[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 09:43

Iris ik vind het nu al te lang. Ik heb echt heel dik haar dus lang is het echt niet te doen zomers. Ik wil het nooit meer lang hebben.
Die met het haar omhoog is op zich ook best leuk, maar ik gok dat ik er dan een halve gelpot in mag gaan gooien om het zo te krijgen. Mijn haar is nogal zwaar en staat alleen omhoog als ik een nacht wild slaap.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:05

Fennadev schreef:
Iris ik vind het nu al te lang. Ik heb echt heel dik haar dus lang is het echt niet te doen zomers. Ik wil het nooit meer lang hebben.
Die met het haar omhoog is op zich ook best leuk, maar ik gok dat ik er dan een halve gelpot in mag gaan gooien om het zo te krijgen. Mijn haar is nogal zwaar en staat alleen omhoog als ik een nacht wild slaap.

Omhoog is geen probleem, mits het ook correct geknipt is :Y) ik heb ook heel eigenwijs haar, dun haar maar wel veeeeel, en uiteindelijk heb ik de perfecte haarlak gevonden! Got 2 B glued :D en in het begin is het toch experimenteren hoor met producten als je iets nieuws hebt.

Toen het iets was aangegroeid kon zelfs dit :')

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:53

Jolien87 schreef:
Ik heb het ook zo blond door meerdere keren highlights en met zilvershampoo is dat goed bij te houden. Het is absoluut niet geel.
Ik gebruik Fanola no yellow shampoo.

[ [url=m/4VhEMu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb het in juli voor het laatst laten doen maar laat het nu uitgroeien omdat mijn haren er echt door achteruit gingen.

Ziet er gaaf uit zo in die vlecht

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:38

Pony met krullenmeisje is terug:

Jongere versie van Jacqueline Govaert is 't geworden

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 15:03

Foto?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 15:50

Ik kom net bij de kapper vandaan. Heb blonde lokjes erin en het een flink stuk korter. Ik ben er zelf wel blij mee zo. Weer lekker kort.
Afbeelding

Afbeelding

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:02

Dat ziet er weer goed uit idd!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:10

Oh Melewel94 dat staat je goed zeg, zo omhoog!

Fennadev ziet er leuk uit!

Ik ben net ook weer terug van een bijna 4 uur durende zit bij de kapper. Dit is t geworden!
Heel gek (maar tof) kleurtje wat eigenlijk constant verkleurt. Zit net tussen oranje en roze in waardoor het in verschillend licht net naar het een of het andere toezit.
Ben er heel blij mee! Volgende keer wil ik t wel wat roziger/kouder doen (minder oranje) maar ging nu even niet ivm mijn voorheen rood geverfde haar (anders ging t beschadigen en nu is t nog lekker gezond).

Afbeelding

Afbeelding

Zou zilvershampoo helpen omdat oranje een beetje te onderdrukken denken jullie? Vergeten te vragen aan de kapper..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:16

Fanola heeft daar No orange shampoo voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:18

Om oranje tegen te gaan heb je de kleur nodig die aan de andere kant van het kleurenspectrum zit van oranje, en dat is blauw. Je kan het proberen maar ik denk dat het bij jou gaat om restanten van verf die er niet uit te krijgen zijn en niet per se om het oranje uitslaan van je haar. Misschien kan het iets liften, maar ik denk dat die rode kleur er vooral uit moet om het assiger te krijgen en dat kan volgens mij alleen met verder blonderen of een rondje ontkleuren er overheen gooien.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:21

Ah zoiets dacht ik al Emma. Thanks!
Kapper zei ook dat t wel lichter kan (met bleken) maar dan ga je t haar nog beschadigen. Over een paar maandjes dan maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:25

Je kan wel kijken of je het nog iets kan liften met ontkleuren van kruidvat oid, maar ik vind het kleurtje zoals je hem nu hebt eigenlijk heel mooi en het nadeel aan die ontkleuring is dat je niet weet wat er onder vandaan komt. Het werkt goed maar in jouw geval denk ik dat er alleen maar meer oranje uit gaat komen omdat het zo lang rood is geweest. Ik vind de kleur zoals het nu is wel heel mooi dus dat is best een risico, voor hetzelfde geld wordt het echt worteloranje en dan ben je nog verder van huis :))

Met blauwe shampoo kan je wel iets proberen, maar het gaat de rode verf er helaas niet uit spoelen. Het kan de oranje kleur iets assiger maken maar ik denk niet dat het heel veel verschil gaat maken.

