Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 19:51

Ik ben vaak ook papperig bij minder khd.

Zou wel oppassen dat je resistentie niet erger wordt secricible. Dat is die nare valkuil van khdarm. Af en toe een dag met flink khd kan helpen, maar ik neem aan dat je er genoeg van af weet :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 20:04

Sowieso refeeddagen. Maar op dit moment zo veel etentjes ed dat ik ze niet echt inplan want ze komen vanzelf wel nu. Als dat straks minder is dan 1x per 1-2wkn pastaaaaa :9

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 21:42

En papperig houdt in? Qua gevoel of lichaam/vet?

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 08:14

Haha Diana, die Erik! Eigenwijze muppet!
Herkenbaar ook, hier staat al drie dagen pastasalade weg te kwijnen in de koelkast die hij steeds vergeet, om vervolgens twee stickers naar binnen te werken. Hij fietst tegenwoordig 6 dagen per week zo'n veertig km op flink tempo en een dag bootcamp op werk, maar eet amper bij dus wordt nu wel erg smal! Trek net de vriezer open, liggen dr ineens magnums terwijl ie eigenlijk nooit boodschappen doet. Zucht!! Eet ook meestal op zijn werk wat niet heel gezond is. Vind het gewoon zo zonde omdat ie verder zo fanatiek is!

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:15

Jongens ook! Mijn vriend ziet er gezond uit maar zou echt wel meer spiertjes mogen kweken :))

Mijn ouders zijn op de gezonde tour nu ze hun vakantie achter de rug hebben, dus dat helpt mij ook weer tijdens het avondeten.

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:31

Moehahhaa heeeeel motiverend Danoes! mijn vriend is totaal om! hij past zich helemaal aan mij aan... hij verteld zelfs zijn vrienden wat we doen... hahaha Nu wilt zijn beste vriend ook gaan beginnen.
Hij is nu een weekend weg en heeft mij meegenomen om boodschappen te doen.. hij wilt geen chips en snoep heeft (semi gezonde spullen gehaald) :)

Ik weet dat het bij mijn vriend heel snel gaat.. (vaak bij mannen) dus ik ben benieuwd of hij/we dit samen volhouden...

maar Magnums komen er bij mij niet in vind ze ook niet lekker (mini magnums dan weer wel.. ds precies genoeg)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 13:18

Deze morgen 10,5 km gelopen :) En daarna nog 75 minuten in totaal gewandeld met oppashonden. Mijn benen branden echt nu :')

Eten gaat sinds gisteren weer perfect, daarvoor heb ik weer veel te veel gesnoept :o. Maar nu terug op de goede weg!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 00:51

Goed Trijnie! Lekker zulke benen als rietjes!

Ik heb vandaag mijn tussenfotos gemaakt van 8 weken! Aan de ene kant wil ik ze delen maar met m'n half naakte lijf op internet kan ik nog niet echt aan wennen haha!!! Vanavond lekker als cheatmeal frietjes en een kroket gegeten met als 'toetje' in de bios nachos! Ik kan er weer een week tegenaan!

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:19

Ik heb vandaag een rondje gedaan met mn longboard.

Ik moet deze week veel werken dus het invullen van MFP zal niet echt lukken maar ik ga wel opletten dat ik me na het werk niet laat verleiden :)
Ik krijg in ieder geval genoeg beweging!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 09:48

Goed bezig allemaal! Leuk Dat je vriend ook om is Diana!

Danique altijd leuk om te zien voor jezelf zulke voor en na foto's :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 09:52

Haha ik lees veel over gemotiveerde vriendjes. Hier is vl aan het bulken en traint hij 4 x per week mee. Eet in de basis vrij gezond (de hoofdmaaltijden dan, echt een pak gezonder dan twee jaar geleden!) maar drinkt vb. wel cola en eet af en toe vettige troep. En waarom niet? Hij voelt er zich goed bij, behaalt mooie sportresultaten en moet nog opletten dat ie niet te veel afvalt. Eet zeker vier keer per week chips naast me, maar dat stoort me echt niet :)

Mooi zo Danique! En een keer troep kan echt smaken he hihi.
Papperig zowel qua uitzicht als qua gevoel. Low carb werkt hier echt niet.

Succes Jip!!

Trijnie, wow, 10.5 km! Wat goed! *\o/*

Hoe doen jullie dat met het warme weer? Ik ging gisteren al kapot bij 26 graden. Vroeg opgestaan om te gaan lopen (intervals) en om 18.00 uur mijn workout gedaan, hijgend en puffend. Vandaag wordt het nog warmer, ieuw.

