Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 11:29

Cer schreef:
pmarena schreef:
Stel dat over een X aantal jaar door allerlei officiële instanties en de media naar buiten wordt gebracht dat de algehele gezondheid bij een groot aantal gevaccineerden toch wel beduidend minder blijkt te zijn dan bij een "schonere" controlegroep....sta je dan echt uiterst verbaasd met je kin op de vloer dat je het niet gelooft?

Daar zijn ze dan wel rijkelijk laat mee want vaccinaties bestaan al een heel poosje meen ik :')

En tussen het uitvinden van de vaccinaties en het daadwerkelijk bewijzen dat het de gezondheid schaadt, hebben er aardig wat mensen een goeie leeftijd behaald, dus het zal mijn tijd wel duren, denk ik dan. Die 40 jaar dat ik nog meemoet, haal ik wel. Net zoals mijn ouders en grootouders voor mij en generaties na mij..

Overigens helpt al dat vaccineren ook niet tegen het algeheel ouder worden van de bevolking waardoor we bijv langer moeten doorwerken (want ouder en vitaler)... dus of het heel gunstig is allemaal.. >;)

Cer, heb je al eens vergeleken wat je ouders en grootouders toegediend hebben gekregen, jijzelf en wat kleintjes nu allemaal krijgen voor cocktails van wel 7 "ziektes" tegelijk in een 6 weken oude baby? http://www.rijksvaccinatieprogramma.nl/

Dat heb ik met mijn 36 jaar bij lange na allemaal niet gehad hoor, en de generaties daarvoor nog veel minder ;)

De oudjes van nu die hebben niets of amper wat gehad :)*

Ik ben echt oprecht benieuwd wat de leeftijdsverwachting de komende generaties gaat doen.
Mijn leeftijdsgroep was 1 van de eerste die de BMR combinatieprik kreeg op de leeftijd van 9 jaar.

De prikken daarvoor kregen we ook met 3 maanden de eerste, nu krijgt een baby van 6 weken deze al + nog wat extra vaccins tegelijkertijd.

Sinds 1987 meen ik, worden kinderen vanaf 14 maanden gevaccineerd met de BMR combinatieprik.
Daarna is er alleen maar steeds meer bij gekomen, alsof het allemaal zomaar straffeloos kan, meer vaccins in 1 keer inspuiten. Men vermoed dat het geen probleem zal zijn. Ik gelóóf het niet dat je zomaar kan blijven rommelen aan een piepjong immuunsysteem zonder consequenties.

Ofwel: dat wat kinderen nu allemaal te verstouwen krijgen, daar ZIJN nog helemaal geen ouwetjes van, dat is nog veel te recent. Maar dat willen mensen blijkbaar niet zien... in dit topic of daarbuiten.

Dit is een mooi veelzeggend plaatje uit de USA waar ze helemaal doorslaan in het vaccineren en het nog veel erger is qua aantallen dan hier, de 4 generaties op dit plaatje zijn allemaal volledig gevaccineerd....maar voor de dame helemaal links hield dat in haar tijd 2 vaccins in.

Het hummeltje helemaal rechts heeft er al 69!!!!! te verstouwen gekregen -O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-12-16 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:32

Ik heb geen verstand van kindervaccinaties.. mijn ouders zijn wel ge-ent,die hebben van die gezellige littekens op hun arm...

Ik heb, en dat is waar :j , geen verstand van wat ze nu enten. Althans, dat dat anders is dan vroeger. Ik meen hepatitis, DKTP HIB en dan een paar herhalingen daarvan...

Hoe kom je aan 69 enstoffen dan?

Overigens vind ik het geen veelzeggend plaatje.... iedereen kan zo'n plaatje bouwen.
Als de witte jassen wetenschappers de boel kunnen flessen terwijl die onder controle staan, kan iedere willekeurige pipo dat natuurlijk helemaal...
Laatst bijgewerkt door Cer op 13-12-16 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:37

pmarena schreef:

[ [url=m/2XmJqf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoals opnieuw blijkt is lezen niet je sterkste kant. Die peuter heeft er helemaal niet 'al 69' te verstouwen gekregen. Er staat duidelijk 69 by the age of 18.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 11:46

In de USA wordt een baby de eerste dag na de geboorte al geprikt.... ik heb nu even geen tijd meer om verder op dit topic te reageren, kan zo snel het 2016 schema niet vinden maar deze van 2012 is ook wel interessant....als het er toen 49 waren kan je ook zien hoe hard het aantal omhoog gaat.

