Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 17:25

Echwel schreef:
ik wil dit puur als versteviging op eigen nagel doen... iets steviger dan gellac maar dus niet zo intensief om te doen als acryl..
Tja soms kriebelt het gewoon en wou ik dat ik alles weer kon :)

Ik snap wel dat je voor iets werkbaars wil kijken als je steeds verkrampt. Ik heb dat met links als ik mijn rechterhand wil doen. Ik lijk dan wel motorisch gestoord en krijg ook af en toe zo'n spastische beweging, waardoor het niet lukt. Misschien is het dippen in jouw geval dan wel dè oplossing inderdaad!
Laatst bijgewerkt door Warboel op 25-03-18 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie verwijderd

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 17:26

justdiesel schreef:
Mooi die kleur!

Dit is een foto van mijn nagels van heel dichtbij, je ziet op de duim en de ringvinger bultjes zitten

[ [url=m/f0zi2I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het lijkt wel of er klontjes in de lak zitten? Misschien toch met een sandblock weghalen dan dan heel dun een nieuw laagje erop doen?

LadyMadonna

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 17:27

Justdiesel: lijken me stofjes (in je base wellicht) of luchtbelletjes

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:03

justdiesel schreef:
Mooi die kleur!

Dit is een foto van mijn nagels van heel dichtbij, je ziet op de duim en de ringvinger bultjes zitten

[ [url=m/f0zi2I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk oneffenheden. Ff buffen voor je er lak op doet :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:05

xxxmh schreef:
Iemand tips voor splijtende nagels? Ik kan hierdoor niet meer mooi mijn nagels lakken :(

Kan zijn dat ze droog zijn. Probeer eens een poosje te olieen met nagelriem olie, 2 keer per dag :)

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:23

Spring is in the air! De donkere kleur is rosebud <3
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:20

Voor de mensen die een salon uit huis hebben, welke verzekeringen hebben jullie hier voor afgesloten, en waar?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:01

bamsy schreef:
[ [url=m/aEEKFg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op het moment heb ik al mijn nagels in de kleur van jouw ringvinger. De andere kleur heb ik volgens mij ook, dus een leuk idee om het een volgende keer net als die van jou te doen. :j Omdat ik één kleur erg saai vond, heb ik op mijn ringvinger en middelvinger wat stippen gezet in neo-pink en gewoon roze.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:20

Shenavallie schreef:
bamsy schreef:
[ [url=m/aEEKFg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op het moment heb ik al mijn nagels in de kleur van jouw ringvinger. De andere kleur heb ik volgens mij ook, dus een leuk idee om het een volgende keer net als die van jou te doen. :j Omdat ik één kleur erg saai vond, heb ik op mijn ringvinger en middelvinger wat stippen gezet in neo-pink en gewoon roze.

Oei alles in die lichte kleur lijkt me wel erg uhm licht haha. Ik wilde eigen met blossomgel wat bloemen erop zetten maar had geen tijd meer omdatvwe savonds weg moesten dus zijn ze saai haha

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:30

Net mijn dochter gedaan en bij haar extra goed gevoeld en geveild zodat er geen oneffenheden op de nagels zaten.
En toch ook dezelfde plekjes als bij mij, en zij heeft een andere kleur.
Dus ik verdenk nu ook de base

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:39

justdiesel schreef:
Net mijn dochter gedaan en bij haar extra goed gevoeld en geveild zodat er geen oneffenheden op de nagels zaten.
En toch ook dezelfde plekjes als bij mij, en zij heeft een andere kleur.
Dus ik verdenk nu ook de base

Kunnen pluisjes/stofjes in de base zijn. Waarmee reinig je de nagels? Als je dit bijvoorbeeld met zachte doekjes doet kan dat pluizen geven wat je dan met het aanbrengen van de basecoat over de nagel trekt of zelfs het flesje mee vervuilt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:57

Het is erg braaf nu qua kleur, bamsy. Eigenlijk veel te braaf voor mij. Maar ja, nog even geduld en dan weer een andere combi bedenken. Dit had ik vorige week:

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 21:12

En dit is wat ik nu heb. Mijn rechterhand (ring aan middelvinger) is met gel gedaan en mijn linkerhand met acryl (ring aan ringvinger).

