Meer bokkers die nu al zonnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 08:53

Ashleytjuhh schreef:
Dames voor de gene die het dit jaar nodig hebben de Australian bodycare is volgende week in de aanbieding bij de kruitvat 2 voor 20 euro.

Ash. Je bent een held.

isa06x

Re: Meer bokkers die nu al zonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:11

Zonnen is zo ontzettend slecht voor de huid. Je huid maakt niet dat leuke bruine kleurtje aan om ff mooi te zijn, het is een teken van beschadiging. Elke keer dat je huid bruin wordt, is het beschadigd.Je hoeft dus niet eens te verbranden om je huid te beschadigen. En wat gebeurt er dus iedere keer als je huid bruin wordt en beschadigt? Juist, je krijgt rimpels over een paar jaar en je vergroot iedere keer je kans op huidkanker. Daarom smeer ik elke dag mijn gezicht in met spf 50. Dan ben ik later rimpelloos {:} en mijn lichaam smeer ik in als het bloot buiten is.

Ik vind het daarom ook best verkeerd dat zonnen aangemoedigd wordt... :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:13

Volgens mij kunnen we dat prima zelf bepalen? :) lijkt me vreselijk om niet te kunnen zonnen of erbij na te moeten denken hoe slecht het voor me kan zijn. Denk dat het huidige weer schadelijker is voor m'n gezondheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:16

isa06x, wil je nu een sticker? :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:19

Stel je voor dat het lekker weer is en je er alleen naar mag kijken vanuit je huis. :brr:

Wel is het natuurlijk verstandig altijd zonnebrand te gebruiken.

KmbrlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:20

isa06x schreef:
Zonnen is zo ontzettend slecht voor de huid. Je huid maakt niet dat leuke bruine kleurtje aan om ff mooi te zijn, het is een teken van beschadiging. Elke keer dat je huid bruin wordt, is het beschadigd.Je hoeft dus niet eens te verbranden om je huid te beschadigen. En wat gebeurt er dus iedere keer als je huid bruin wordt en beschadigt? Juist, je krijgt rimpels over een paar jaar en je vergroot iedere keer je kans op huidkanker. Daarom smeer ik elke dag mijn gezicht in met spf 50. Dan ben ik later rimpelloos {:} en mijn lichaam smeer ik in als het bloot buiten is.

Ik vind het daarom ook best verkeerd dat zonnen aangemoedigd wordt... :')

Tuurlijk joh , sluit je zelf maar binnen op. Heb je ook geen kans om bruin te worden.
En rimpelloos ... begin dan je botox maar te bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:26

Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich willen melden in een topic waar ze niets mee hebben.. Zou hetzelfde zijn als ik in een moeder topic iets ga roepen over stomme k*tkinderen.. En dan ook op zo'n betweterig en belerend toontje.. Je zal maar zo zijn :n

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:27

Rimpels krijg je toch wel :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:32

Relaxed schreef:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich willen melden in een topic waar ze niets mee hebben.. Zou hetzelfde zijn als ik in een moeder topic iets ga roepen over stomme k*tkinderen.. En dan ook op zo'n betweterig en belerend toontje.. Je zal maar zo zijn :n

Dus dat. Maak je niet zo druk om een ander. Krijg je rimpels van |(

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:33

Relaxed schreef:

Isa, 14 jaar :+ Die neem jij serieus?

isa06x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:48

Selina schreef:
Stel je voor dat het lekker weer is en je er alleen naar mag kijken vanuit je huis. :brr:

Dat heb ik nooit gezegd, uv straling gaat ook door de ramen heen... dus het heeft echt geen zin om binnen te blijven.
Laatst bijgewerkt door isa06x op 13-04-21 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

isa06x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:57

Relaxed schreef:

Hoe kan je uit een bericht weten wat voor toontje iemand heeft? Je zegt je zal maar zo zijn terwijl je me niet kent. Ik wil niemand wat ontzeggen, alleen waarschuwen. Het is de laatste tijd niet voor niets in de media. Alsof jij nooit iets "betweterigs" hebt getypt. Nogmaals, er zijn mensen die niet weten wat de zon kan aanrichten dus het is toch aardig als iemand wat erover uitlegt.

Je hoeft maar 1 paardentopic te openen en je krijgt al de hele paardenmaffia over je heen, nu probeer ik wat uit te leggen en dan is het fout?

isa06x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:02

Fitzroy schreef:
Relaxed schreef:

Isa, 14 jaar :+ Die neem jij serieus?