Afbeelding

Daar maken kritische ouders zich zorgen over, waar houdt het op...? Zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven voegt het RIVM vaccins toe aan de prikken en vindt het wel prima dat ouders denken dat prikken geen keuze is, dat we het al decennia lang zo doen, dat er alleen maar voordelen en geen nadelen zijn.

De meeste mensen hebben geen idee dat er veel meer in zo'n prik zit dan alleen wat onschuldig gemaakte ziekte-verwekkers en hebben er geen weet van dat hun kind wel eens niet meer thuis zou kunnen komen na het prikje omdat het direct als extreme pechvogel van die 1 - 10 kleintjes per jaar in een shock kan schieten waar ze niet meer uit komen.

Of dat ze ineens héél diep slapen en ouders godzijdank op tijd merken dat hun kindje stopt met ademhalen.

Of dat de vaccinatie op de hersenen kan slaan waardoor kinderen afgrijselijk krijsend gaan hersenhuilen, waarvan iedereen in de acute zorg weet dat dat iets neurologisch is.

En ga zo maar door. Ze vallen niet bij bosjes om godzijdank, maar als je je een beetje verdiept dan kan je bij het RIVM / Lareb al vinden dat het niet 100% onschuldig en veilig is allemaal.

Het deugt niet dat ouders geen informatie krijgen.

Aan de andere kant snap ik het ook wel weer.
Als je als overheid er van overtuigd bent dat het goed is om zoveel mogelijk kinderen te laten vaccineren en je een aantal "collateral damage" slachtoffers op het grote geheel geen probleem vindt, dan denk je vanuit de gehele bevolkingsgroep.

Maar hou voelt een ouder zich, die nog geen neusspray kan halen zonder op het hart gedrukt te krijgen om de bijsluiter te lezen.... wanneer diens kind een optater krijgt van een prik waarvan door de "dokter" werd gezegd dat het volkomen veilig was.... het klopt gewoon niet.

Het is en blijft een lastig onderwerp.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 11:47

Focussed schreef:
pmarena schreef:

[ [url=m/2XmJqf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoals opnieuw blijkt is lezen niet je sterkste kant. Die peuter heeft er helemaal niet 'al 69' te verstouwen gekregen. Er staat duidelijk 69 by the age of 18.

Ik zeg toch ook niet dat die er nu op het moment van de foto al in zitten?

Je hebt wel gelijk dat ik het duidelijker had kunnen zeggen :j
Maargoed de foto spreekt al voor zich toch? Het staat er duidelijk hoe het zit.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 11:49

Cer schreef:
Ik heb geen verstand van kindervaccinaties.. mijn ouders zijn wel ge-ent,die hebben van die gezellige littekens op hun arm...

Ik heb, en dat is waar :j , geen verstand van wat ze nu enten. Althans, dat dat anders is dan vroeger. Ik meen hepatitis, DKTP HIB en dan een paar herhalingen daarvan...

Hoe kom je aan 69 enstoffen dan?

Overigens vind ik het geen veelzeggend plaatje.... iedereen kan zo'n plaatje bouwen.
Als de witte jassen wetenschappers de boel kunnen flessen terwijl die onder controle staan, kan iedere willekeurige pipo dat natuurlijk helemaal...

Gelukkig hebben we internet, net zoals wij van het RIVM het vaccinatie-schema duidelijk online hebben kan je dat van de USA vast ook wel ergens vinden zodat je het zelf kan controleren of de aantallen kloppen :)

Ik ben offline, heb nog veel meer te doen :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:49

pmarena schreef:
Ik zeg toch ook niet dat die er nu op het moment van de foto al in zitten?

Niet om nu heel eigenwijs te doen, maar ja, dat zeg je wel....
Het 'hummeltje' heeft er al 69 te verstouwen gekregen.. Heel veel anders kan je het niet lezen..

