Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Jotee schreef:Wat voor vragenlijstje?!
Hmhm, ja dat is een goeie! Maar ik moet ze bijde niet! Dé een laat me rondlopen met een hersenschudding en de andere is echt een vieze creep..
Maar ik moet er wat voor over hebben!
Standaardvragen, zoals of je rookt (= verhoogd risico trombose), of je zwanger bent (dan mag je niet aan de pil, hoe verrassend), waarom je aan de pil wilt etc. Niets ernstigs!
nikkiej_86 schreef:Whaaa help.
Ik weet het even niet
Ik heb sinds 3 okt een spiraaltje ( mirena) .
Maar ben na de tijd eigelijk niet ongesteld geweest, maar wel sex gehad
Als het spiraaltje verkeerd is gezet of zoiets kan ik dat nu zwanger zijn ( neem aan van wel maja weet et niet zeker).
Want voel men spiraaltje helemaal niet en heb totaal nergens last van.
Dus neem aan dat het wel goed zit.
Maja wou jullie mening ook even horen
DeniseES schreef:Ziet ineens een spiraaltje wel zitten! Maareh... merk je er niets van tijdens uhh intieme bezigheden?
Jotee schreef:Ik word er de laatste tijd steeds misselijker van, dat had ik voorheen nooit. Ja vrij in het begin toen ik het net was, toen was ik er ook hartstikke ziek van. Het komt gewoon steeds meer terug.
Bovendien vergeet ik altijd wanneer ik het voor het laatst ben geweest, ik word er hartstikke misselijk van en de sex is dan ook nog veiliger als ik er aan begin...
Als ik er aan begin, dan moet ik naar de huisarts en dat is zo'n vreselijke creep...