Het gaat verder heel goed! Wat conditie betreft ga ik al wel vooruit, al blijven staan en lopen wel een belasting voor m'n lijf. Over een week of 3 moet ik weer naar het zkh voor foto's en een poliafspraak. Al zal daar nog niet heel veel op te zien zijn, dat is toch meer om te zien of het materiaal mooi op z'n plek is blijven zitten. Ik heb alleen nog geen idee wanneer ik precies weer naar het AMC moet, want de afspraken zijn nog niet gepland. Het AMC is de laatste tijd echt heel traag wat dat betreft

kiki1976 schreef:Mocht jij je straks vervelen, altijd welkom om paardjes te komen knuffelen.
Wonen vlak bij elkaar, wil je met liefde even ophalen hoor
Heel lief! Heb nu alleen niet zo heel veel tijd door m'n examen, maar in september wordt het voor mij weer wat rustiger, dus dan lijkt het me wel leuk!
Afanaisa91 schreef:Klinkt heel fijn Leintje! Voelt het nu ook anders tov vorig jaar?
Goede vraag. Heb vooral het gevoel dat mijn bekken nu veel sneller herstelt, wat goed kan aangezien er vorig jaar een veel groter stuk uit is gehaald. Je moet er nog niet tegenaan duwen, maar voel het wel minder tijdens draaibewegingen. Verder heb ik na alle drie de operaties vrij snel al vrij snel af van de pijn in mijn been zelf, dus dat is vrij gelijkaardig.
marleen_usar schreef:Hoe is het met je geduld, ik weet nog wel dat ik het op gegeven moment echt zat was.
Dat wisselt. De ene dag kan ik daar wat beter mee omgaan dan de andere dag. Word soms ook wel echt heel wanhopig en verdrietig van het vooruitzicht dat ik nog t/m oktober moet wachten voor ik weer kan opbouwen en dat zit hem dan vooral in de moeilijkheid van het ergens naartoe gaan. Het station is 1 km bij mijn woning vandaan en de busverbinding naar het centrum is ook niet heel goed (en de bushalte is nu ook nog te ver lopen), dus ik moet altijd aan mama vragen of ze me naar het station moet brengen en dat vind ik best een ding.
Lalidan schreef:Zo lastig dat ze geduld niet gewoon in blikjes bij de supermarkt verkopen... Zou wel moeten(dan kocht ik ook meteen een paar
)
Wat een lief aanbod Kiki
Zou leuk zijn idd