Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mixje90 schreef:@nel, een halve heb ik al een keer gedaan, wil graag een nieuwe uitdaging. Tuurlijk zou ik mijn tijd kunnen verbeteren, maar daar zie ik voor nu niet zo veel fun in
waxmeltsenzo schreef:Ik heb gister weer 3,6 km gedribbeld.
Is nog steeds niet ver. Maar mijn gevoel komt wel langzaam weer op gang.
Ik heb lekker gelopen. Ik had nog iets verder gekunt. Maar wilde in bad en het was al laat op de avond 22:00 uur dus had er een eind aan gebreid.
Het steld niks voor bij jullie afstanden. Maar ik ben toch blij dat het eindelijk weer eens lekker voelde.
Damelza schreef:Iemand tips voor een handige app? of een schema?
Ik moet eigenlijk volgend weekend 5km lopen
Supervixen schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik heb gister weer 3,6 km gedribbeld.
Is nog steeds niet ver. Maar mijn gevoel komt wel langzaam weer op gang.
Ik heb lekker gelopen. Ik had nog iets verder gekunt. Maar wilde in bad en het was al laat op de avond 22:00 uur dus had er een eind aan gebreid.
Het steld niks voor bij jullie afstanden. Maar ik ben toch blij dat het eindelijk weer eens lekker voelde.
Staar je niet blind op al die lange afstanden. Fijn toch dat het lekker ging!
Damelza, in een week heeft het toch geen nut om een schema te volgen??
benangelique schreef:ben ik weer!
na vorige week zondag mijn eerste dribbeltje in 7,5 maand weer gemaakt te hebben, pijnvrij! maar... die woensdag sloeg de pijn toe. Dit keer niet direct in die ellendige heup maar in mijn bil met uitstraling naar bovenbeen en bil. Je raadt het al, daarna niet meer gelopen. Nu veel pijn in mijn bovenbeen en bil, ik kan niet eens 15 minuten autorijden...
Plien91 schreef:Damelza schreef:Iemand tips voor een handige app? of een schema?
Ik moet eigenlijk volgend weekend 5km lopen
Aan de hand van deze info kan ik je geen zinnig advies geven.
Ik neem aan dat je zelf ook al wat hebt gezocht en hebt gezien dat een gemiddeld schema 12 weken ipv 12 dagen is?![]()
Hoeveel / ver / lang loop je nu? Waarom moet je volgende week 5km lopen?
Angela_ schreef:Als je geen lol hebt in het lopen zelf moet je je misschien afvragen of hardlopen wel de juiste sport voor je is.
Ik stond eigenlijk voor aankomende zondag ook ingeschreven voor een marathon. Mijn eerste. Echter heb ik de afgelopen maanden me niet volledig op het lopen kunnen focussen en niet optimaal door kunnen trainen. Ik heb me uitgeschreven, en dat terwijl ik 2 weken geleden een halve marathon liep op het zelfde tempo als jij je halve liep. Natuurlijk zou ik hem kunnen uitlopen, de vraag is alleen hoe en ga ik daar gelukkig van worden? Ik heb mijn doel verschoven en ben nu weer vollop en gericht aan het trainen zodat ik mijn PR op de halve kan verbeteren in maart 2018 en in de tussentijd ga ik me richten op wat 10/15 km loopjes.
Je moet vooral doen wat jij denkt dat goed voor je is, maar zelfs bij goed getrainde mensen komt de ware strijd pas na 30/35km. Persoonlijk vind ik het ronduit onverantwoord en zelfs een beetje neerbuigend naar mensen die wel vol in training zijn.
*stille meelezer kruipt weer onder steen*
benangelique schreef:ben ik weer!
na vorige week zondag mijn eerste dribbeltje in 7,5 maand weer gemaakt te hebben, pijnvrij! maar... die woensdag sloeg de pijn toe. Dit keer niet direct in die ellendige heup maar in mijn bil met uitstraling naar bovenbeen en bil. Je raadt het al, daarna niet meer gelopen. Nu veel pijn in mijn bovenbeen en bil, ik kan niet eens 15 minuten autorijden...
benangelique schreef:Net terug vd fysio. Niet goed. Hernia achtige klachten. Hij heeft wat ruimte in de rug proberen te maken maar durft verder niets te doen. Heeft brief naar sportarts geschreven en wil een MRI. Ook de slijmbeursontsteking zit er nog, dus hij wil ook dat daar dinsdag weer een spuit in gaat.
Wachttijd mri is ongeveer 2 weken dus valt nog mee. Dat afwachten en tot die tijd weer niks doen qua sport en ook niet qua behandeling