Heb je trouwens olaplex gebruikt met het bleken? Anders zou je over wat minder dan een paar maandjes wel al terug kunnen hoor, met olaplex kan je veel schade voorkomen!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:42

Ja ik ga sowieso niet zelf aan de slag met bleken. Kapper heeft idd olaplex gebruikt dus als ik terug moet voor een touch-up gaan we kijken of we het wat roziger kunnen krijgen! Alleen dit was duur zat (en vind dit idd ook heel mooi) dus ik ga de komende tijd nog niet terug _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:46

Oh nee met bleken zeker niet doen hoor! Kan het je niet aanraden iig :') Maar ontkleuren is geen bleek, puur je haar strippen van verf die er nog in zit. Soms wordt het aanzienlijk lichter, soms wordt het een rare kleur en soms blijft het hetzelfde.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:49

Oooh op die fiets. Nee er zit nu wat rosegold verf in dus lijkt me ook niet slim haha :))

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:56

Jullie zien er goed uit!
Kapsel staat je goed, Fennadev! Staat lekker vlot :)

En wat een gave kleur, Imandra! Ontzettend mooi <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 20:11

weer naar de kapper geweest

Afbeelding

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 22:55

Ik kom hier ook even binnenvallen met een vraag. Al een tijdje kriebelt het om weer “iets anders” met mijn haar te gaan doen, maar aangezien ik het ook graag wil laten groeien probeer ik dat gevoel te onderdrukken. Nu bedacht ik me ineens dat een pony misschien wel een leuk idee is, maar ik vind het moeilijk inschatten of dit mij zal staan, zeker in combinatie met mijn bril (die ik nagenoeg altijd op heb). Ik ben bang dat het misschien “te druk” wordt in mijn gezicht.

Zouden jullie misschien jullie mening hierover willen geven?

Afbeelding

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 23:13

Ik denk dat het je best wel zal staan hoor! En ach. T groeit toch weer aan!

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 23:29

Ik denk dat een pony je zeker wel zal staan!

En voor je het weet is het weer aangegroeid :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 00:48

Ik denk ook dat je het goed kunt hebben!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 11:28

Cinnepin schreef:
weer naar de kapper geweest

[ [url=m/S4EBQA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh mooi ! Heb jij zulk dik haar ? En hoe ziet je kapsel er van voren gezien uit ?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:07

ja ik heb heel dik haar...op de vorige pagina staat een redelijk recente foto van de voorkant :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:26

Vind je? Dan heb je mijn haar niet gezien :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:28

IMANDRA schreef:
Oh Melewel94 dat staat je goed zeg, zo omhoog!

Fennadev ziet er leuk uit!

Ik ben net ook weer terug van een bijna 4 uur durende zit bij de kapper. Dit is t geworden!
Heel gek (maar tof) kleurtje wat eigenlijk constant verkleurt. Zit net tussen oranje en roze in waardoor het in verschillend licht net naar het een of het andere toezit.
Ben er heel blij mee! Volgende keer wil ik t wel wat roziger/kouder doen (minder oranje) maar ging nu even niet ivm mijn voorheen rood geverfde haar (anders ging t beschadigen en nu is t nog lekker gezond).

[ [url=m/w31Y9o.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4xh4o8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou zilvershampoo helpen omdat oranje een beetje te onderdrukken denken jullie? Vergeten te vragen aan de kapper..

Wat een gave kleur! <3 En wat zie jij er leuk uit zeg
Herfstwind schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen met een vraag. Al een tijdje kriebelt het om weer “iets anders” met mijn haar te gaan doen, maar aangezien ik het ook graag wil laten groeien probeer ik dat gevoel te onderdrukken. Nu bedacht ik me ineens dat een pony misschien wel een leuk idee is, maar ik vind het moeilijk inschatten of dit mij zal staan, zeker in combinatie met mijn bril (die ik nagenoeg altijd op heb). Ik ben bang dat het misschien “te druk” wordt in mijn gezicht.

Zouden jullie misschien jullie mening hierover willen geven?

[ [url=m/Lch59L.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat een pony jou super leuk staat, zeker als ie wat 'rommelig' geknipt is. :j
Nu wil ik ook weer een pony, zucht. :))