Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

IMANDRA schreef:secricible schreef:
Je hebt gelijk, ik zeg het verkeerd. Smart protein is bedoeld als maaltijdvervanger. Maaltijdvervangers vind ik nooit een goede manier v gewichtsverlies.
Hmm weet je dat zeker?
Heb de beschrijving doorgelezen en er staat niks van maaltijdvervanger.
Alleen dit: "Bij het ontbijt, tussendoor, na het sporten of 's avonds". Bij, dus niet 'als'?
En: "Smart Protein is niet te vergelijken met andere "dieet" shakes die meestal het goedkope soja eiwit bevatten"
Misschien hebben ze het er niet duidelijk bijgezet hoor, maar als je dit zo leest lijkt het gewoon een eiwitshake voor supplement
Vandaag kip dag haha, kip van het spit ook zo lekker
. Nu ik thuis ben moet ik er weer even op letten dat ik niet te veel brood naar binnen werk:
) en 15 minuten oefeningen doen.
jaimy10 schreef:Ik ben zooo slecht in het behouden van topics, terwijl ik et altijd leuk vind![]()
Lees wel altijd netjes alles mee!

Wb het sporten merk ik wel vooruitgang qua dat ik meer kan gelukkig.
Kon ik zonder schuldgevoel van het toetje genieten. Dubbelop had ik wel een schuldgevoel gehad haha.
)
Ik wil de rest van de dagen wel goed opletten want ik om 4 cheatdagjes te nemen is ook weer zoiets 
Momenteel heb ik vakantie van school, dus ik werk fulltime. Dit is ideaal met eten, want het zijn gewoon vaste tijden en ik kan niet meer eten dan dat ik mee heb. Door stress ben ik meer gaan eten, vooral chocolade en koekjes e.d. Ook in het weekend vind ik het heel lastig, of als ik achter de computer zit, dan heb ik heel erg het idee dat ik iets moet eten.
niet helemaal bedoeld, cupcskes msken ging niet helemaal zoals t moest, ben de hele dag in de weer geweest
ook nog even gesport, stoom afblazen.
Libanees brood met houmous, lahmacun met kaas en rucola en er waren nog een paar stukjes kip.