Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:18

Jeetje 36 graden Quir, dat zal goed zweten worden vandaag ook :')

mirjamalvaro

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:01

Sterkte quir :')

Hier net weer gereden. :D

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:54

Quir schreef:
Oehh deeg. <3
Dat is zo lekker. :D

Het is nu om 10 uur alweer 36 graden. Morgen wordt er regen voorspeld, hopelijk koelt het dan ook wat af. Voor nu wel mooi voor het hooi, maar dat is dan ook het enige. _O-

Huh, hier is t nu 25. Waar woon je dan?

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:00

Ik heb vanmorgen ook weer gereden. Was er niet heel vroeg bij maar opzich was t wel te doen omdat er even wat wolken voor de zon zaten. Maar dan nog waren we beide klaar om uitgewrongen te worden. Paardje ff lekker gedoucht zodat ie daarna meteen lekker kon gaan rollen :roll:

Ik heb laatst gelezen dat je door te Zweten ook calorieën verbrand dus ik zit wel goed voor vandaag. T kwam zelfs aan de bovenkant uit m’n cap toen ik naar beneden keek :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:15

Ik hoop vanavond nog even te kunnen rijden, afhankelijk van het weer.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:36

sandyjorgen schreef:
Quir schreef:
Oehh deeg. <3
Dat is zo lekker. :D

Het is nu om 10 uur alweer 36 graden. Morgen wordt er regen voorspeld, hopelijk koelt het dan ook wat af. Voor nu wel mooi voor het hooi, maar dat is dan ook het enige. _O-

Huh, hier is t nu 25. Waar woon je dan?

Het land waarvan mensen altijd denken dat het koud is! Haha. Ik woon in Zweden. :D

De helft is binnen...

Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 16:52

Butterfly schreef:
36 graden %)
Ik heb vandaag een mondkapje-experience, vind het helemaal niks _O- ik begrijp het doel helemaal hoor, maar mijn bril beslaat steeds :D
Zulke lekkere dingen hier! Zo hoeft afvallen echt helemaal geen straf te zijn <3

Ik las bij een vriendin op haar Facebook dat je dan de touwtjes een slag moet draaien voor je hem achter je oren doet. Dan beslaat je bril blijkbaar niet. Bij haar hielp het.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:27

Otti1977 schreef:
Butterfly schreef:
36 graden %)
Ik heb vandaag een mondkapje-experience, vind het helemaal niks _O- ik begrijp het doel helemaal hoor, maar mijn bril beslaat steeds :D
Zulke lekkere dingen hier! Zo hoeft afvallen echt helemaal geen straf te zijn <3

Ik las bij een vriendin op haar Facebook dat je dan de touwtjes een slag moet draaien voor je hem achter je oren doet. Dan beslaat je bril blijkbaar niet. Bij haar hielp het.

het helpt écht :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-20 18:03

Thanks! Ik ga het straks proberen!
Vandaag niet de meest gezonde dag qua eten, maar als compensatie wel geprobeerd wat verder van de frisdranken weg te blijven. Morgen maar even balansdagje :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 18:25

Zo'n mondkapje is misschien wel handig....kun je niet zomaar dingen in je mond stoppen :')

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-20 18:53

mirjamalvaro schreef:
Zo'n mondkapje is misschien wel handig....kun je niet zomaar dingen in je mond stoppen :')

Hahahaha, die van ons zijn van het type "waar is iets te eten of te drinken? Dan mag hij even af" _O-
Ik heb jullie tip uitgeprobeerd, goed en slecht nieuws: het werkt, maar hij is van stof en dan te klein. Dus hij schiet achter mijn oren weg :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 18:59

Spoiler:
Afbeelding

Ik begin nu toch ook in mijn gezicht te veranderen! Maakt mijn cheat day van vandaag weer goed. :o

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:39

Wauw roosch, ziet er goed uit.
Jij bent al wel even bezig? Al bij de laatste loodjes aanbeland?

Quir: die temperaturen zijn wel vrij uniek voor daar toch? Goed gewerkt iig.

Mondkapje als hulpmiddel in de kilostrijd _O-

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:44

Ik heb vanmiddag foto’s zitten uitzoeken van m’n eerste fotoshoot met paard ever.
Ik heb een paar rijfotos maar ik vind dat ik nieuwe mag als m’n kilo’s eraf zijn.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:58

mirjamalvaro schreef:

Behalve als je er zo één hebt. _O-

Afbeelding

sandyjorgen schreef:

Quir: die temperaturen zijn wel vrij uniek voor daar toch? Goed gewerkt iig.

Mondkapje als hulpmiddel in de kilostrijd _O-

Nee helemaal niet. :D

2 jaar geleden (2018) was wel uniek, toen is het 5 maanden non stop boven de 30 graden geweest en geen mm regen. Toen stond ook half Zweden in brand, al komen branden elk jaar wel voor.

Maar vanaf morgen is het weer een heel stuk koeler. Morgen nog 28 en daarna rond de 23.