Hoe zit het met het aantal vaccinaties in NL dan?
Amerika is sowieso een apart land, met aparte dingen... vergelijken met de USA gaat mank lopen...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:53

pmarena schreef:
Gelukkig hebben we internet, net zoals wij van het RIVM het vaccinatie-schema duidelijk online hebben kan je dat van de USA vast ook wel ergens vinden zodat je het zelf kan controleren of de aantallen kloppen :)

Ik ben offline, heb nog veel meer te doen :)

Ah, gevonden :j

Vaccinatie schema in USA tot 18jr.. Als ik het goed tel, 11 injecties en 10 verschillende aandoeningen..maar dat kan anders zijn, want ik vind het schema niet heel makkelijk te tellen:

https://www.cdc.gov/vaccines/schedules/ ... scent.html

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 11:57

Tja de foto is voor mij net zo duidelijk als voor jullie, excuus hoor dat ik dan niet helemaal uitschrijf wat je er al duidelijk op kan lezen Y;(

Ik vond het niet nodig om dat nogmaals te doen gezien het bij alle 4 de mensen er om gaat hoeveel "shots" ze krijgen, en dat hummeltje is nu eenmaal nog niet groter dus tja.

Gelukkig is Nederland nog lang niet zo ver als daar in de USA maar hier gaat het aantal ook gestaag omhoog, het einde is echt nog niet in zicht wat het RIVM betreft. Elk land heeft een andere prik-strategie, ook binnen Europa zijn er verschillen. Men doet maar wat een ieder zich het beste dunkt.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:06

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:08

Pmarena ik snap je reactie niet. Er wordt gevraagd waarop mensen beoordelen dat niet geprikte kinders gezonder zouden zijn. Jij zegt: gewoon naar je omgeving kijken.
Geef ik een voorbeeld uit mijn omgeving, die ik door een niet gekleurde bril bekijk, vind jij het flauw gechargeerd.

Slap excuus over de foto trouwens. Maar dat weet je zelf ook wel. Als je de foto met die tekst de wereldbin slingert is het toch logisch dat je verkeerd overkomt?

De wetenschap staat niet stil. Het ligt in de aard vd mens om altijd beter en meer controle over iets te krijgen. Waar pak em beet 60jr geleden nog geen vaccin voor was, is in die tussentijd ontwikkelt zodat de kids van nu hem wel krijgen.
Wees blij dat we steeds meer weten en kunnen.
Dat we daar niet tever in door moeten slaan ben ik met je eens. Amerika is sowieso een histerisch doorgeslagen land, op alle fronten.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:19

Nou ja Pmarena, je kan het men ook niet kwalijk nemen...
Ik vind, als je zo achter je standpunt staat, zoals jij doet, en daarbij tussen de regels door mensen beschuldigd van zichzelf niet informeren, kortzichtig zijn, onnodige risicos nemen etc, dan mag je best ergens voor staan en duidelijk zijn in wat je vertelt..

Als je mij vervolgens heel kinderachtig verwijst met een 'zoek het zelf maar uit', ik zoek het vervolgens zelf uit en ik kom niet aan het aantal (maar goed, dat schema is lastig tellen) dan mag je mij best corrigeren als ik verkeerd tel... en dat zal je ook niet laten.
Dus als je dan op een zinnetje die gewoon gelezen wordt zoals ie er staat, ineens heel sneu reageert met 'excuus hoor' dan kan ik je niet heel serieus nemen..

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:26

assie schreef:
Ik denk dat je het punt even mist pmarena....
Het gaat erom dat je niet kunt testen wat niet vaccineren doet, omdat je dan een hele groep kinders zult moeten afzonderen op een eilandje waar geen kuddeimmuniteit is van alle kinders die wél gevaccineerd worden. En stel je de niet gevaccineerde kinderen dus bloot aan polio/mazelen etc, simpelweg omdat in een milieu zonder kuddeimmuniteit die ziekten er wel (veel) meer zullen zijn.
En dát is zeer onethisch en dubieus in mijn ogen.

Ga je nu (in de huidige maatschappij) testen wat de weerstand van niet geënte kinders is ten opzichte van de wel geënte, dan ga je volledig voorbij aan het grote voordeel dat beide groepen kinders nu hebben. De kudde-immuniteit. Dan is je onderzoek dus geen ene klap waard.

