Je moet wel uitkijken als ze kalfjes hebben. Als ze zich bedreigd voelen dan kunnen ze aanvallen. Gelukkig moesten we de andere kant op Maar ze bleef ons wel in de gaten houden.
lizard
Geplaatst: 22-07-19 19:12
Ik ben nu op vakantie in Oostenrijk. Landal rehrenberg,Viehhofen. En ik ben gisteren door de Griessbachklamm gelopen.
Komt mij bekend voor DaphneS (Herisson?), dat is een aardige klim. De eerste keer wilden we bovenlangs terug, was een route, je kwam door een dorpje, maar we hadden ergens een aanwijzing gemist. Enorm om gelopen en uiteindelijk maar dwars door de bossen naar beneden gegaan. We moesten die dag nog terug naar huis en waren hierdoor 's nachts pas thuis. Zat ook nog een of ander vaag wildpark.
Een paar jaar later zijn we nog een keer gegaan, maar toen maar tot halverwege, leek ons veiliger
Mag ik me ook melden? Ik geniet al tijden van alle prachtige foto’s die hier voorbij komen, en wil zelf ook meer gaan wandelen. Komend weekend ga ik voor een paar dagen naar het Lake District, maar de omgeving waar ik woon is eigenlijk ook te mooi om niet te bewandelen.
Gisteren aangekomen op mijn 2de vakantie adres. Landal Hochmontafon. Maar halverwege nog naar de dierentuin in Innsbruck geweest. Ook leuk. Allemaal dieren die in de Alpen (kunnen ) voorkomen.
Vandaag regen. Naar de Silvretta Alpen Strasse,en daar rond het stuwmeer gewandeld. Misschien door de regen 3 salamanders gezien. En mooie watervallen.