend is met de Carmen CR 4190 straightener? Nagelbijten / Gniffelen

ik ben van plan deze aan te schaffen, dit is de goedkoopste carmen tang, met platen en geen coating Clown

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:42

Mijn eigen haarkleur is blond-tegen het donkerblond aan. In de zomer is het vaak iets blonder.

Nu heb ik sinds september mijn haar chocoladebruin/midden. Staat wel goed, maar ik wil nu graag blond.

Kan dat? Blond haar met bruine ogen?

En moet mijn haar dan gebleekt worden?
En doet blonderen pijn?

Wat een vragen Knipoog Maar ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden Lachen

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:59

HelgaV schreef:
Ik heb van mezelf wat slagerig haar.
Als ik echt aan de slag ga met schuim, krullenspray en wax dan heb ik echt krullen. Maar dat is zoveel werk...
Nu zat ik na te denken over een permanentje. Maar nu heb ik gesproken met iemand die net zulk soort haar als mij had. Zij heeft er permanent ingehad. Maar toen de permanent was uitgegroeid was ook alle slag van haarzelf weg. Het is ook nooit weer terug gekomen.
Dat wil ik dus echt niet...
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik had van mezelf ook een klein beetje slag. Moest het vaak stijlen want hier en daar een krul ziet er niet uit natuurlijk. Heb toen besloten een permanent te nemen. Na de 1e keer was mijn haar al dood en droog. Maar naar 3 maandjes redelijk opgeknapt weer overnieuw laten doen, resultaat: wel krullen, maar droog en haar dat bijna afknapte. Ik geloof dat ik het daarna nog 1x weer gedaan heb. Nu laat ik het uitgroeien (eind mei '08 laatste keer gedaan) En kheb nog best veel krullen, alleen is me haar wel 4x zo dun als dat het eerst was. En ik heb elke keer zeker 9 m aand gewacht voor een nieuw permanent (kappers adviseren 3-4 maanden wachten minimaal) Bij mij komt er dus absoluut geen krul meer in en ik ben blij op de dag dat de krullen verdwenen zijn. Ik raad het zeker niet aan.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:01

joske_vuran schreef:
Mijn eigen haarkleur is blond-tegen het donkerblond aan. In de zomer is het vaak iets blonder.

Nu heb ik sinds september mijn haar chocoladebruin/midden. Staat wel goed, maar ik wil nu graag blond.

Kan dat? Blond haar met bruine ogen?

En moet mijn haar dan gebleekt worden?
En doet blonderen pijn?

Wat een vragen Knipoog Maar ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden Lachen

Blond had je toch eerder ook? Dus dat moet wel kunnen!

Of je haar gebleekt moet worden moet je aan de kapper vragen, ik denk het haast wel (of het bruine uit laten groeien)
En blonderen doet geen pijn hoor! Tenzij je wondjes hebt ofzo, dan kan het nog wel eens bijten Tong uitsteken Maar daar ga ik niet vanuit.
Hou wel rekening mee dat je haar van blonderen slecht/droog wordt. En je haar zelfs kan afknappen (ligt aan conditie van het haar en met hoeveel % je moet bleken) Een goeie verzorging is dan zeker nodig!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:06

Ik ga binnenkort weer naar de kapper en wil eens wat anders, iemand een leuk kapsel voor mij? (foto's in profiel)

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:23

Weet je of een pony je leuk staat? Je hebt er in ieder geval wel het gezicht voor.
Dan kan je het een stuk korter doen en lekker op veel lagen zodat je veel volume in je haar maakt.
Wil je het kort, of juist weer op lengte houden? Clown

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:29

Nog meer ideeën voor mijn haar(zie vorige pagina)? Knipoog
Ik ben echt slecht met haren. Clown

Stipje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:22

LizMD schreef:
Martine1702 schreef:
Iik ben eigenlijk op zoek naar een variatie op de paardenstaart, dus wel je haar samengebonden maar dan net iets anders als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hebben jullie nog tips?