[edit] ok, spuit 11. Verootjoo zegt het wat korter en duidelijker :+

Exact dit. Even kijken hoe het de huidige ongevaccineerde kinderen vergaat zegt niks, hooguit dat de dekkingsgraad inderdaad iets lager dan 100% kan liggen om toch een preventieve werking te hebben. En dat kinderen die niet gevaccineerd zijn, logischerwijs nooit een bijwerking van vaccinatie krijgen cq dat er wat bijwerkingen zijn. Maar dat wisten we al, dat laatste feit is op zichzelf staand niet relevant én dat is niet je vraag.

Je wil onderzoeken of ongevaccineerde kinderen gezonder blijven dan gevaccineerde kinderen, daar hoort expliciet ook de gezondheidsschade ten gevolg van die ziektes waartegen gevaccineerd wordt bij en expliciet ook in de context van een vaccinatievrije maatschappij. Niet alleen of iemand eerder Alzheimer ontwikkelt of vaker een dagje in bed ligt.

Dan moet je dus inderdaad een groep niet-gevaccineerden gaan afzonderen ergens (dat is op zich ethisch al twijfelachtig), en die vervolgens heel bewust ziek maken (hetzelfde virus in contact brengen met beide groepen, of in beide gevallen er zo lang overheen laten gaan dat je aannemelijk maakt dat over de tijd wel/niet meer virusziekten de kop op steken in de ene groep ten opzichte van de andere - beide ethisch zeer dubieus vanwege het overweldigende bewijs voor een slechte uitkomst), en dat met inachtneming van het feit dat vrijwel de hele medische literatuur aannemelijk maakt dat je die kinderen BEWUST blootstelt aan een GROOT risico.

Daar bovenop komt nog eens dat je ook actief bezig bent met het herintroduceren van een bijna uitgestorven ziekte in een select deel van de maatschappij, wederom ZONDER sluitend bewijs dat je het bij het juiste eind hebt waardoor we dat experiment wel veilig uit kunnen gaan voeren.

Als je daar al toestemming voor krijgt (en dat krijg je gelukkig niet) komt het je na afloop van dat experiment wel op een aanklacht en veroordeling te staan. Maar dat is wel de enige manier om te testen waar jij op doelt. :) En ja, als wie dan ook achter bovenstaand experiment staat, dan vind ik dat ziek.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:43

Daarbij blijft het probleem dat pmarena een "toename van zieke kinderen" (bron: zijn er nu echt meer kinderen ziek dan vroeger? "zelf om je heen kijken" zie ik niet als valide bron, plus dat als ik om me heen kijk gewoon echt niet zie wat pmarena bedoeld) met vaccinatieschade (een term waarvan nog steeds niemand weet wat het betekent) toeschrijft aan vaccineren danwel de combinatie van vaccins. Er wordt een verband gelegd wat niet bewezen kan worden omdat deze gebaseerd is op onderbuikgevoel en angst.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:08

pmarena schreef:
Tja de foto is voor mij net zo duidelijk als voor jullie, excuus hoor dat ik dan niet helemaal uitschrijf wat je er al duidelijk op kan lezen Y;(

Ik vond het niet nodig om dat nogmaals te doen gezien het bij alle 4 de mensen er om gaat hoeveel "shots" ze krijgen, en dat hummeltje is nu eenmaal nog niet groter dus tja.

Gelukkig is Nederland nog lang niet zo ver als daar in de USA maar hier gaat het aantal ook gestaag omhoog, het einde is echt nog niet in zicht wat het RIVM betreft. Elk land heeft een andere prik-strategie, ook binnen Europa zijn er verschillen. Men doet maar wat een ieder zich het beste dunkt.

Dat is een zwak excuus. Je verandert en buigt al vaker de feiten in je postd op zo'n manier dat het je eigen verhaal versterkt, dat maakt je argumentatie er niet geloofwaardiger op.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:29

pmarena schreef:
Of dat de vaccinatie op de hersenen kan slaan waardoor kinderen afgrijselijk krijsend gaan hersenhuilen, waarvan iedereen in de acute zorg weet dat dat iets neurologisch is.