Waarom niet

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:11

Hoi Isa, dank je wel voor de waarschuwing. Je hebt gelijk en iedereen hier in het topic is zich bewust van de gevaren van zonnen en de UV straling. We promoten daarom ook het smeren met zonnebrand met een hoge SPF factor. Verder genieten we van de zon op een verantwoorde manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:13

isa06x schreef:
Relaxed schreef:

Hoe kan je uit een bericht weten wat voor toontje iemand heeft? Je zegt je zal maar zo zijn terwijl je me niet kent. Ik wil niemand wat ontzeggen, alleen waarschuwen. Het is de laatste tijd niet voor niets in de media. Alsof jij nooit iets "betweterigs" hebt getypt. Nogmaals, er zijn mensen die niet weten wat de zon kan aanrichten dus het is toch aardig als iemand wat erover uitlegt.

Je hoeft maar 1 paardentopic te openen en je krijgt al de hele paardenmaffia over je heen, nu probeer ik wat uit te leggen en dan is het fout?

Dat zijn topics waar vragen worden gesteld door TS, dit is gewoon een gezellig kletstopic. Nogal een verschil ;)

isa06x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:18

Suzanne F. schreef:
Hoi Isa, dank je wel voor de waarschuwing. Je hebt gelijk en iedereen hier in het topic is zich bewust van de gevaren van zonnen en de UV straling. We promoten daarom ook het smeren met zonnebrand met een hoge SPF factor. Verder genieten we van de zon op een verantwoorde manier.

Oke bedankt voor de duidelijkheid <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:19

Vergeten we de Autralian Gold niet in de aanbieding? Ik heb ze net besteld. Hoef ik niet 5 Kruidvatten af in de hoop dat ze ze hebben. :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:27

Denk dat ik met mijn 54 jaar best wel weet wat goed en wat niet goed is voor je huid.
Deze waarschuwingen waren er ook al 45 jaar geleden.

Denk dat het leven en laten leven is.

Iedereen heeft gezond verstand en op die manier zonnen de mensen ook of niet.

Dat jij er verstandig mee om gaat prima maar wij hoeven niet op een belerend toontje door jou op de vingers getikt te worden.

isa06x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:02

Mando schreef:
Denk dat ik met mijn 54 jaar best wel weet wat goed en wat niet goed is voor je huid.

Dat jij er verstandig mee om gaat prima maar wij hoeven niet op een belerend toontje door jou op de vingers getikt te worden.

Nogmaals, ik geef alleen een waarschuwing, wat je met dat advies doet is niet aan mij. Wel een beetje onaardig dat ik massaal aangevallen wordt en ik het goed bedoel, mensen nemen het heel persoonlijk denk ik dan maar...,

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:13

Natuurlijk nemen mensen het persoonlijk als je in een topic vol zonneaanbidders op die toon komt vertellen hoe slecht we zijn voor onze huid.. Beetje zelfreflectie mag ook wel.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:30

Welke gebruiken jullie van australian gold?
Kende het merk nog niet :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:45

ingedebruijn schreef:
Natuurlijk nemen mensen het persoonlijk als je in een topic vol zonneaanbidders op die toon komt vertellen hoe slecht we zijn voor onze huid.. Beetje zelfreflectie mag ook wel.

Dit dus.

Ik heb er meerdere van.
Hier in NL gebruik ik factor 6 geloof ik en de gewone blauwe pot nivea.

In Egypte begin ik met 30.

Ik verbrand niet snel ik sla heel snel bruin.

Of moet ik nu zeggen SF 50 want het is anders zo slecht. 8)7

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:47

isa06x schreef:
Mando schreef:

Nogmaals, ik geef alleen een waarschuwing, wat je met dat advies doet is niet aan mij. Wel een beetje onaardig dat ik massaal aangevallen wordt en ik het goed bedoel, mensen nemen het heel persoonlijk denk ik dan maar...,

Maar niemand vraagt om die waarschuwing. Persoonlijk of onpersoonlijk.

isa06x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 20:21

isa06x schreef:
Mando schreef:

Maar niemand vraagt om die waarschuwing. Persoonlijk of onpersoonlijk.

Moet dat dan? Ik ben toch vrij te schrijven wat ik wil? Maar ja laat maar...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 20:27

Je kunt het verwachten dat je tegengas krijgt in een topic waarin inderdaad zonaanbidders zich verzamelen. Hartstikke fijn dat je een ongevraagde waarschuwing komt geven, maar ik geloof dat iedereen die in het topic zit daar wel bekend mee is en daarom dus ook niet op zo'n random waarschuwingsbericht zit te wachten.

Even ontopic: jongens, waar hebben ze die zon van 2 weken terug verstopt? :o?
Ik moest weer krabben vanochtend :')