Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine1702 schreef:Iik ben eigenlijk op zoek naar een variatie op de paardenstaart, dus wel je haar samengebonden maar dan net iets anders als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hebben jullie nog tips?
HelgaV schreef:Ik heb van mezelf wat slagerig haar.
Als ik echt aan de slag ga met schuim, krullenspray en wax dan heb ik echt krullen. Maar dat is zoveel werk...
Nu zat ik na te denken over een permanentje. Maar nu heb ik gesproken met iemand die net zulk soort haar als mij had. Zij heeft er permanent ingehad. Maar toen de permanent was uitgegroeid was ook alle slag van haarzelf weg. Het is ook nooit weer terug gekomen.
Dat wil ik dus echt niet...
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
joske_vuran schreef:Mijn eigen haarkleur is blond-tegen het donkerblond aan. In de zomer is het vaak iets blonder.
Nu heb ik sinds september mijn haar chocoladebruin/midden. Staat wel goed, maar ik wil nu graag blond.
Kan dat? Blond haar met bruine ogen?
En moet mijn haar dan gebleekt worden?
En doet blonderen pijn?
Wat een vragenMaar ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden
LizMD schreef:Martine1702 schreef:Iik ben eigenlijk op zoek naar een variatie op de paardenstaart, dus wel je haar samengebonden maar dan net iets anders als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hebben jullie nog tips?
Zo'n bananenklem is leuk!
Sajnne schreef:wat heb je gedaan ik wil van bruin weer naar mooi blond dus geen geel oranje of groen haha