Stro op het water als isolatie en piepschuim rond de emmers / teilen helpt ook. En een bal ofzo op het water
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Een dag sneeuw? Hier is nu (wat) sneeuw gevallen maar ze geven nog extra de eerste dagen en intussen temperaturen 's nachts tot -11 en overdag tot -2 de komende week. In België toch. Dus dat is alsnog wel voor een fikse week creatief worden met mijn 2 mini's die in eigen beheer staan.
Maar ik doel inderdaad dat men nu veel makkelijker in oplossingen denkt ipv 20 ijsberen op de weg. Terwijl ik dit een flink pak lastiger vind dan een avondklok.
Karin schreef:Het feit dat ik op dit moment helemaal niet weg kom uit mijn straat - ook niet in het geval van een ziek dier (kat of paard) - benauwt mij meer dan die hele avondklok.![]()
Ik heb voor mijn paard gelukkig een backup en als er geen sneeuw ligt ben ik sowieso altijd ruim voor 21.00 uur thuis.
Voor mij voelt ingesneeuwd zijn toch echt veel meer als opgesloten zitten dan zo'n avondklok.
sureido schreef:Avondklok gaat sowieso verlengt worden tot 2 maart, allemaal uit angst voor de Britse variant.
Aangezien de vaccins sowieso op de Zuid Afrikaanse al niet goed werken, kunnen ze hem net zo goed verlengen tot volgend jaar maart.
LIJM schreef:Voor mij zorgt de avondklok voor meer problemen dan de sneeuw (met als uitzondering wanneer de paarden opeens naar de kliniek moeten). Maar dat is niet voor iedereen hetzelfde uiteraard.
En denk dat het inderdaad voor sommige mensen ook om het principe gaat dat zwartwit gezien avondklok een beslissing is en het weer niet.
Loretta schreef:LIJM schreef:Voor mij zorgt de avondklok voor meer problemen dan de sneeuw (met als uitzondering wanneer de paarden opeens naar de kliniek moeten). Maar dat is niet voor iedereen hetzelfde uiteraard.
En denk dat het inderdaad voor sommige mensen ook om het principe gaat dat zwartwit gezien avondklok een beslissing is en het weer niet.
Gelukkig heeft Den Haag nog geen invloed op het weer. De sneeuw duurt ook nog niet eens een maand. De sneeuw is niemand schuldig aan. De avondklok is de schuld van de regering.
kamsel schreef:Loretta schreef:
Gelukkig heeft Den Haag nog geen invloed op het weer. De sneeuw duurt ook nog niet eens een maand. De sneeuw is niemand schuldig aan. De avondklok is de schuld van de regering.
Nee hoor, de avondklok is de schuld van alle mensen die zich niet aan de daarvoor geldende regels hielden..