Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ista schreef:Succes woensdag Kimendana! Biggirl: voor jou hopelijk een positieve uitslag!
As woensdag ben ik 4 weken verder en inmiddels 9 kilo afgevallen. Het gaat best aardig, al heb ik weinig energie. Verder ben ik hardleers in het rustig eten en goed kauwen.... daar moet ik echt streng in zijn....
ista schreef:Hier ook Kim.... 1 hap en dan zit het al dwars.... je zou zeggen dat je daardoor sneller leert, maar neeeeeee![]()
kimendana schreef:Zoo even bijgelezen, kon een tijdje niet reageren..
Hoe is het nu met jullie Ista en MyKayleigh?
Super mooi resultaat Winferno! mag je zeker trots op zijn hoor![]()
Ik heb ook de knoop doorgehakt, woensdag ochtend een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing.. Ben bloednerveus, maar moet toch ergens beginnen he..
Rinske schreef:Wat fijn dat het inmiddels weer beter gaat MyKayleigh!
Ik was gelukkig nooit een snelle eter, dus daar heb ik niet zoveel last van. Inmiddels mag ik dubbel beleg op mijn brood en volle producten eten, want ik ben al mijn overgewicht kwijt. Jippie! Van 116,8 vorig jaar augustus, naar 112,1 in december een dag voor de operatie, naar 67,4 kilo vanmorgen. Ik ben er zo blij mee, maar had dit echt niet verwacht zeg! En aanstaande dinsdag ga ik bij een haflinger in de buurt kijken om te kijken of ik die kan gaan bijrijden. Na 7 jaar eindelijk weer paardrijden, whoohoo!
maatje987 schreef:Rinske schreef:Wat fijn dat het inmiddels weer beter gaat MyKayleigh!
Ik was gelukkig nooit een snelle eter, dus daar heb ik niet zoveel last van. Inmiddels mag ik dubbel beleg op mijn brood en volle producten eten, want ik ben al mijn overgewicht kwijt. Jippie! Van 116,8 vorig jaar augustus, naar 112,1 in december een dag voor de operatie, naar 67,4 kilo vanmorgen. Ik ben er zo blij mee, maar had dit echt niet verwacht zeg! En aanstaande dinsdag ga ik bij een haflinger in de buurt kijken om te kijken of ik die kan gaan bijrijden. Na 7 jaar eindelijk weer paardrijden, whoohoo!
Super gaaf veel plezier![]()
Hier sta ik stil, ben er wel voor gewaarscguwd maar als het eenmaal zo ver is word je echt gek komende tijd ontwijk ik ff de weegschaal en focus me gewoon op andere dingen kwa omvang dus centimeters ga ik dan weer echt onwijjssss hard.