[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:02

eefj33 schreef:
Ik heb mijn triple forward helix in 1x laten zetten, alledrie tegelijk... Ging prima. Werd wel steeds pijnlijker. De eerste ging nog wel, de tweede was echt heel gemeen en de derde was hel. Maar toen zaten ze wel :=

Wou in principe de tweede er ook gelijk bij, maar dat deed hij liever niet omdat hij bang was dat het dan zou gaan onsteken en ze allebei opnieuw zouden moeten. Begrijpelijk en vermoedde ook al dat ik daarvoor terug zou moeten :)) En ja, had het zwaar onderschat. Heb een hoge pijngrens maar dit was niet grappig :')

Meile

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 16:58

Ik vond mijne hartstikke mee vallen, misschien omdat ik mezelf op het ergste ingesteld had
Ik heb er drie weken tussen laten zitten, maar mijn eerste was ook een stuk liever dan de tweede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:17

Ja bij de eerste dacht ik ook van, het is pijnlijk maar had erger verwacht. Maar bij de tweede prik wist ik wat er ging komen. Daarna wou ik eigenlijk ook niet meer, maarja wou ook niet met 2 piercings naar huis. Dus dan toch maar die naald er doorheen. Was flink afzien :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 01:51

xxcleeoo schreef:
Oh! Daar heb ik mijn tattoo ook gezet, dat weet ik te vinden

Wie was je artiest?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 09:27

lieveli schreef:
xxcleeoo schreef:
Oh! Daar heb ik mijn tattoo ook gezet, dat weet ik te vinden

Wie was je artiest?

Ik stuur je wel even een pb!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:24

Oke ik ben eruit, ik ga een tongweb nemen.. Ik moet alleen nog even de moed verzamelen om het te doen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:25

Het is een pijnloze piercing.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:40

Ik heb net m'n earlobes laten piercen.... Dit is poging 3 tot oorbellen, en ze moest door flink wat littekenweefsel, man man man wat een gemene prikken :') En dan ook nog dat ringetje erdoorheen wurmen, ik voelde mezelf echt licht in m'n hoofd worden :+

Ze heeft gelijk mijn helix helemaal schoongemaakt, die was flink ontstoken. Gelijk een kleiner sieraad erin gezet.

Dat was genoeg pijn voor nu :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:41

Gaaf hoor, een tongweb.

Mijn lip is weer aan het etteren. Ik ben die piercing soms zoooo zat! Ben in staat om deze er uit te halen en dan links te laten piercen. Staafje en geen ringetje zoals in m'n huidige piercing in het begin.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:37

BiBiQ schreef:
Gaaf hoor, een tongweb.

Mijn lip is weer aan het etteren. Ik ben die piercing soms zoooo zat! Ben in staat om deze er uit te halen en dan links te laten piercen. Staafje en geen ringetje zoals in m'n huidige piercing in het begin.

Heb je er nu een staafje inzitten? Mijn lip was ook heel erg aan het etteren met ringetje en het ging ook niet weg. Met een staafje was het binnen een paar weken weg.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 23:25

Ja er zit al maanden een staafje in. En ook nog eens bioplast. Zou nog beter moeten genezen daarmee.
Maar omdat ik nu m'n oren heb laten piercen ettert meteen m'n lip weer. Pff -O-

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:43

Marie_v schreef:
Loolotte schreef:
Ik zou het niet doen, ik heb er daarna altijd toch wel een beetje last van en dat vind ik niet leuk op mn verjaardag.

ik moet ook nog naar een fuif en ik ben bang dat er daar gaat worden gebotst en dat er bier gaat aankomen :')

Ik luister nooit naar zwem en weet ik veel wat voor adviezen. Gewoon goed schoonmaken. Alleen bij m'n dermal heb ik het zwemadvies afgewacht. Na het zetten van m'n dermal wel op stap geweest en blijven hangen, bloeden als een rund :')
Maar hij zit er na 4 jaar nog steeds braaf in, dus no worries, gewoon lekker doen!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:25

Kan je gewoon een gaatje van 1,2 mm downsizen naar 0,8 zonder problemen?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:27

Ja hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:47

Shivatjuh01 schreef:
Marie_v schreef:

ik moet ook nog naar een fuif en ik ben bang dat er daar gaat worden gebotst en dat er bier gaat aankomen :')

Ik luister nooit naar zwem en weet ik veel wat voor adviezen. Gewoon goed schoonmaken. Alleen bij m'n dermal heb ik het zwemadvies afgewacht. Na het zetten van m'n dermal wel op stap geweest en blijven hangen, bloeden als een rund :')
Maar hij zit er na 4 jaar nog steeds braaf in, dus no worries, gewoon lekker doen!