Waarom is het dat als ik "Hersenhuilen" opzoek, ik alleen maar websites tegenkom die tegen prikken zijn of homeopathisch? (zag 1 website waarbij het ging over dat het kind niet kon slapen, en dat werd door 1 gelijk gelinkt naar de vaccinaties. :') ) Waarom kan ik dit niet op een medische website vinden? Geen onderzoek naar vinden?

Wat is het precies en welke stoffen zorgen er voor dat het kind gaat hersenhuilen? Hoe zorgt deze stof er voor dat het kind gaat hersenhuilen? Hoe is dit te genezen? (graag geen algemene vage antwoorden.)

(ik ga verder niet in op de rest want dat doen de andere in het topic al uitstekend. :) )

NatasjavE

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:37

Hersenhuilen??? Wat is dat dan weer?

Wordt daarmee een huilbaby bedoeld?

Want ook baby's die (nog) niet geënt zijn kunnen huilbaby zijn.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:45

NatasjavE schreef:
Hersenhuilen??? Wat is dat dan weer?

Wordt daarmee een huilbaby bedoeld?

Want ook baby's die (nog) niet geënt zijn kunnen huilbaby zijn.

Zoo nou. Vraag dat maar aan mijn nichtje.... een zware tijd gehad vanaf de geboorte van haar zoontje.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:46

http://www.wijwordenwakker.org/content. ... =P309&l=NL
Een van de meest uitgebreide websites die ik gevonden heb. Sommige stukjes ben je echt van, hoe hebben ze deze link ooit gelegd. Maar zo enorm uitgebreid, maar niks over hersenhuilen, behalve dat het door de vaccinaties komen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:47

Echt zo bijzonder wat er op die sites allemaal verkondigd wordt.... Ik ben ook eens nieuwsgierig gaan Googlen op 'hersenhuilen'.

Daar kom ik onder andere teksten tegen die gaan over de 'nog niet volledig gesloten bloed-brein barriere' waardoor er o.a. hersenhuilen als klacht ontstaat. Zo lees ik een ouder die niet vaccineert want: "mn dochter heeft nog geen gesloten bloed- hersen barriere, van aluminium (adjuvaat) is bekend dat het lichaam dit opslaat in vet (de hersenen)."

Als we het dan hebben over meegaan met de nieuwe ontwikkelingen en ontdekkingen waar pmarena zo mee zwaait..... Sinds 2010 blijkt uit onderzoek dat de bloed-brein-barriere al volledig ontwikkeld is foetaal, dus nog voor de geboorte. Dus hup, dat kan meteen geschrapt worden als oorzaak én als argumentatie....

Deze vind ik ook geweldig...
Ouders over waarom zij niet vaccineren (laat meteen zien waarom je ouders hier helemaal niet over moet laten beslissen. Gevalletje klok en klepel).

* Tetanus: welke mafketel van een ouder rolt zn pasgeboren baby door de roestige spijkers of prikt erin met een hooivork vol stront? Iemand? Moet ik hier überhaupt over beginnen?
Tetanus is een anaerobe bacterie, als je geen man bent van 60+ en geen schaap of koe als huisdier houdt loop je geen risico als je een wond gewoom goed laat bloeden en schoon spoelt.
* Polio: komt alleen nog voor in afghanistan en pakistan, de WHO verwacht dat het in 2018 is uitgeroeid. Polio verspreid zich via besmette ontlasting. Hoe groot is de kans dan mn baby in contact komt met een besmette Pakistaanse drol? Weljuist!

Bron: https://www.vaccinvrij.nl/opgroeien-zonder-vaccins/

verootjoo

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:16

Ik denk dat dwanghuilen bedoeld wordt? Zoals je ook wel eens ziet bij hersenschade, na een CVA ofzo.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:18

Ik weet nog dat een collega 6 hechtigen in zijn vinger moest vanwege een aanvaring met een gloednieuwe snijmachine (zo'n ding waar je plakjes vlees mee snijdt). SEH vroeg of zijn tetanus up to date was, hij wist het niet. Toch maar gehaald. Omdat hij nog even langs kwam gingen we voor de gein eens opzoeken wat tetanus nou eigenlijk was... Hij was blij dat hij toch maar even die booster had gehaald :=

Gelukkig pakken kinderen ook nooit troep op van straat en gaan ze ook nooit naar de kinderboerderij. Geen enkele kans op tetanus inderdaad (Y)

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:57

verootjoo schreef:
Ik denk dat dwanghuilen bedoeld wordt? Zoals je ook wel eens ziet bij hersenschade, na een CVA ofzo.

