Nijmeegse 4 Daagse 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb je al een keer meegedaan ? En hoevaak.

Ja
12 (10%)
Nee
75 (68%)
1-5 x
16 (14%)
5-10 x
4 (3%)
10+
3 (2%)

Totaal aantal stemmen: 110

EmptyWords

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 22:32

Gefeliciteerd allemaal!

Volgens jaar ga ik weer loten. Mijn vader heeft m dut jaar uitgelopen en vindt het voor herhaling vatbaar

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-17 12:51

Day after
Ik ben weeer thuis en voel mij weer goed.
Ben blij dat het er weer op zit haha

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 13:09

Wow, wat een week was dit zeg! Maar wat ben ik blij met mijn kruisje! En wat is dat een onbeschrijflijk gevoel, als je over die via gladiool gedragen wordt!
opstaan vanochtend was Hell, maar elke keer wat stapjes en het gaat steeds beter. Moet zo de wasmachine ook aan gaan zetten...maar ben vooral heel hard aan het nagenieten van afgelopen week!
Zou je me donderdag of gister voor Cuijk gevraagd hebben 'volgend jaar weer?', dan zou ik denk ik nee zeggen. Maar na die Via Gladiola....ik denk het wel!
Overigens ben ik in de live-uitzending vol in beeld richting de finish gelopen :D!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:24

Ik liep gisteren ook nog steeds met het idee nee dit nooit meer. En ook op de fiets terug naar de camping riep ik neeeeee dit was de eerste en de laatste keer. Maar nu ga ik het al missen. Dat kruisje is de ultieme beloning!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:14

Wat een week was dat! Geweldig. Vorige week zondagmiddag richting mijn overnachtingsplek gereden, en bij aankomst was het even oeps! := Dit is wel heel erg cosy, maar ach het was maar voor een paar dagen en nachten. :+
Op maandag middag mijzelf aangemeld en AL gemeet *\o/* . Het was maar kort maar wel even leuk om ook een gezicht bij een naam te zien.! :D
Op dinsdagochtend ( na een hele korte nacht :O ) was het dan zover 's-ochtends uitgezwaaid door de lallende studenten compleet met alcohol en wietdampen :') , maar wat een feest was dat! En tot de laatste 7 km ging het als een trein, toen kreeg ik het wel moeilijk en zeker toen bleek bij het matrixbord dat aangaf dat het nog maar 5 km was, maar achteraf bleek dat dit niet het geval was _-:( . Maar in ieder geval de 1ste dag overleefd. Best wel zere voeten, 's-middags om 17.00u lag ik lekker op een massagetafel, heerlijk! Die nacht echt super geslapen := . Woensdag de dag waar ik een beetje voor gevreesd had ivm de warmte en het voorspelde onweer maar totaal daar geen last van gehad, ik liep als een speer, die dag wel 5,5 ltr water, 1 ltr sportdrank, beker melk, beker kwark gedronken en gegeten en onderweg een heleboel zout stengels, dropjes , komkommers en tomaatjes gegeten, honger hoefde je echt niet te hebben :Y) , onderweg nog een klant van ons tegengekomen en daarmee vanaf Wijchen tot aan begin Nijmegen mee meegelopen, daarna ben ik bij iemand anders aangehaakt en het laatste stuk mee meegelopen. En 's avonds weer een heerlijke massage gehad.
Donderdags de Zevenheuvelen, en ondanks de 2 buien en de benauwdheid daarna, ging het als een speer, ik had het "geluk" dat ik bij de steilste heuvel tussen 2 militaire pelotons liep die naar boven liepen met de yell "Push, Push, Push a little harder " en dat was een heerlijk ritme om mee naar boven te lopen, voor ik het wist was ik er! En toen was er nog maar 1 dag. *\o/*
En ik had het geluk dat ik die dag een vroege start had, 's ochtends eerst al mijn spullen ingepakt en klaar gezet, voor de laatste keer met de bus naar de Wedren, en toen mochten we voor de laatste keer! Onderweg kwam ik nog een paar mensen tegen die ik in de dagen ervoor ook was tegen gekomen en 1tje heb ik de eerste 10 km op sleep touw genomen waardoor ik qua tijd er langer over deed als de voorgaande dagen maar dat was echt zoo niet erg, was toch wel vermoeid aan het raken. Vanaf de verzorgingspost van de KWBN weer de klant van mijn werk opgezocht ( wij liepen telkens binnen 5 minuten van elkaar dat was wel makkelijk om elkaar dan op te zoeken) en met hem de laatste 8.4 km gelopen naar de finish waar mijn vader en stiefmoeder op de Via Gladiola mij opvingen, wat een complete verrassing voor mij was aangezien zij eigenlijk op vakantie waren ( iedereen was natuurlijk op de hoogte dat ze kwamen en mochten niets verklappen O:) ) daar kwam dan ook de eerste ontlading van emoties dat ik het toch maar even gefixed had , 4x 40 km *\%/* , een stuk verderop bij de Wedren ( wat eigenlijk niet mocht O:) ) stonden mijn vriend, mijn schoonmoeder en mijn beste vriendin op mij te wachten en dat was zo geweldig leuk en zo fijn te weten dat ze er waren omdat ik eigenlijk daar naar toe gelopen had.
Ik heb volop genoten van de ambiance langs de kant, het feest erna en uiteraard de beloning van het kruisje.
En ik ga de 4-daagse zeker nog een doen, maar of dat volgend jaar al is dat weet ik nu nog niet.Maar ik heb genoten! :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:05

