Ashleytjuhh schreef:Dames voor de gene die het dit jaar nodig hebben de Australian bodycare is volgende week in de aanbieding bij de kruitvat 2 voor 20 euro.
Ash. Je bent een held.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
isa06x schreef:Zonnen is zo ontzettend slecht voor de huid. Je huid maakt niet dat leuke bruine kleurtje aan om ff mooi te zijn, het is een teken van beschadiging. Elke keer dat je huid bruin wordt, is het beschadigd.Je hoeft dus niet eens te verbranden om je huid te beschadigen. En wat gebeurt er dus iedere keer als je huid bruin wordt en beschadigt? Juist, je krijgt rimpels over een paar jaar en je vergroot iedere keer je kans op huidkanker. Daarom smeer ik elke dag mijn gezicht in met spf 50. Dan ben ik later rimpelloosen mijn lichaam smeer ik in als het bloot buiten is.
Ik vind het daarom ook best verkeerd dat zonnen aangemoedigd wordt...
Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich willen melden in een topic waar ze niets mee hebben.. Zou hetzelfde zijn als ik in een moeder topic iets ga roepen over stomme k*tkinderen.. En dan ook op zo'n betweterig en belerend toontje.. Je zal maar zo zijn
Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich willen melden in een topic waar ze niets mee hebben.. Zou hetzelfde zijn als ik in een moeder topic iets ga roepen over stomme k*tkinderen.. En dan ook op zo'n betweterig en belerend toontje.. Je zal maar zo zijn
Fitzroy schreef:Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich willen melden in een topic waar ze niets mee hebben.. Zou hetzelfde zijn als ik in een moeder topic iets ga roepen over stomme k*tkinderen.. En dan ook op zo'n betweterig en belerend toontje.. Je zal maar zo zijn
Isa, 14 jaarDie neem jij serieus?
isa06x schreef:Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich willen melden in een topic waar ze niets mee hebben.. Zou hetzelfde zijn als ik in een moeder topic iets ga roepen over stomme k*tkinderen.. En dan ook op zo'n betweterig en belerend toontje.. Je zal maar zo zijn
Hoe kan je uit een bericht weten wat voor toontje iemand heeft? Je zegt je zal maar zo zijn terwijl je me niet kent. Ik wil niemand wat ontzeggen, alleen waarschuwen. Het is de laatste tijd niet voor niets in de media. Alsof jij nooit iets "betweterigs" hebt getypt. Nogmaals, er zijn mensen die niet weten wat de zon kan aanrichten dus het is toch aardig als iemand wat erover uitlegt.
Je hoeft maar 1 paardentopic te openen en je krijgt al de hele paardenmaffia over je heen, nu probeer ik wat uit te leggen en dan is het fout?
Suzanne F. schreef:Hoi Isa, dank je wel voor de waarschuwing. Je hebt gelijk en iedereen hier in het topic is zich bewust van de gevaren van zonnen en de UV straling. We promoten daarom ook het smeren met zonnebrand met een hoge SPF factor. Verder genieten we van de zon op een verantwoorde manier.
Mando schreef:Denk dat ik met mijn 54 jaar best wel weet wat goed en wat niet goed is voor je huid.
Deze waarschuwingen waren er ook al 45 jaar geleden.
Denk dat het leven en laten leven is.
Iedereen heeft gezond verstand en op die manier zonnen de mensen ook of niet.
Dat jij er verstandig mee om gaat prima maar wij hoeven niet op een belerend toontje door jou op de vingers getikt te worden.
ingedebruijn schreef:Natuurlijk nemen mensen het persoonlijk als je in een topic vol zonneaanbidders op die toon komt vertellen hoe slecht we zijn voor onze huid.. Beetje zelfreflectie mag ook wel.
isa06x schreef:Mando schreef:Denk dat ik met mijn 54 jaar best wel weet wat goed en wat niet goed is voor je huid.
Deze waarschuwingen waren er ook al 45 jaar geleden.
Denk dat het leven en laten leven is.
Iedereen heeft gezond verstand en op die manier zonnen de mensen ook of niet.
Dat jij er verstandig mee om gaat prima maar wij hoeven niet op een belerend toontje door jou op de vingers getikt te worden.
Nogmaals, ik geef alleen een waarschuwing, wat je met dat advies doet is niet aan mij. Wel een beetje onaardig dat ik massaal aangevallen wordt en ik het goed bedoel, mensen nemen het heel persoonlijk denk ik dan maar...,
isa06x schreef:Mando schreef:Nogmaals, ik geef alleen een waarschuwing, wat je met dat advies doet is niet aan mij. Wel een beetje onaardig dat ik massaal aangevallen wordt en ik het goed bedoel, mensen nemen het heel persoonlijk denk ik dan maar...,
Maar niemand vraagt om die waarschuwing. Persoonlijk of onpersoonlijk.