Echwel schreef:Nou er is een oplossing als je geen mondmasker wil dragen..
Heel simpel, thuis blijven
Precies dat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:Karl66 schreef:Nee, dat klopt een stropdas draag je om je nek, als een strop, zoals de naam al zegt. En dat is echt een onprettig ding, wat dat betreft scheelt het niet veel met een mondkapje. En toch went het.
doe je toch een strikje om![]()
nee ik vind het geen vergelijk .. een ding wat je mond en neus bedekt ten opzichte van iets om je hals
pien_2010 schreef:Dat wennen merk ik ook.
Ik denk dat het ook is hoe ga je er mee om. Ik heb mondkapjes voor het echie→ dan heb ik een gekocht mondkapje op→ 3 laags
[ [url=m/7LgbkL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daarover een een heel dun katoenen die ik kan strikken achter mijn hoofd. Het fijne van die 2 is, dat ik echt ALLES kan doen, want het zit super, het schuift niet, het beweegt niet en ik kan alles zien doen en laten. Dus ik merk amper dat ik wat op heb.
Dan heb ik ook nog mondkapje bij me in mijn zak of tas→ dus niet voor het echie→ gewoon katoen, achter mijn oren en enkel en alleen mocht ik onverwacht vanwege die regels er een nodig hebben, dan heb ik er altijd een bij me en kan dus overal naar toe.
Van de week was ik hier thuis alles aan het uit laden waarop manlief zei: "lief, doe je mondkapje eens af". Ik had het niet eens door. Wel merkte ik dat ik de koude wind voelde op mijn echt warme wangen→ vanwege het mondkapje. Ik was het totaal glad vergeten.
Ik weet nog in maart , de 1ste dagen, dat ik het maskertje vergat→ dus in de auto in de tas maar maskertje gedaan zodat ik toch alles kon doen, en het zooo super vervelend vond. Ik heb een klein gezicht, dus die krengen zijn allemaal te groot. Nu met dat dunne goed passend mondkapje dat ik kan strikken over het gekochte mondkapje, zit alles zo fijn→ eigenlijk (sorry mannen) als een fijne goed zittende bh. Die voel je ook niet zitten en een slechte irriteert de hele dag.
Ik zou het dus in die richting gaan zoeken. Ga iets dragen wat niet schuift en gewoon enorm goed past, je bril nauwelijks of niet van beslaat en dan kun je er echt wel paar uur mee lopen.
Het optimisme van HC vind ik erg prettig. Zo sta ik er ook i n.
Karl66 schreef:Je willen ergeren is ook een keuze.
MarlindeRooz schreef:Echwel schreef:Nou er is een oplossing als je geen mondmasker wil dragen..
Ontslag nemen op werk dan?
Ik moet er daar ook een op. Ben ik het zwaar mee oneens gezien we geen gasten ontvangen binnen in de zaak. Die blijven buiten bij het afhaalloket. Maar het moet nu eenmaal dus ik doe het ook.
tienus63 schreef:Echwel schreef:Nou er is een oplossing als je geen mondmasker wil dragen..
Precies dat!
safina schreef:Karl66 schreef:Je willen ergeren is ook een keuze.
Dat dus.
Er zit een keuze in hoe je met dit soort dingen omgaat. Je kunt het zo groot en zo klein maken als je zelf wilt.
Palmera schreef:En nee, ik zie een masker niet als een kledingstuk. Kleding wat zo belemmert zou ik namelijk nooit aanschaffen.
Tancreda4 schreef:Ik las net op fb dat de vaccinatie geplande methode is om zwakkeren (diende staat veel geld kosten) uit de weg te ruimen. En dat daarom die groepen dus als eerste worden gevaccineerd met het 'nare' vaccin.
Ik vind het echt bizar hoe zwart mensen de wereld kunnen maken en hoe veel angst ze rondzaaien. En juist die mensen zeggen dat er juist door overheid angst wordt gezaaid met de maatregelen. Maar als iemand in angst leven en rondbezuinen zijn het zulke complotdenkers wel.
Cer schreef:Als de overheid een petje zou verplichten zonder goede reden... ik kan deze zin niet eens afmaken want ik zou niet weten waarom ze dat zouden willen..ik vind die vergelijking niet opgaan..
Karl66 schreef:besita schreef:
doe je toch een strikje om![]()
nee ik vind het geen vergelijk .. een ding wat je mond en neus bedekt ten opzichte van iets om je hals
Je willen ergeren is ook een keuze.
Citaat:Ter bescherming van de zure regen die ooit viel in de jaren 80?
besita schreef:"ik vind het leuk in het straatbeeld om al die verschillende mm te aanschouwen ..prima ik dus niet want ik vind ze niet mooi ,ik zie liever iemands volledige gelaat ..kijk liever naar de laatse brandweermannenkalender als het mag
bigone schreef:Het Pfizer vaccin is goedgekeurd in Engeland en volgende week begint het vaccineren. Ze lopen een maand voor op ons dus hoop dat het goed uitpakt wat betreft bijwerkingen. In ieder geval een stapje voor uit.