Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duc_je schreef:Prima toch gimme-joy. Mijn schoonzus is 1,5wk geleden bevallen. Baby wil niet aan de borst en ze kolft nu. Is de derde en de eerste waarbij ze niet binnen een paar dagen overstapt op kv. Ik heb gezegd super goed maar zorg voor jezelf. Elke dag is er 1. Ze stopt sws als ze moet werken. Ik denk misschien nog wel eerder want fulltime kolven met nog 2 jonge kinderen erbij lijkt mij enorm pittig. Ik als echt bv mama (oudste nooit kv gehad en jongste nu bijna 1 ook nog niet) vind er niks van. Haar keuze en elke keuze is goed.
secricible schreef:Smallheal schreef:Nahja jou keuze toch. Ik hoor alleen wel steeds dat een voeding weglaten een beetje het begin van het einde is. Maar als je dan vraagt hoe het dan zit als je baby een voeding over slaat weten ze geen antwoord.
Als baby een voeding weg laat zakt het ook in, maar als het goed is komt baby dan weer vaker als ze de voeding te vaak weg laten en het daardoor te ver inzakt.
Hommage schreef:Leuk om te lezen dat er meer (bijna) fulltime kolvers zijn!
Lisitano, zo dat is een productie om jaloers op te zijn!
Kwal, zit dat wel een beetje comfortabel?
Kwal schreef:Hommage schreef:Leuk om te lezen dat er meer (bijna) fulltime kolvers zijn!
Lisitano, zo dat is een productie om jaloers op te zijn!
Kwal, zit dat wel een beetje comfortabel?
Op Facebook is een hele fijne groep voor Fulltime kolvers (zo heet de groep ook)
Dat zit prima hoor! Ik draag ze de hele dag, ben zo blij dat de vellen er niet meer aan hangen!
_Nelleke_ schreef:Optiwolk, wat pittig zeg! Wil je nog proberen hem terug aan de borst te krijgen?
Gamova, zere tepels is niet fijn. En blaren al helemaal niet (zijn dat toch geen kloven?). Mijn tepels waren in het begin ook mega pijnlijk. Zelfs toen de kloven over waren bleven ze mega gevoelig. Met een week of 6 trok het weg.
Ik zag nog borstschelpen voorbij komen, maar dat is alleen handig als je borsten zindelijk zijn denk ikFijn dat het je zo heeft geholpen!
Hier weer een verstopte melkklier, of nouja, het lijkt wel de klier + hele melkgang te zijn. Echt een keiharde knobbel plus een heel verdikt kanaal. Doet zeer ook, alsof iemand op een blauwe plek drukt. Heb geprobeerd leeg te kolven, masseren, warm (heet) water, beeb steeds aanleggen maar niks lijkt te helpen. Het leek vanmorgen wel leeg maar nu is het weer keihard. Beeb heeft net een uur en 10 min aan de verstopte borst gehangen. Komt met kolven ook niks uit. Hopelijk trekt dit snel bij.