Ik weet nu wat er bedoeld wordt met 'je wordt gedragen'. Het is gewoon echt zo en nee, dat gevoel is niet te beschrijven of uit te leggen....
Ik ben dit weekend echt een beetje in een gat gevallen. Kwam gister in het dorp hier en er werd net een lied van Hazes gespeeld/gezongen..... Voelde net of ik weer terug was!
Vond het een bijzondere belevenis! Zoveel wandelaars bij elkaar en dan toch mensen tegenkomen die je slechts één keer eerder hebt gezien tijdens een trainingswandeling, bijzondere gesprekken en ontmoetingen en wist niet dat ik zo blij kon worden van een batterij Dixies _O- !
Donderdag en ook vrijdagochtend zat ik er aardig doorheen, wist niet dat ik zulke zware benen kon hebben, maar vanaf Cuijk is dat gevoel helemaal naar de achtergrond geduwd.
Ik wil gewoon weer, dus denk dat ik tijdens de 102e vierdaagse, ik voor mijn tweede kruisje ga.
Vandaag ook pas mijn polsbandje losgepeuterd, voelt raar en leeg om mijn arm.... Maar helaas kan en mag ie niet om op mijn werk :n

Heb trouwens met naam in de krant gestaan, was te zien op omroep Gelderland, liep achter Harm maar heb dat nooit door gehad en pontificaal in beeld tijdens de intocht *\o/*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 23:22

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 08:38

En wisten jullie dat als je een tweede keer loopt, het kruisje nog mooier is? Zeer verleidelijk hahaha.

Afbeelding

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 10:33

Hahaha ja dat wist ik. Wij denken nu al van zullen we volgend jaar? Of nemen we een jaartje pauze? (2 jaar achter elkaar al het trainen enzo gehad maar vorig jaar helaas uitgevallen op dag2) we gaan het bekijken als de inschrijving start. Ik zit dan op een nieuwe opleiding dus is dan makkelijker bekijken of het kan enzo.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 10:42

Wacht maar tot de 10e keer.
Dan ben je echt een gouden kruisdrager.
Dat is mijn doel

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:45

En 11 is dan goud met kroontje?
Ik wil wel weer volgend jaar O:)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 23:18