Dinsdag en woensdag houd ik dan ook mijn rustdagen; en woensdagavond ga ik wel zwemmen als compensatie.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 09:56

Gisteren ook alleen maar gewandeld inderdaad. Vandaag een rustdag, dus wil dinsdag en woensdag wel wat doen. Dinsdag besloten naar het strandje te gaan en te gaan zwemmen, als ik zin en tijd heb misschien nog stukje fietsen. Woensdag gewoon crossfitten, ff doorbijten vrees ik.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:12

Met die hitte doe ik ook niet al te veel hoor. Deed voorheen wel hardlopen maar dat is gewoon te warm ga mijzelf dan in de weg zitten. En ik ben niet zo'n ochtendmens dus een wekker zetten om te gaan hardlopen is ook niks :P

Kracht doe ik wel gewoon, even half uur doorbijten en buiten bijkomen :P

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:50

Deze morgen om 6:45 u opgestaan voor een rondje skeeleren :)) 12.37 km gedaan, het was heeeerlijk en super rustig, maar 2 tegenliggers tegengekomen! De hond was er ook bij, daarmee dat ik extra vroeg ga, maar hij heeft afgezien hoor :') Hij vindt het gelukkig wel geweldig en ik skate langs het kanaal dus hij kan op veel plaatsen even drinken en afkoelen :) Max is eindelijk aan het afvallen door al mijn work-outs en wandelingen met oppashonden waarbij hij meegaat! :D Hij was echt dik geworden na zijn castratie en dat merkte ik ook aan zijn conditie, top dus!

En verder zijn mijn benen strakker dan ooit! Door 3 weken veel wandelen en op m'n eten letten (en een beetje hardlopen en skeeleren) 2 kg kwijt en eindelijk benen waar ik trots op kan zijn :D Ik heb zoveel motivatie nu! :D Keep up the good work girls *\o/*

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:54

Knap hoor! Ik heb daar echt geen puf voor haha.
Skeeleren vind ik ook wel een goede optie!

Heb je voor en na foto's? Ik ben wel nieuwsgierig wat het effect van skeeleren, hardlopen en wandelen doet :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 11:37

Wauw Sec, jij bikkel, gewoon woensdag gaan crossfitten! Ik ga minder dapper zijn :+ Er hangt ook gewoon geen zuurstof met zo'n temperaturen...

Ik ben ook geen ochtendmens Gribaldi... Nog getwijfeld of ik niet dinsdag en woensdag voor het werk een half uur kan hupsen, maar dat wordt een no go...

Knap hoor Trijnie! In combinatie met sporten maakt 2kg echt een enorm verschil he. Leuk voor je hond ook!

Als jullie nog tips hebben om minder opgeblazen rond te lopen met dit weer... Woensdag moet ik mijn bikini aan :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 11:39

scheelt dat ik echt van warmte houdt. Zolang ik niet hoef hard te lopen en dat mag ik nu toch niet.
Vorig jaar in Aruba een drop in gedaan. Ik vond het echt heerlijk, maar pas na de warming up (rennen in de volle zon haha).

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 11:42

Wat gaaf zeg! Ik ben een mietje in de zon, leef momenteel ook echt in een bunker. Zelfs mijn kat houdt niet van warmte, als de ventilator uit staat, zit ze er naar te miauwen dat ie aan moet := Het is een gezinstrekje!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 12:43

Haha geweldig!

Met deze temperaturen wil ik gerust in de zon gaan liggen maar sporten is niet zo aan mij besteed dan.
Heb echt wel een hekel aan warmte zeker als je iets moet doen, kan daar dan ook niet zo goed tegen.
Maar van zonnen houd ik dan weer wel :')

Opgeblazen gevoel, wat eet je waar dat je dan last van krijgt? Ik eet die producten dan gewoon niet ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 13:34

Gewoon van de warmte bedoel ik Gribaldi.

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 14:58

Ik heb net toch een rondje hardgelopen zweet liep van mij lijf (stiekem heel blij dat ik het gedaan heb maar volgende keer ga ik wel even iets eerder lopen haha)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:37

gribaldi schreef:
Knap hoor! Ik heb daar echt geen puf voor haha.
Skeeleren vind ik ook wel een goede optie!

Heb je voor en na foto's? Ik ben wel nieuwsgierig wat het effect van skeeleren, hardlopen en wandelen doet :)

Nee geen foto's, en mijn benen zo bloot op internet gooien vind ik ook maar niets :o
Morgenvroeg rondje hardlopen *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 16:49

Ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven, gemotiveerd door dit topic (en een grote latte) en ga thuis ook maar een half uurtje knallen in mijn sauna-sportkamer-op-zolder!

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:18

Deze morgen om 6u30 opgestaan voor een rondje hardlopen, 7,5 km gelopen, wou er eigenlijk 8,5 van maken maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover de hond :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:49

Ik vind het fijn om met dit weer power yoga of Pilates te doen. Dan hoef je niet zo rond te springen en te doen. Aan de andere kant heb ik nooit het idee dat ik er ook maar iets mee opschiet :+

Hopelijk vandaag weer even naar de gym. Door trouwerijen en gebrek aan oppas is dat alweer een week geleden!