Van hoe ik hersenhuilen opvatte is dat na de prik is(wanneer ze huilen van de schrik en pijn van de prik) en al snel weer overgaat. Dwanghuilen duurt veel langer.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:12

maava schreef:
verootjoo schreef:

Van hoe ik hersenhuilen opvatte is dat na de prik is(wanneer ze huilen van de schrik en pijn van de prik) en al snel weer overgaat. Dwanghuilen duurt veel langer.

Dwanghuilen kan ook maar een minuutje duren. Hoeft niet perse lang. Maar dan moet je wel hersenschade hebben en ik denk niet dat je dat van vaccinaties krijgt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 15:40

Even snel: ik meen dat men het in de bijsluiters iets van langdurig ontroostbaar huilen noemt.
Dat is dus geen gewoon huilen maar zoals ik het door ouders / artsen heb horen omschrijven krijsen dat door merg en been gaat, urenlang, tot kinderen van uitputting in slaap vallen....en met een beetje pech begint het dan weer.

Zo hoog krijsen dat is blijkbaar een teken dat het iets neurologisch is, zwelling van de hersenen heb ik het wel eens genoemd zien worden en je kan je voorstellen dat dat pijnlijk is. (Hersenvliesontsteking is overigens ook een erkende bijwerking)

Klinkt op zich ook niet als een onmogelijkheid dat ontstekingsreacties nav de prik zich niet alleen op de plek van de injectie voordoen maar wellicht ook van binnen.

Maargoed dan kom je weer op speculeren over 1 van die 1001 dingen die mogelijk wel eens fout zouden kunnen gaan..... de tijd zal het leren of we in de toekomst nog stukjes in het nieuws en via documentaires zullen gaan zien over ons huidige RVP.

Zoals we die tot nu toe hebben gezien over zaken als roken, asbest, Monsanto, Softenon, DES, sinaasappelnetjes die goedgekeurd worden voor medisch gebruik, Chromium 6, lekkende borst-implantaten waar mensen aan overlijden doordat de inhoud o.a. in de hersenen terechtkomt...waar het RIVM van weet en geen actie op onderneemt, HPV en narcolepsie problemen enz.

Er komt zoveel ellende in het nieuws van zaken waar men "van hogerhand" steken laat vallen en het volk dat hoopt / verwacht beschermd te worden tegen dergelijke zaken, is de dupe.

Je kan heel lang discussiëren over alle details maar de basis waarom steeds meer ouders niet meer klakkeloos durven te vertrouwen op "de experts" betreffende vaccinaties is simpel en kritisch overdenken of je het anders dan standaard wilt doen, dat kan je echt niet afdoen als dommigheid.

Over de details en gespeculeer over wat de verschillende stoffen aan zouden kunnen richten kan je oneindige discussies voeren, maar overeind blijft staan:

- de door het Lareb bijgehouden (topje van de ijsberg) aantal directe bijwerkingen als gevolg van vaccinatie
- het niet exact weten wat alle ingespoten stoffen allemaal kunnen beïnvloeden in de loop der jaren
- het steeds uitbreiden van het RVP: steeds meer - steeds jonger dus geen vergelijk met eerdere generaties
- het gegeven dat medicatie die vandaag als veilig aanbevolen wordt, over enkele jaren alles behalve veilig kan blijken te zijn
- het gegeven dat overal fouten gemaakt worden: niet genoeg vertrouwen in overheid en controlerende instanties

En nu ga ik me lekker bezighouden met andere zaken, want jezelf constant onderdompelen in allerlei negativiteit en gezeur over en weer is ook niet gezond ;)

Prettige feestdagen en een zalig uiteinde zou ik zeggen...met hopelijk een beetje vrede en respect op aarde...als we toch bezig zijn :)