Haha, nu heb ik dat liedje van Clean Pete in mijn hoofd: 'Kom hier jij blote bast'
Succes Vika, wat een fijn vooruitzicht!
Rocamor
Geplaatst: 12-06-20 16:52
Oh Karin, op basis daarvan heb ik ineens een hele stomme vraag voor Vika, Hiraeth en wellicht voor het kuiken van Julhan (geloof ik).
Ik zie jullie als mannen in een verkeerd lichaam. Ik als vrouw loop niet snel topless rond, ook niet rond het huis. Daar waar mannen vaak gewoon wel lekker in een blote bast rondlopen.
Hoe gaat dat voor jullie? Voor de operatie lijkt me dat geen optie, maar lopen jullie na zo'n operatie wel lekker in je blote bast? Of zit dat "een meisje loopt niet topless"-gedrilde er toch nog iets in? En moet dat nog slijten?
Sorry als dit een hele stomme, hele ongepaste vraag is. Want hoewel jullie gewoon man zijn, hebben jullie toch ook een significant deel van je leven een meisjes-achtige opvoeding gehad.
Karin
Geplaatst: 12-06-20 17:23
Ik herinnerde me twee vlogs van Sam Bettens over dit onderwerp en die zat ik net terug te kijken:
Ik denk regelmatig na over de invloed van je opvoeding op je gedrag en denkwijzen van nu. Ik kan me voorstellen dat je als M in een V-lichaam of als V in een M-lichaam op dat punt misschien ook tegen andere dingen aan loopt dan iemand die in een passend lichaam is geboren. Ik vind de termen transgender en cisgender zo klinisch... maar misschien gebruik ik ze te weinig. Ik heb het eigenlijk altijd over een passend en een niet-passend lichaam.
Maar goed, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik snap het ook als die vraag te persoonlijk is hoor!
Welkom terug op aarde! Fijn dat het niet te veel pijn doet. Ik hoop vooral dat je er heel heel tevreden mee bent/gaat zijn dan is het het ongemak al snel waard