Dat het bij jou goed ging, zegt niet dat dat altijd zo is... Ik heb een harde klap tegen m'n bovenste forward helix gekregen toen die een paar maanden zat. Die is mooi gaan uitgroeien daardoor. De kans dat het gaat poedersuiker en daardoor uitgroeien is gewoon zeker aanwezig, helemaal bij een verse piercing. Bovendien worden die adviezen niet voor niets gegeven. Een verse piercing is gewoon een wond, soms nog een best serieuze ook. Je kraakbeen doorboren bv is niet niks voor je lichaam :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:00

Ik wou net zeggen, vind het een beetje raar advies. Ik heb hem heus niet twee keer per dag met unicura schoongemaakt, maar ik vind het nogal wat om voor de geneestijd in stilstaand water te gaan zwemmen, of in chloorwater. Vooral in stilstaand water kunnen echt bacteriƫn groeien waar je u tegen zegt, dat wil je niet in een genezend wondje krijgen waar ook nog een stuk ijzer in zit.

Waarom moet je hem per se op je verjaardag laten zetten? Ik zou persoonlijk gewoon wachten tot een dag erna, ook omdat je niet weet hoe je erop reageert. Ik was echt de hele dag bekaf en down omdat mn lichaam nogal op z'n reserves had gezeten (heb ik ook altijd met tattoo's), daarbuiten is er tegenaan botsen en bier er overheen krijgen niet bepaald prettig..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:39

Zowiezo is het niet verstandig om alcohol te drinken als je net een piercing hebt laten zetten, je bloed verdunt en je kunt er lelijke nabloedingen van krijgen als je pech hebt.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:53

eefj33 schreef:
Dat het bij jou goed ging, zegt niet dat dat altijd zo is... Ik heb een harde klap tegen m'n bovenste forward helix gekregen toen die een paar maanden zat. Die is mooi gaan uitgroeien daardoor. De kans dat het gaat poedersuiker en daardoor uitgroeien is gewoon zeker aanwezig, helemaal bij een verse piercing. Bovendien worden die adviezen niet voor niets gegeven. Een verse piercing is gewoon een wond, soms nog een best serieuze ook. Je kraakbeen doorboren bv is niet niks voor je lichaam :=

Eens, het is zeker niet niks. Dat merk je ook altijd aan je lichaam.
Alleen zoals je zelf zegt, na een paar maanden nog. Zoiets kun je nooit helemaal voorkomen.
Ik zou niet twijfelen om hem op mijn verjaardag te laten zetten alleen vanwege een feestje, dat bedoelde ik meer :)Ik weet natuurlijk niet hoe ruig het feestje eraan toe gaat :')

Emmaa_ schreef:
Ik wou net zeggen, vind het een beetje raar advies. Ik heb hem heus niet twee keer per dag met unicura schoongemaakt, maar ik vind het nogal wat om voor de geneestijd in stilstaand water te gaan zwemmen, of in chloorwater. Vooral in stilstaand water kunnen echt bacteriƫn groeien waar je u tegen zegt, dat wil je niet in een genezend wondje krijgen waar ook nog een stuk ijzer in zit.

Waarom moet je hem per se op je verjaardag laten zetten? Ik zou persoonlijk gewoon wachten tot een dag erna, ook omdat je niet weet hoe je erop reageert. Ik was echt de hele dag bekaf en down omdat mn lichaam nogal op z'n reserves had gezeten (heb ik ook altijd met tattoo's), daarbuiten is er tegenaan botsen en bier er overheen krijgen niet bepaald prettig..

Qua zwemmen, uiteraard ging ik niet met mijn piercings in het water. Ik zwem als sport, vaak twee keer per week. Daar stop ik ook liever niet mee. Alleen bij m'n dermal heb ik dat wel gedaan. Bij mijn helix en tragus ging ik uiteraard niet kopje onder. En maakte ik ze direct na het zwemmen schoon.

Ik wilde zeggen, gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Denk dat ze zelf wel kan inschatten of het safe genoeg is of niet. ;)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:00

Dat zwemmen is precies waarom ik tepelpiercings aan het uitstellen ben, wil er eigenlijk gewoon niet mee stoppen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:30

Ik wacht ook tot de winter met het zetten van een nieuwe piercing, omdat het surfseizoen net weer begonnen is :) Ik verwacht in november een tattoo en double helix te laten zetten.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 13:06

Ik heb gisteren een tragus laten zetten! Helemaal blij mee, alleen nu al opzoek naar leuke piercings om erin te doen na de 4 maand helingstijd. Waar kopen jullie je piercings?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 13:34

All over piercings en crazy factor :j

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:35

Ik heb gisteren mijn helix laten zetten, ben ook al heel het internet aan het afstruinen :o

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:39

op etsy staan ook veel leuke maar die zijn dan ook gelijk een stuk duurder..

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:39

*factory, oeps :o Na 4 maanden is 'ie trouwens nog niet geheeld. Daar kan je zeker 9-12 maanden voor rekenen helaas. Kraakbeen doet moeilijk := Ook al is mijn tragus wel de minst vervelende kraakbeenpiercings geweest die ik heb (van de 4).