Roosch schreef:
Spoiler:
[ [url=m/Zu6kg3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik begin nu toch ook in mijn gezicht te veranderen! Maakt mijn cheat day van vandaag weer goed. :o

Ziet er goed uit! *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 20:04

Lekker Roosch *\o/*

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 20:11

Pff Roosch ziet er gewoon geweldig uit.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:15

Thanks allemaal!! :o

sandyjorgen schreef:

Ik ben ruim een half jaar bezig nu. Ik ben nog niet tevreden, heb nog wat buikvet over. (gratis af te halen, iemand interesse?)
Ga dus fijn door, maar laat wel de teugels af en toe vieren. :j

Vanaf morgen is het toch echt weer Foxytijd, die zal bijna denken dat ze met pensioen is. Moeten we niet hebben.

Shiraie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 02:17

Hallo, ik kom ook mee doen met de gezelligheid! :D
Net als de meeste hier moet ik 'veel' afvallen. Voor het gezonde 14 kilo en voor het mooie 24! :')
Dat is nogal wat! :j

Eigenlijk schaam ik me te erg om mijn gewicht te delen maar ik doe het toch: Momenteel ben ik 89 kilo.
En ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer op een paard stap als ik 6 kilo ben afgevallen en dus 83 kilo weeg. Ik geef mezelf een half jaar, dus een kilo per maand, de tijd om dit voor elkaar te krijgen.

Ik ga geen vast dieet volgen.
Wel heb ik een eetschema:

Ochtend: Havermout met magere melk
Tussendoor: Noten en gedroogde vruchten
Middag: Bruin bolletje met hartig beleg
Tussendoor: Fruit
Avond: Rijst, volkorenpasta of aardappel met een schep groente en 150 gram proteïne (kip, rund, vis)
Snack: Noten en gedroogd fruit

Wish me luck! *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 06:38

Welkom en succes Shiraie :j

Ik woog begin dit jaar ook nog 88 hoor, inmiddels 75 en denk dat er dit topic genoeg mensen zijn blij zijn als ze de 89 bereiken.

Puur uit interesse, vanwaar de keuze voor dit menu? Noten zijn zeker gezond maar je schrikt je rot als je ziet hoeveel calorieën ze bevatten. Daarnaast zou ik meer afwisseling willen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 08:24

Ik schrik me ook rot hoeveel calorieën in rijst zitten. Denk minder rijst,aardappels en pasta. En juist extra groente. Dat doet meer denk ik.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 08:53

Heeft iemand tips?
Door de weeks eet ik gezond en let ik op wat en hoeveel ik eet.
In het weekend.... neem een paar wijntjes, een chippie.... nog meer chips....en dan nog een pizza.... dat dus.
In het weekend, en dan met name vrijdag en zaterdagavond dus, vreet ik me letterlijk vol aan alles wat lekker is.
Mijn zwakke punt is dus echt vooral chips. Simpel is om het gewoon maar niet te kopen. Als ik er eenmaal aan begin blijf ik eten. En ach,ik moet nog eten en die pizza kan er ook nog wel bij....

Wat is nou een makkelijke crunchy en gezonde vervanger van een zak chips?
Moet wel knapperig zijn en het liefst zo uit de zak te pakken natuurlijk haha.
Heb een tijdje japanse mix of studentenhaver geprobeerd, maar dat beviel niet zo goed.
Zoek ook iets met niet teveel calorien.
Bordje rauwkost ook tijdje geprobeerd, maar heb niet altijd zin om dat klaar te maken en vaak neem ik daarna toch nog iets ongezonds, omdat het niet echt vult en/of voldoening geeft.
Ben echt een gezelligheidssnaaier maar als ik eenmaal begin zit er geen stop op.
Na het weekend vaak +1kg, wat ik er dan in de loop van de week wel weer afkrijg, maar op deze manier val ik dus niet af...

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:00

Veneri en als je chips gewoon in een schaaltje doet in plaats van uit de zak?
Ik hou ook echt van chips en als ik uit de zak eet, gaat die gewoon leeg. :+
Maar sinds ik het in een schaaltje doe, gaat dat wel goed!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:21

Veneri misschien helpt het om niet én én, maar óf óf te denken?
Dat probeer ik ook en vaak helpt het. Dus niet én chips én pizza, maar een van tweeën. En ook als het mis gaat, niet denken 'nu is toch al mis dus eet verder' maar 'ok, fout gemaakt, maar nu wel stop'.

Gisteren had ik een kleine eetbui, stiekem volproppen terwijl mijn vriend aan het douchen was. Maar het goede was dat ik het heb verteld toen hij terug kwam en daardoor lukte het te stoppen met eten. Ik wilde wel verder (nog meer taart) maar hij vroeg ook 'gewoon stop?' en eigenlijk lukte het toen dus samen :)

En heb mezelf later de vraag gesteld welke stress ik weg wilde stoppen/weg wilde eten. Want dat is het meestal bij mij.
Ach ja, vandaag vol goede moed verder. Fouten maken kan en mag, maar daarna wél verder gaan!

En welkom Shiraie!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:32

Shiraie welkom!!

Weekenden zijn hier ook wat lastiger. Gisteren met "de meiden" hele dag door heel Nederland gereisd en dat resulteerde op McDonald, gourmetten en bij de mensen waar we op visite gingen werden ze boos als je geen koek at haha. Dus heel slecht en vandaag weer in het gareel.