pien_2010 schreef:Het is daar toch bloedheet? Knap virus als het daar overleeft.
Virussen overleven toch ook in een lichaam ?
Of werkt dat zo niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:pien_2010 schreef:Het is daar toch bloedheet? Knap virus als het daar overleeft.
Virussen overleven toch ook in een lichaam ?
Of werkt dat zo niet ?
Kana schreef:Suzanne F. schreef:Nou hier inderdaad ook snipverkouden, hoest de longen uit mijn lijf en heb lichte verhoging. Moet ik nu meteen in paniek raken? Waarschijnlijk ben ik gewoon verkouden. Ibuprofen er in en we kunnen weer door hoor. Voor mezelf ben ik er ook niet zo bang voor eigenlijk.
Idd, hier in mijn werkomgeving is denk ik 2/3 momenteel aan het snotteren en hoesten.
Wij hebben dagelijkse inloop van enorm veel mensen. Mocht er iets geks zitten achter het snotteren en kuchen dan gaat het niet echt opvallen.
Whale schreef:Sizzle schreef:Ik vond de reactie vanuit Zwitserland wel lekker Zwitsers: Er zullen vast wel meer gevallen komen maar we zien het als een moderaat risico voor de volksgezondheid. Voorlopig gaan we gewoon door met wat we deden.
Lekker nuchter. Tijd om naar Zwitserland te verhuizen
Nikass schreef:Ik vind dat er wel erg luchtig over het virus gedaan wordt. Wat ik ergens wel snap, omdat ik zelf ook wel zo in elkaar zit. Dat wil zeggen zat, want mijn dierbaarste persoon op deze aarde heeft bij besmetting een groot risico om het niet te overleven. Dat maakt de situatie wel even anders.
Dus hier al een tijdje dagelijks regelmatig de handen ontsmetten en mensen massa's zoveel mogelijk vermijden. Helaas zit ik wel af en toe in de trein![]()
Het is wel weinig wat je zelf kunt doen, en dat maakt het wat mij betreft wel zorgelijk. Vooral als sommige mensen zelfs dat weinige teveel moeite vinden.
Kimsel94 schreef:En toen kwam ik dit op Facebook tegen:
Heftig daar hoor
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10221933658916589&id=1412950498
8nnemiek schreef:Ik maak me nog steeds niet zo druk, ook al woon ik bij Roermond. Niet om het virus. Meer om hoe het bedrijfsleven erop reageert. De kelderende aandelen, minder aanvoer in winkels, mensen die gaan hamsteren.. Hopelijk geen begin van de verwachtte crisis.