Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Iris ik vind het nu al te lang. Ik heb echt heel dik haar dus lang is het echt niet te doen zomers. Ik wil het nooit meer lang hebben.
Die met het haar omhoog is op zich ook best leuk, maar ik gok dat ik er dan een halve gelpot in mag gaan gooien om het zo te krijgen. Mijn haar is nogal zwaar en staat alleen omhoog als ik een nacht wild slaap.
Jolien87 schreef:Ik heb het ook zo blond door meerdere keren highlights en met zilvershampoo is dat goed bij te houden. Het is absoluut niet geel.
Ik gebruik Fanola no yellow shampoo.
[ [url=m/4VhEMu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het in juli voor het laatst laten doen maar laat het nu uitgroeien omdat mijn haren er echt door achteruit gingen.
IMANDRA schreef:Oh Melewel94 dat staat je goed zeg, zo omhoog!
Fennadev ziet er leuk uit!
Ik ben net ook weer terug van een bijna 4 uur durende zit bij de kapper. Dit is t geworden!
Heel gek (maar tof) kleurtje wat eigenlijk constant verkleurt. Zit net tussen oranje en roze in waardoor het in verschillend licht net naar het een of het andere toezit.
Ben er heel blij mee! Volgende keer wil ik t wel wat roziger/kouder doen (minder oranje) maar ging nu even niet ivm mijn voorheen rood geverfde haar (anders ging t beschadigen en nu is t nog lekker gezond).
[ [url=m/w31Y9o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4xh4o8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou zilvershampoo helpen omdat oranje een beetje te onderdrukken denken jullie? Vergeten te vragen aan de kapper..
Herfstwind schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen met een vraag. Al een tijdje kriebelt het om weer “iets anders” met mijn haar te gaan doen, maar aangezien ik het ook graag wil laten groeien probeer ik dat gevoel te onderdrukken. Nu bedacht ik me ineens dat een pony misschien wel een leuk idee is, maar ik vind het moeilijk inschatten of dit mij zal staan, zeker in combinatie met mijn bril (die ik nagenoeg altijd op heb). Ik ben bang dat het misschien “te druk” wordt in mijn gezicht.
Zouden jullie misschien jullie mening hierover willen geven?
[ [url=m/Lch59L.jpg]Afbeelding[/url] ]