Ik moet vanavond eigenlijk, maar denk dat ik skip.
Maandag ochtend kon ik t al amper volhouden. Zou vandaag ook naar het zwembad gaan en dan moet ik allemaal weer zo haasten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:je moet het gewicht kiezen die je vol kunt houden . Bij onze box wordt daar goed op gelet.
Wij stoppen namelijk op het moment dat de timecap klaar is.
Ik ben tijdens die trainingen meer op mijn techniek aan het letten dan dat ik gewicht zoveel mogelijk opschroef. Zit nu een half jaar bij deze box en mijn lichaam is zich echt mooi aan het vormen. Maar ik kan echt nog niet zwaar. Mag ook niet van de coach omdat ik dan in techniek zwaar achteruit ga.
Skessa_ schreef:Ben jij 52?????????
Ik moet vanavond eigenlijk, maar denk dat ik skip.
Maandag ochtend kon ik t al amper volhouden. Zou vandaag ook naar het zwembad gaan en dan moet ik allemaal weer zo haasten.
secricible schreef:Ik heb er eigenlijk ook niks van gezien. Misschien ga ik nog wel ff terug kijken.
Hier gisteren laatste les gehad. Had voor de les al gemeld, en tijdens de les voor het eerst op moeten geven. Was echt even heel confronterend. Rationeel natuurlijk de enige juiste beslissing, maar gevoel wilde even niet mee. Nu tijdje rustig aan en zwemmen en dan vanaf Februari weer knallen!
Seni schreef:Ik ben echt zo blij met mijn box. Heb een oude blessure aan mijn knie die nu flink opspeelt. Ze denken zo fijn mee met alles aanpassen zodat ik gewoon goed kan blijven crossfitten maar ook verantwoord kan trainen.
Ondanks de beperking, gister een simpele maar toch pittige WOD gedaan en heb genoten zonder pijn en nu ook geen pijn!