Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dressuurgek schreef:Ik was er eigenlijk weer een beetje vanaf gestapt omdat ik een heel lief vriendje kreeg en me niet mooi vond om m'n grote voorgevel en heb t toen even laten zitten maar nu begint 't weer te kriebelen om 't toch te laten doen. Ik heb absoluut geen pijn aan schouders, rug o.i.d. kan alleen niet normaal lingerie kopen
flair schreef:Olle jij vat dressuurgek denk ik niet goed op. Zij zegt volgens mij juist dat ze een vriend had die ook verder keek dan haar borsten, die haar dus accepteerde zoals ze is.
Ik had in de periode dat ik besloot me te laten opereren een vriend die absoluut niet wilde dat ik ze liet verkleinen. Ik heb het toch gedaan... puur voor mezelf en hij had daar niks mee te maken ondanks dat ik al 4 jaar met hem was. Aan het begin was hij er echt fel op tegen, op een gegeven moment had hij door dat ik er niet vanaf te brengen was en liet het toen maar gaan.
Robijntjah schreef:Dat ik dit topic nu pas ontdek zeg!
Ik ben 4 jaar geleden geopereerd, en dat is niet helemaal geweldig gegaan, ben nu in onderhandeling met de desbetreffende arts, om hem een correctie te laten betalen!
Zie er wel tegenop, weer die pijn, en weer alles!
Maar van de andere kant, heb ik er zoveel problemen mee nu, dat het alleen maar beter kan
Robijntjah schreef:De littekens zijn niet mooi genezen, tepels zijn verschillende grootte en verschillen in kleur, bortgrootte verschilt, en ik heb heeeeeel veeeeeeeel huid over...
Ga ook zo weinig mogelijk naar een lingeriezaak of bikini shoppen, want dat uit zich bij mij in een week thuis depressief zitten zijn!
Bij mijn vriend, als het licht is, MOET mijn bh aanblijven!
MissJ schreef:Robijntjah schreef:De littekens zijn niet mooi genezen, tepels zijn verschillende grootte en verschillen in kleur, bortgrootte verschilt, en ik heb heeeeeel veeeeeeeel huid over...
Ga ook zo weinig mogelijk naar een lingeriezaak of bikini shoppen, want dat uit zich bij mij in een week thuis depressief zitten zijn!
Bij mijn vriend, als het licht is, MOET mijn bh aanblijven!Wat vreselijk.
![]()
Hoe kan dat nou?
Robijntjah schreef:De chirurg die het zou doen, is zelf niet eens bij de operatie aanwezig geweest, dus waarschijnlijk heeft een iemand in opleiding dit gedaan. Normaal zou ik hier geen problemen mee hebben, mits het netjes gebeurd!
Robijntjah schreef:Nee, ben gewoon hetzelfde gewicht gebleven...
En ze hebben inmiddels ook toegeven dat het er niet echt zoals normaal uitziet.
Maar zijn dus in onderhandeling over hoe nu verder