Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
!                                                         
 Dit is wel heel erg cosy, maar ach het was maar voor een paar dagen en nachten.
  Dit is wel heel erg cosy, maar ach het was maar voor een paar dagen en nachten.   
  . Het was maar kort maar wel even leuk om ook een gezicht bij een naam te zien.!
 . Het was maar kort maar wel even leuk om ook een gezicht bij een naam te zien.!  
  ) was het dan zover 's-ochtends uitgezwaaid door de lallende studenten compleet met alcohol en wietdampen
 ) was het dan zover 's-ochtends uitgezwaaid door de lallende studenten compleet met alcohol en wietdampen  , maar wat een feest was dat! En tot de laatste 7 km ging het als een trein, toen kreeg ik het wel moeilijk en zeker toen bleek bij het matrixbord dat aangaf dat het nog maar 5 km was, maar achteraf bleek dat dit niet het geval was
 , maar wat een feest was dat! En tot de laatste 7 km ging het als een trein, toen kreeg ik het wel moeilijk en zeker toen bleek bij het matrixbord dat aangaf dat het nog maar 5 km was, maar achteraf bleek dat dit niet het geval was  . Maar in ieder geval de 1ste dag overleefd. Best wel zere voeten, 's-middags om 17.00u lag ik lekker op een massagetafel, heerlijk! Die nacht echt super geslapen
 . Maar in ieder geval de 1ste dag overleefd. Best wel zere voeten, 's-middags om 17.00u lag ik lekker op een massagetafel, heerlijk! Die nacht echt super geslapen  . Woensdag de dag waar ik een beetje voor gevreesd had ivm de warmte en het voorspelde onweer maar totaal daar geen last van gehad, ik liep als een speer, die dag wel 5,5 ltr water, 1 ltr sportdrank, beker melk, beker kwark gedronken en gegeten en onderweg een heleboel zout stengels, dropjes , komkommers en tomaatjes gegeten, honger hoefde je echt niet te hebben
 . Woensdag de dag waar ik een beetje voor gevreesd had ivm de warmte en het voorspelde onweer maar totaal daar geen last van gehad, ik liep als een speer, die dag wel 5,5 ltr water, 1 ltr sportdrank, beker melk, beker kwark gedronken en gegeten en onderweg een heleboel zout stengels, dropjes , komkommers en tomaatjes gegeten, honger hoefde je echt niet te hebben  , onderweg nog een klant van ons tegengekomen en daarmee vanaf Wijchen tot aan begin Nijmegen mee meegelopen, daarna ben ik bij iemand anders aangehaakt en het laatste stuk mee meegelopen. En 's avonds weer een heerlijke massage gehad.
 , onderweg nog een klant van ons tegengekomen en daarmee vanaf Wijchen tot aan begin Nijmegen mee meegelopen, daarna ben ik bij iemand anders aangehaakt en het laatste stuk mee meegelopen. En 's avonds weer een heerlijke massage gehad.  
    ) daar kwam dan ook de eerste ontlading van emoties dat ik het toch maar even gefixed had , 4x 40 km
 ) daar kwam dan ook de eerste ontlading van emoties dat ik het toch maar even gefixed had , 4x 40 km  , een stuk verderop bij de Wedren ( wat eigenlijk niet mocht
 , een stuk verderop bij de Wedren ( wat eigenlijk niet mocht  ) stonden mijn vriend, mijn schoonmoeder en mijn beste vriendin op mij te wachten en dat was zo geweldig leuk en zo fijn te weten dat ze er waren omdat ik eigenlijk daar naar toe gelopen had.
  ) stonden mijn vriend, mijn schoonmoeder en mijn beste vriendin op mij te wachten en dat was zo geweldig leuk en zo fijn te weten dat ze er waren omdat ik eigenlijk daar naar toe gelopen had.   
                                                          !
 ! 

volgend jaar maar weer wel lopen
 volgend jaar maar weer wel lopen                                                         

Nog even een verrassing vanuit Nijmegen dus.
  Nog even een verrassing vanuit Nijmegen dus.