Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Wordt je haar met gel trouwens niet heel hard/vettig/plakkerig?
Lugea schreef:In eerste instantie wil ik alle producten bij de Kruidvat en/of Etos gaan halen omdat dat in de buurt is. Mocht het dan goed bevallen kan ik altijd nog voor de wat duurdere producten gaan.
poes schreef:Ik gebruik beide: een crème en een gel. Ik heb nu van elk een beetje gemengd. Ik probeer wel weinig product te gebruiken moet nog even kijken wat ideaal is. Gisteren erg weinig gebruikt en krullen zaten mooi en vandaag ook nog.
Peerappel: mooie krullen hoor! Blondeer je het altijd?
Lugea schreef:Ik ben ook echt verbaasd hoeveel er na een keer al in komt en dan heb ik ook echt best goedkope producten gekocht en gebruikt. Ik merk wel dat ik m’n haar echt verwaarloosd heb de afgelopen jaren. Het voelt nu al zo anders aan. Daarnaast heb ik er ook echt plezier aan beleefd door er zo mee bezig te zijn, dus ik hoop dat vol te gaan houden. Het is echt zo’n me-time momentje. Ik verwacht echt niet zo’n mooie, volle bos krullen als sommige hier te gaan krijgen, maar als ik dit kan behouden vind ik het al heel erg tof.
Ik zal hier leuk mee blijven lezen en posten waar ik kan. Ik kan vast nog ontzettend veel van jullie leren en ben door dit snelle resultaat echt helemaal enthousiast om door te blijven gaan.
poes schreef:O heb je tips voor goede filmpjes met die denham? Ik heb de borstel naar niet de skills
Gefeliciteerd trouwens!!!
Mooi hoor Lugea.