Afbeelding

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:46

Inmiddels eventjes van de brave nude af en m'n nieuwste aanwinst geprobeerd. De PG Ruby Red. 'Helaas' vind ik hem totaal niet lijken op de verkoopfoto, terwijl ik dat met de meeste kleuren tot nu toe wel vind. Ik had gehoopt op een donkerder rood :')

Ach ja.. Blijft wel gaaf {:}

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:36

Op naar de cursus babyboom met gel :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 11:03

Succes!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:15

MariekeS_ schreef:
Oee heel vet!
Ik ben nu vooral een verzameling PG nude kleuren aan het aanleggen... ook al vind ik die felle kleuren mega vet, ben ik er denk ik na een paar dagen op uitgekeken en daar is het net te veel werk voor :')

Heb eindelijk de oplossing gevonden voor het eindeloos liften en eraf komen van PG. Na eindeloos van alles proberen nu met de Base Extend geen enkel probleem meer. Dus ik ben blij :D

Precies dit was ook voor mij de oplossing! Heb het er nu bijna een week op zitten en nog geen enkel probleem! Maar langer dan een week hetzelfde kleurtje vind ik niks dus ga morgen ofzo wel weer een nieuw kleurtje doen :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:02

Zo ben weer thuis...en een certificaat rijker. Was eerder klaar dan gepland, dus daarna nog ff wezen shoppen :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:04

Shenavallie schreef:
En dit is wat ik nu heb. Mijn rechterhand (ring aan middelvinger) is met gel gedaan en mijn linkerhand met acryl (ring aan ringvinger).

[ [url=m/whlUSn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh deze vind ik echt heel erg leuk gedaan! :j

Cinnepin schreef:
Zo ben weer thuis...en een certificaat rijker. Was eerder klaar dan gepland, dus daarna nog ff wezen shoppen :D

Gefeliciteerd! :)

Vrijdag een afspraak om een gellakje te laten zetten. Voorheen deed ik het zelf thuis, maar ik vind het teveel gedoe en het wordt niet altijd zoals ik het graag wil (sommige trekken erg terug onder de lamp, dekken niet goed etc.). Er is een nieuwe beauty salon bij ons om te hoek, dus daar heb ik een afspraak gemaakt. :) Ik ben benieuwd of ze veel kleurkeuze hebben! Heb wel zin in een lente kleurtje, lila of roze :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 10:25

Oh, heb je al andere merken geprobeerd? Ik heb er namelijk helemaal geen last van, van terug trekken enzo

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 11:28

Ja ik heb verschillende merken :( Maar merk wel dat het bij Kiss het ergste is. Sensationail viel eerder erg mee, maar merk ik nu ook dat zelfs die heel erg terugtrekt onder de lamp. Ik gebruik gewoon dezelfde lamp als eerder, dus ik begrijp niet helemaal waar het door komt. Heb ik elk geval geen zin en tijd meer om aan te klooien :)) Dus deze nieuwe salon eens proberen!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:10

ok, ben benieuwd hoe het je bevalt ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 14:10

Leuk Cinnepin, zou wel willen zien hoe French Fade er met gel uitziet. Ik heb het alleen in real life met acryl gezien (en wil dat ook erg graag leren). Heb je al bij iemand mogen oefenen?

@ Frummels: Bedoel je met terugtrekken dat het gaat rimpelen? Dan is de lak soms te pigmentrijk. Kan me wel voorstellen dat je er dan even helemaal klaar mee bent. Bovendien is het ook wel erg verwennerij als een ander het voor je doet. :j Zo ervaar ik het bij mijn nicht tenminste ook! :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:14

Nee, wil nog ff fijne gel ervoor hebben, die ik aangeschaft had vond ik minder fijn, dus bied het nog niet aan. Op de beurs ga ik eens kijken en wie weet dat ik het daarna aanbied :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 06:24

Grappig dat dat french fade weer helemaal terug is al zie je nu vooral de naam baby boomer, dit was vroeger ook al hot maar gewoon met spons :D ik spons het ook met gellak :j

Frummels, heerlijk hè die lentekleurtjes!
Ik had met China glaze veel last van terug trekken toen, maar met de base van gelish heb ik daar geen last meer van!

Ik heb echt weer enorm veel besteld bij Born pretty :):)