Ik heb namelijk geen zeezout in huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Mag je je navelpiercing ook met keukenzout opgelost in water wassen?
Myrz schreef:moet voor me thaibox-carriére m'n neus, navel en tongpiercing eruit halen..
marleenn schreef:Red_Savage schreef:Mag je je navelpiercing ook met keukenzout opgelost in water wassen?
dat is een goede vraag, ik heb het wel paar keer gedaan en het is er niet slechter op geworden
marleenn schreef:Red_Savage schreef:Mag je je navelpiercing ook met keukenzout opgelost in water wassen?
dat is een goede vraag, ik heb het wel paar keer gedaan en het is er niet slechter op geworden
VeryWell schreef:Zelf uit de zee halenhihi.... Tja dat is een goed idee als je verder niets te doen hebt
VeryWell schreef:Is leukBeetje tijdverdrijf!! Wel een eind rijden voor mij om bij een zee te komen
VeryWell schreef:haha ja I know... maar ik heb het ook nie nodig... iemand anders uit dit topicIk reageerde daar alleen op. Vond die opmerking van Marleenn wel grappig
Red_Savage schreef:VeryWell schreef:Ontsteekt een navelpiercing gauw en heb je er veel last van met broeken enzo? Rijbroeken, spijkerbroeken en dergelijke?
Of hij gauw ontsteekt weet ik niet, maar ik heb er zelf geen last van met broeken. Bij mijn rijbroek had ik op het begin wel de knoop open.
VeryWell schreef:wil em woensdag laten zetten, maar ben dan ook ongesteld helaas en dan is mijn buik altijd iets opgezetter.... ach die kerel zal wel dikkere buiken zien :p
xDramaQueen schreef:VeryWell schreef:wil em woensdag laten zetten, maar ben dan ook ongesteld helaas en dan is mijn buik altijd iets opgezetter.... ach die kerel zal wel dikkere buiken zien :p
nee nee nee niet doen hoorlaat iemand nu eens in je arm knijpen en als je rooie feestweek heb, dan ben je veel gevoeliger
tenminste ik dan echt ernstig
ik wil trouwens nog zo graag tepel en tong
marleenn schreef:VeryWell schreef:Zelf uit de zee halenhihi.... Tja dat is een goed idee als je verder niets te doen hebt
haha ja!
Bij de drogist of natuurwinkel hebben ze dat zoiezo!
Ach gewoon doen!