Cer schreef:pmarena schreef:Stel dat over een X aantal jaar door allerlei officiële instanties en de media naar buiten wordt gebracht dat de algehele gezondheid bij een groot aantal gevaccineerden toch wel beduidend minder blijkt te zijn dan bij een "schonere" controlegroep....sta je dan echt uiterst verbaasd met je kin op de vloer dat je het niet gelooft?
Daar zijn ze dan wel rijkelijk laat mee want vaccinaties bestaan al een heel poosje meen ik
En tussen het uitvinden van de vaccinaties en het daadwerkelijk bewijzen dat het de gezondheid schaadt, hebben er aardig wat mensen een goeie leeftijd behaald, dus het zal mijn tijd wel duren, denk ik dan. Die 40 jaar dat ik nog meemoet, haal ik wel. Net zoals mijn ouders en grootouders voor mij en generaties na mij..
Overigens helpt al dat vaccineren ook niet tegen het algeheel ouder worden van de bevolking waardoor we bijv langer moeten doorwerken (want ouder en vitaler)... dus of het heel gunstig is allemaal..
Cer, heb je al eens vergeleken wat je ouders en grootouders toegediend hebben gekregen, jijzelf en wat kleintjes nu allemaal krijgen voor cocktails van wel 7 "ziektes" tegelijk in een 6 weken oude baby? http://www.rijksvaccinatieprogramma.nl/
Dat heb ik met mijn 36 jaar bij lange na allemaal niet gehad hoor, en de generaties daarvoor nog veel minder

De oudjes van nu die hebben niets of amper wat gehad

Ik ben echt oprecht benieuwd wat de leeftijdsverwachting de komende generaties gaat doen.
Mijn leeftijdsgroep was 1 van de eerste die de BMR combinatieprik kreeg op de leeftijd van 9 jaar.
De prikken daarvoor kregen we ook met 3 maanden de eerste, nu krijgt een baby van 6 weken deze al + nog wat extra vaccins tegelijkertijd.
Sinds 1987 meen ik, worden kinderen vanaf 14 maanden gevaccineerd met de BMR combinatieprik.
Daarna is er alleen maar steeds meer bij gekomen, alsof het allemaal zomaar straffeloos kan, meer vaccins in 1 keer inspuiten. Men vermoed dat het geen probleem zal zijn. Ik gelóóf het niet dat je zomaar kan blijven rommelen aan een piepjong immuunsysteem zonder consequenties.
Ofwel: dat wat kinderen nu allemaal te verstouwen krijgen, daar ZIJN nog helemaal geen ouwetjes van, dat is nog veel te recent. Maar dat willen mensen blijkbaar niet zien... in dit topic of daarbuiten.
Dit is een mooi veelzeggend plaatje uit de USA waar ze helemaal doorslaan in het vaccineren en het nog veel erger is qua aantallen dan hier, de 4 generaties op dit plaatje zijn allemaal volledig gevaccineerd....maar voor de dame helemaal links hield dat in haar tijd 2 vaccins in.
Het hummeltje helemaal rechts heeft er al 69!!!!! te verstouwen gekregen