Athelas,mooi en ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik kom ze ook wel eens tegen
Pien,wat een leuke foto's weer.
Axel,mooi hoor. Vooral de zwaluwen. En toch de roerdomp op de foto.
Bootsie, prachtige foto's weer.
Goof, heerlijk voor de lab
Vandaag bij Maya op bezoek geweest. Ze draaide steeds haar kont naar me toe,want ze vindt het fijn om daar gekriebeld te worden Daarna zijn Nala en ik nog een wandeling wezen maken.
Prachtig Bootsiebob! Wat een uitzicht, en een lekker ijsje! Ziet er relaxed uit Faringo. Mooie foto's weer noordje!
Ik ga vrijdag weer naar NL. Maar als het goed is verhuis ik in augustus weer terug naar Noorwegen, dit maal voor minimaal 2 jaar (maar hopelijk langer natuurlijk). Super blij mee
Wij zijn sinds zondag weer thuis. Beetje heimwee nu,maar eind juli ben ik weer een week vrij Mooie foto's . Hebben jullie nog vakantieplannen eigenlijk?
Lizard,Nala slaapt op de achterbank,in de auto dus.
Athelas,balen dat je weer naar NL moet. Maar je hebt een fijn vooruitzicht.
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-24 22:39
Wat fijn dat bij jullie ook het zonnetje eindelijk eens schijnt.
Vanmorgen gingen we weer lekker op tijd op pad. Het plan was om naar de Roque de los Muchachos te gaan. Dit is met 2420 meter het hoogste punt van het eiland. Er bevindt zich ook één van de grootste astrofysische centra ter wereld. De vraag was alleen of we iets gingen zien aangezien alles (opnieuw) potdicht zat van de bewolking. Maar naarmate we verder klommen kwamen we uiteindelijk boven het wolkendek. Schitterend om te zien. Na diverse fotomomentjes en wat rondgestruind te hebben zijn we onderweg naar 'huis' nog lekker gaan lunchen. Eenmaal terug scheen het zonnetje en zijn we nog lekker bij het zwembad gaan zitten.
@Noordje, mijn vriend wil naar Ierland. Maar misschien blijven we thuis. Ik heb eigenlijk een hoop gedoe gehad dat ik lekker thuis ook wel fijn vind. Maar dat kan nog veranderen, dat is wel fijn aan de camper
BeFunny en Gaucho, mooie foto's Faringo, prachtig zo op die hoogte, mooi uitzicht !
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-06-24 08:04
Ja nog meer vakantieplaatjes, zon en blauwe luchten. Heerlijk. Ik heb deze week echt een bizar drukke week. Moet niet te vaak zo'n week pfff. Gisteren even therapeutisch gewandeld in de avond in de hoop nog wat wild te zien. Maar de wandeling werd ruw verstoord door 2 gastjes op scooters die door het bos reden. Beiden zonder kentekenplaat wat al verdacht was. Toen ik hebt bos uit wilde zag ik ze op 1 punt blijven staan. Ik heb een ander pad gepakt en toen vond ik dit:
Op dat punt besloten dat ik het een verdachte situatie vond en het 0900 nr van de politie gebeld. Ik hoorde de jongens nog, die leken meer onderdelen van een scooter te slopen aan de geluiden te horen. Ik kon ze niet zien van waar ik stond. Ik ga straks nog even terug de politie zou ook nog gaan kijken, belden ruim een halfuur later nog voor het signalement van de jongens. Ik ga iig de lamp en andere spullen meenemen. Dat durfde ik gisteren niet te doen omdat die jongens ook nog dichtbij waren.
Gelukkig ook nog kunnen genieten van het mooie licht en de vogelgeluiden.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-06-24 09:32
Ben er net weer geweest. Een van de scooters is gedumpt in het bos. Dus weer 0900 gebeld. Politie kwam snel en is nu alles op aan het ruimen. Agent gaf aan dat ik ook 112 had mogen bellen hiervoor. Dus mocht je ooit iets verdachts zien tijdens je wandeling, gewoon 112 bellen. Ik ben blij dat het zo snel is opgepakt. Maar wil de volgende keer weer gewoon voor de rust het bos in.