Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lekker toch, ik tot nu toe eigenlijk ook wel vind ik 
Al blijft het wel een beetje spannend, gelukkig houden ze me goed in de gaten en moet ik elke week bloedprikken 
Met m'n 52kg en 165cm ben ik wel heel slank maar niet groot dus ja
Ik vind het zo mooi als het goed zichtbaar is.

Weet jij het nu ook of alleen hij?
hele mooie echo en mooi mannetje. Echte broertjes!
” momentje
Ik heb 16 april nog de marathon gelopen aan 10km/u en nu loop ik met moeite 5km aan 9km/u.. en ook nog eens met een hogere hartslag. Is dit normaal? Samir schreef:Haha Goldie ik moet er nog echt heel erg aan wennen! Als ik dan ineens m’n weerspiegeling zie in een raam ofzo dan heb ik nog steeds een “huh?” momentje
Wat fijn Evamarie! Ik word helemaal vrolijk van je berichtje haha. Lekker van genieten!
Zijn er hier nog dames die hardlopen of andere duursporten doen? Hoe ervaren jullie het? Ik heb het idee dat mijn conditie echt belachelijk achteruit gaatIk heb 16 april nog de marathon gelopen aan 10km/u en nu loop ik met moeite 5km aan 9km/u.. en ook nog eens met een hogere hartslag. Is dit normaal?

Ik blijf gewoon lekker trainen op laag tempo. Ik loop nu zo’n 8 km maximaal, dan blijft m’n bekkenbodem prima. Ik merk vooral dat ik echt continu moet plassen en echt op moet letten dat ik niet in mijn broek plas
En ik moet goed letten op doseren. Soms wil ik de honden lang uitlaten door het mulle zand en daarna nog rennen of op de racefiets, maar dat gaat niet. Zeker niet na ook het huishouden en de boodschappen slepen. Nu kan ik als het weer wat afkoelt het hardlopen combineren met de honden, dat zou schelen. Ik heb echt wel minder energie over voor het sporten nu ik zwanger ben, maar dat is ook helemaal niet gek.

De rechterkant was al een paar dagen aan het vervelen. Goed losgewandeld en het trekkende/stekende gevoel is weg. Dus tip voor diegene die daar ook soms last van hebben
is het te veel om alles te citeren en op te reageren nu, sorry.