Ja klopt

Mijn eerste tocht als ik vrij ben is eerst de airbornetocht in oosterbeek op 2 september
Duizenden militairen kwijl........
Kleine 30.000 mensen die meedoen.
Ik doe dan de 25km en dit jaar de tweede keer dus ik krijg zo pilotwing op mijn medaille

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:21

Wij willen ook die tocht gaan doen AF! Ook de 25km. Ik kom alleen helaas net die vrijdag er voor van kennismakingskamp van school dus of ik dan daar nig fit genoeg voor ben vraag ik me af.
Ben ook wel benieuwd naar je medaille heb je een foto?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 23:24

Zal als ik het noet vergeet morgen even een foto maken.
Echt doen hoor het is zo prachtige tocht en een eerbetoon aa de militairen.
Ik stop altijd even bij de herdenkinsplaats

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 23:30

Airborne loop ik misschien ook

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 03:50

Airborne heb ik vorig jaar ook gelopen. Mooie tocht! Misschien dat ik hem nog even meepak ook. In september wel een kennedymars staan. Benieuwd wat dat gaat worden.. moet ook zeggen toen ik afgelopen week langs de zijlijn aan het kijken was kreeg ik stiekem spijt dat ik niet gelopen heb :D volgend jaar maar weer wel lopen

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 07:03

Oh die zou ik ook wel willen lopen maar wij zijn dan net weekendje weg, jammer.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 07:33

Oh dat is leuk!
Daar ga ik even naar kijken, Oosterbeek is hier niet zooo ver vandaan.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:58

Waarschijnlijk gaan we er gewoon heen en kijken dan wel welke afstand het word hihi

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 16:03

O....wat mis ik Nijmegen....vond het zo ontzettend leuk!
ben nu voor een nieuwe uitdaging aan het kijken....wil misschien de 11strandentocht gaan lopen....is zo goed als 60km strand. iemand nog leuke tochten op de planning staan???

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:31

Ik kreeg gister een boete binnen die ik heb gereden in Nijmegen die maandag :\ Nog even een verrassing vanuit Nijmegen dus.
Wij willen misschien de dam tot dam wandeltocht lopen op 16 september. Mijn vriendin gaat hem sowieso lopen samen met een man die in hetzelfde huis als ons verbleef. Ik moet nog even kijken want ik heb die zaterdag of zondag de eerste basketbal wedstrijd van het seizoen en die wil ik sowieso spelen.
Dus ik moet nog even afwachten of ik kan gaan.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 18:07

O, das balen Linn! Had je enig idee dat je mogelijk een boete had opgelopen of kwam deze helemaal uit het niets??? In ieder geval geen leuke verrassing.
De dam tot dam wandeltocht heb ik ook staan, 27km (misschien maar omzetten naar 42km als ik serieus de 11 strandentocht ga doen) en de Amsterdam city walk staat ook op het programma, 33km. Verder hier in de buurt begin september de poldertocht (22 of 25km....dat is even niet geheel duidelijk) en mogelijk volgende week een 25km in Brabant...
dan heb ik in december in ieder geval de Scheveningen light walk en wil in januari weer de Egmond wandelmarathon doen....en er komen vast nog wel leuke wandelingen voorbij!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 18:16

Nee het was echt een verrassing. Was niet zoveel hoor, na correctie 4km te hard, 36 euro...dus valt mee maar is gewoon zonde! Ik rij eigenlijk nooit te hard dus heb waarschijnlijk gedacht dat ik 60 mocht rijden.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 18:18

jeetje, wat enorm balen zeg! Gelukkig viel het nog wel mee, maar leuk is anders....

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:18

Altijd even afkicken erna inderdaad, al was ik er wel heel moe van de afgelopen week.
Ik redde het tijdens de 4daagse niet om dit topic in de gaten te houden, maar heb de 50 weer uitgelopen en het enorm naar mijn zin gehad. Een maatje gevonden met hetzelfde tempo en dezelfde humor, was echt top.

Ik had geen concrete wandelplannen erna, maar denk er nu over om half augustus een kennedymars te lopen.