Percy schreef:Dank jullie wel. Het is zo moeilijk om die beslissing te nemen. Zeker als hij dan weer door de tuin hobbelt.
Ik weet het Tallie, in december is een van onze katten gestorven. 17 jaar en hij had gezellig bij me gelegen, begon opeens heel raar te doen en weg was hij.
Vorige maand vonden we onze 23 jarige tinker opeens dood en nu moeten we voor Tico gaan beslissen.
Onze Ridgeback is dol op hem, dat gaat ook nog wat worden.
[ Afbeelding ]
Wat een plaatje is het, het komt veel te snel achter elkaar zo hè?
er komt meteen zoveel boven bij me. Dat zijn de naarste periodes. Je weet dat ooit het moment komt maar het er nog niet is.
ik ben inmiddels5 weken aan het kwakkelen en ga van dokter naar spoedeisende hulp naar dokter naar weekend dienst huisarts. Gister het afbraak beleid van het streekziekenhuis in volle glorie beleefd. Om 830 begonnen met een spoedafspraak moeten maken. Uiteindelijk na 1400 2 uur later dan afgesproken teruggebeld, zelf begon ik met 47 wachtenden voor me en dat liep al wachtend op naar 64 stuks en later verzand in een niet meer werkend keuze menu
ik voelde me al ellendig. Stokdoof
want het is daar nu gebruikelijk dat zij bepalen wanneer je kan en voor alleen wijzigen kun je bellen. Maar dat is nu vanmiddag gekukkig. Maar ja het bloedprikken dat ook moet ervoor kan weer niet. Eerste optie eind volgende week binnen 15 km. Anders voor eind deze week ruim 40 km verderop. Ik was zo moe en ellendig dat ik dat maar heb opgegeven,