Zo'n bananenklem is leuk!

Ik heb even gekeken wat dat ou precies is, maar dat lijkt me ook wel wat, idd leuk! Lachen

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 13:50

Ik heb nu sinds nog niet eens een maand extensions, maar ik ben het geloof ik nu al een beetje zat!!! Waarom omdat ik het kort toch leuk vind... whahaha ik moet het dus toch nog een paar maanden uitzingen, anders zo zonde van geld.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:51

Hée, Ik wil binnenkort naar de kapper.. Maar weet dus helemaal niks xD Nu eventjes m'n verhaaltje..

Afbeelding
Dit ben ik dus.. Het is nu wel wat anders.. MAar het zelfde idee..
Ik kan er hélemaal niets mee.. Het zit eventjes goed, Maar ik heb super stom haar, Dat niet blijft zitten..
Dus ik wil iets anders..

Een beetje stoer, 't mag best een béetje gedurft zijn, Maar niet té kort..
Nu kwam m'n ma aan met een ideetje
Onderaan kort zeg maar En bovenaan wat langer,
Ik weet het niet zo goed, zou ik dat doen of niet?

Of zijn er hier andere ideeen?

Oja, nog een reden dat ik een nieuw kapsel wil is dt ik eindelijk een nieuwe bril krijgen, Een hele mooie zwart witte, maar mijn kapsel van nu past daar totaal niet bij..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Xxx

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:01

Misschien bovenop je hoofd korter idd, daardoor kan je het lekker wild stylen met gel, mousse, haarlak ed.
Zijkanten lekker kort tot boven je ook en in je nek ook wat korter. Pony naar achteren of ook korter laten knippen, dan komt je bril heel leuk uit!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:36

Iemand eraring met verven bij Kinkikapper

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:44

Sajnne schreef:
Iemand eraring met verven bij Kinkikapper

Prijzig, maar ik ben zeer tevreden. Ze hebben mij ontzettend goed geholpen met het zoeken van een mooie kleur en ben er echt dik tevreden mee.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:50

wat heb je gedaan ik wil van bruin weer naar mooi blond dus geen geel oranje of groen haha

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:00

Sajnne schreef:
wat heb je gedaan ik wil van bruin weer naar mooi blond dus geen geel oranje of groen haha

Ik had donkerblond en ben nu koperkleurig. Ik heb hen om advies gevraag en enkel gezegd dat ik geen rare kleuren wilde. Ze nemen dan uitgebreid de tijd om een mooie kleur uit te zoeken die bij je past.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:16

Na aanleiding van dit topic : [LZP] Hip model voor lange haren?

Ik ben gister geknipt. Eerst om 7 uur maar werd opgebeld dat ik pas 8 uur aanwezig moest zijn. Daar aangekomen zat er al iemand in de stoel met allemaal kappers om haar heen. Zijn werd geknipt door iemand die verstand heeft van de laatste trends. Zij is in Engeland geweest en heeft daar shows bezocht en zo dus de knipmanier hierheen gehaald.

TOen ze klaar was, waren wij aan de beurt. Ik werd geknipt door de eigenaresse van de kapsallon zelf (25 jaar knipervaring en eng dat ik he vond!!). Eerst overleg gehad met de begeleider hoe er geknipt moest worden. En toen om half 10 werd na het wassen, met heerlijke shampoo, de schaar erin gezet. Laagjes is het geworden, waar ik onmundig lang voor het moeten zitten. Mijn pony is bijgeknipt en ik heb mijn haren nu net iets over mijn schouder. (Alle dode punten eraf en hoef pas over 4 maanden terug te komen :D ) Het haar valt nu super en is helemaal niet zwaar meer.

Komt die kappersbegeleider achter me staan: Wow dit is de x-factor, super, je bent prachtig, geweldig, GREAT O:)

Ik ook helemaal trots. Alleen mijn vriend toen die mij ophaalde "ik zie helemaal niets" :(

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 10:18

Nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet hoor! :))