Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ozempic is eenmaal open geweest nog 6 weken houdbaar.
Polar schreef:Die andere mensen beseffen niet hoe makkelijk ze het zelf hebben.
AnnemiekvM schreef:Ik ben heel benieuwd of jullie een soort van voedingsschema hebben? Of er producten zijn die je helpen bij het afvallen icm de medicatie. En zijn jullie ook meer gaan bewegen?
opisop_shop schreef:Ik heb honger![]()
En dat terwijl ik gisteravond weer geprikt heb.
Hopelijk trekt het nog bij, dit was de 4e keer op 2,5 en daar had ik graag zo lang mogelijk op willen blijven.
raket schreef:Hier gebeurd er helemaal niets.
Ik val niet af, ik kom niet aan.
Ik at altijd al weinig.
Heb nu wel mijn onderhoudsdosis prednison en als de longen zich gedragen mag ik daar een paar weken mee stoppen.
Ik beweeg ook nauwelijks. Dat ging gewoon niet.
Ik kom nu weer wat in beweging en ik hou veel vocht vast, dus er is ook geen zuiver beeld.
Ik hou me maar vast aan: beetje afvallen tijdens stootkuren is héél véél beter dan aankomen.
Geef het nog wat tijd.
Ik geef het dus een half jaar.
Blij dat ik het zelf betaal want zorgverzekeraars hebben geen mededogen met prednisongebruikers.
Suzanne F. schreef:Wat doet prednison in het lichaam dan waardoor je moeilijk afvalt? Ik weet dat het het hongergevoel vergroot, maar als dat nu het probleem niet is, dan vraag ik me af wat het is waardoor je niet afvalt.
Polar schreef:Maar waarom zou het moeilijk moeten zijn dan?
Waarom mag het niet even makkelijk zijn als bij mensen die een normaal metabolisme en geen food noise hebben?
Die vragen dan vooral gericht aan de mensen die het 'de makkelijke weg' noemen.
Polar schreef:Maar waarom zou het moeilijk moeten zijn dan?
Waarom mag het niet even makkelijk zijn als bij mensen die een normaal metabolisme en geen food noise hebben?
Die vragen dan vooral gericht aan de mensen die het 'de makkelijke weg' noemen.