In Hoogeveen moet een leuke babywinkel zitten. Wij gaan binnenkort ook een keer naar Groningen, heb gehoord dat daar allemaal baby winkels bij elkaar zitten. Beterschap!
Oh en de baby gevoeld door je vriend, wat een mooi moment.
Marlis veel plezier vandaag bij de echo. Ben heel benieuwd wat jullie gaan krijgen.

Hopelijk ga jij de kleine wel regelmatig voelen.
DromenLies dat is wel zo inderdaad van de 9 maanden beurs. Misschien als ik er nu zelf heen zou gaan nu in zelf zwanger ben dat ik er anders naar zou kijken. Weet alleen dat het mij toen echt tegen viel. Maar ja, toen was ik ook niet zwanger haha.
Azmay ook al in de lappenmand dus. Wat vervelend. Ik vind het van je vriend ook wel een beetje griezelig. Misschien wel goed om even de dokter te bellen? Snap ook heel goed dat je schrok van het roze. Je had het hartje wel weer gehoord begrijp ik uit je bericht? Beterschap in elk geval!
QueenE hopelijk ga jij ook snel iets voelen.
VivianHesen ook aan de zwangerschapsbroeken. Bijzonder dat dat al vrij snel moet he? Had ik ook, terwijl het toen eigenlijk nog helemaal niet echt te zien was.
Hier weer aan het werk geweest. Leerlingen hadden mij vier dagen niet gezien en één zei gelijk dat hij vond dat ik dik was geworden! Haha.
Woensdag moeten wij weer naar de verloskundige, nu al zin in!