Ik ga de 27e naar de twee winkels in Utrecht, ik zie wel of er dan iets over is... Misschien ook wel beter voor mijn portemonnee. Alles wat ik bij Lush koop, heb ik eigenlijk niet écht nodig .
Vorig jaar in Den Haag een paar dagen later nog best wat kunnen kopen...
Jaren terug was het echt de dag na ketst dat de sale begon dacht ik en niet 2e kerstdag al. Maar toen waren ook niet alle filialen open.
Maar datvis al jaren terug iig, dus weet ook niet of dat nog op gaat. Ik zou het jammer vinden als het alwel 2e kerstdag begint trouwens! Ik kan pas woensdag.
Ik ga zometeen naar Rotterdam, denk dat er nog wel genoeg te halen is! Heb vorig jaar ook een aantal dagen na kerst nog wat leuke dingen kunnen krijgen
Ik heb gister voor 113 euro bij Utrecht (Steenweg) mijn hele voorraad voor het komende half jaar aangevuld Er waren ontzettend veel dingen in de sale uit de normale collectie ook, dus ik ben helemaal happy!
Ondanks dat ik niks nodig had, heb ik te veel uitgegeven. Ik was er vanuit gegaan dat ik eigenlijk al te laat was, maar er was echt nog ontzettend veel hier in Utrecht. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met twee keer Karma parfum (30 ml en 10 ml voor onderweg), cadeaubox Sparkle (Snowman jelly direct aan een vriendinnetje gegeven), toothytabs en mouthwashtabs, salted coconut, butterbear, rocket sience en from dusk til dawn. Nee, ik had écht niks nodig.... Oeps...
Drunksheep
Geplaatst: 28-12-17 04:31
Ik heb zojuist Snow Fairy en Twilight shower gel en 2x de Sherbet bath bomb gescoord hier in New York. Weet niet wat de korting in NL is, maar hier 1+1 gratis
Ik ben gisteren naar Maastricht geweest met een budget van €100 voor het hele jaar. Maar uhhm, ik ging met €165 aan lush spulletjes de winkel uit. En er thuis achter komen hoeveel bathboms ik dubbel of 3x heb gekocht.