[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:00

Bizzybijtje schreef:
_Ekenna schreef:
Ik heb er ook geen last van nee. Zowel met labret als ringetje niet. Je had toch idd wel een labret in neem ik aan? En niet een staafje met twee bolletjes?

Labret. Ook al schoof ik hem helemaal naar voren ging het toch irriteren helaas!

En een koptelefoon die over je oren valt (Skull Candy bijvoorbeeld) in plaats van dopjes die je in je oren moet doen?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:27

laughterline schreef:
Iemand ervaring bij Free mind piercing in Maastricht? Zit te denken om daar m'n septum te laten zetten.
Kan er niet echt iets over vinden op bokt :)

Iemand? :)

_Eviee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:11

Hallo, ik zal me even voorstellen :)

Ik heb een navelpiercing en een tragus, ook had ik een helix (maar deze ben ik tijdens de genezingperiode verloren en tegen de tijd dat ik thuis kwam kreeg ik hem er niet meer in -O- )

Nu heb ik gelijk even een vraagje...
ik heb nu sinds bijna twee weken een tragus, ik heb er tot nu toe nog helemaal geen last van. (even afkloppen O:) )
Ik weet dat je pas het staafje mag verwisselen als het helemaal genezen is, maar zou ik al wel het balletje aan de voorkant kunnen verwisselen of raden jullie dit af?

Groetjes :)

Ruby1995

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:46

Het balletje heb ik na 2 weken gewisseld in de piercing winkel. Had tot die twee weken geen last enzo en wilde graag een balletje met steentje, dus toen gewisseld en daar zat nikkel in. Heb wel een half jaar met een ontstoken tragus rond gelopen, pussend, kloppend, rood en korsten.

Wel kon ik er altijd op slapen enzo, daarmee heb ik nooit last gehad..
Nu is die al heel lang braaf :) heb nu een nikkel vrij balletje en heb zelfs al een korter staafje.
Ik heb hem een jaar nu.

_Eviee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:54

Het is wel een goed idee om dat even bij de piercing winkel te laten doen ja, ik heb met m'n helix toen ook zo zitten prutsen O:)

Maar dan ga ik in ieder geval kijken voor een balletje zonder nikkel, dat is titanium toch?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:10

Ja klopt ik heb titanium en toen besteld op alloverpiercings.

luca1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:33

Iemand ervaring met een triple forward helix? Ik vind het super gaaf!
Hoe veel kost dit ongeveer en weet iemand waar je het kan laten doen in de buurt van Borculo, ergens in de achterhoek?

_Eviee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:19

Oké, dan ga ik daar ook even kijken.
Bedankt voor je hulp !

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 06:46

Aan de (forward) helix dragers, hoe snel konden jullie weer op je oor slapen? Want ik ben dat slapen op 1 kant wel zat :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 06:49

cindy1000 schreef:
Aan de (forward) helix dragers, hoe snel konden jullie weer op je oor slapen? Want ik ben dat slapen op 1 kant wel zat :+

Same :') Mijn rug begint aardig te protesteren

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 07:06

UhNee schreef:
cindy1000 schreef:

Same :') Mijn rug begint aardig te protesteren

Ja mijn nek ook :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:07

Kan je niet een "gat" in het midden van je kussen maken en daar je oor in leggen? Dat de rest van je hoofd op het kussen steunt maar je oor een beetje ontzien word.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:30

Heb ik al geprobeerd, maar dat ligt nog beroerder...

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:34

Ik slaap op mijn arm, met een stuk van mn deken er tussen zeg maar :j

Wat eventueel zou kunnen, is zo'n reiskussen gebruiken? Zo'n rookworst zeg maar

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 09:14

_Eviee schreef:
Hallo, ik zal me even voorstellen :)

Ik heb een navelpiercing en een tragus, ook had ik een helix (maar deze ben ik tijdens de genezingperiode verloren en tegen de tijd dat ik thuis kwam kreeg ik hem er niet meer in -O- )

Nu heb ik gelijk even een vraagje...
ik heb nu sinds bijna twee weken een tragus, ik heb er tot nu toe nog helemaal geen last van. (even afkloppen O:) )
Ik weet dat je pas het staafje mag verwisselen als het helemaal genezen is, maar zou ik al wel het balletje aan de voorkant kunnen verwisselen of raden jullie dit af?

Groetjes :)

Als je met een tangetje het achterkantje goed ondersteunt, dan moet het geen probleem zijn. Ik heb met twee weken zelfs het staafje vervangen, omdat het te lang was.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:28

cindy1000 schreef:

Duurde bij mij 2 weken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:06

Ik sliep dezelfde avond op mn fh.. Gewoon een kuiltje in mn kussen gemaakt, zorgen dat oortje er in past en zo sliep ik.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 00:46

Ik heb een heeeel boos vochtbultje. (Hoop zo dat het geen wild vlees is).

Ik was er al een paar dagen sterilon op aan het doen, dat hielp voorheen goed. Nu zat er n droog 'laagje' overheen en dat liet los met schoonmaken waardoor het bultje open ging. Er kwam behoorlijk wat bloed en vocht uit maar gek genoeg is het niet veel kleiner geworden. Iemand dit ook al eens gehad?

Misschien na het weekend maar eens langs de piercer gaan.. Ik hoop echt dat ik daar nog vanaf kom -O-

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:07

Ik heb mijn helix nu bijna drie maanden en kan er sinds een week pas op slapen. :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:19

Shivatjuh01 schreef:
Ik heb een heeeel boos vochtbultje. (Hoop zo dat het geen wild vlees is).

Ik was er al een paar dagen sterilon op aan het doen, dat hielp voorheen goed. Nu zat er n droog 'laagje' overheen en dat liet los met schoonmaken waardoor het bultje open ging. Er kwam behoorlijk wat bloed en vocht uit maar gek genoeg is het niet veel kleiner geworden. Iemand dit ook al eens gehad?

Misschien na het weekend maar eens langs de piercer gaan.. Ik hoop echt dat ik daar nog vanaf kom -O-

Even een paar dagen alleen maar met warm water afspoelen. Na een paar dagen maar één keer per dag een druppeltje sterilon erop doen. Ook niet te lang: na weer een paar dagen kun je ermee stoppen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 10:53

Auw auw auw..... Net keihard met mijn eigen hand op mijn helix geslagen... Man wat een pijn. En het ging net zo goed, nu voelt het alsof ik weer helemaal van voor af aan moet beginnen... :(
Moet er niks mee doen of even spoelen met zeezout?

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 11:05

Shenavallie schreef:
Even een paar dagen alleen maar met warm water afspoelen. Na een paar dagen maar één keer per dag een druppeltje sterilon erop doen. Ook niet te lang: na weer een paar dagen kun je ermee stoppen.

Dankje voor de tip, de bult is nu weg! Alleen nog maar een korstje!

UhNee schreef:
Auw auw auw..... Net keihard met mijn eigen hand op mijn helix geslagen... Man wat een pijn. En het ging net zo goed, nu voelt het alsof ik weer helemaal van voor af aan moet beginnen... :(
Moet er niks mee doen of even spoelen met zeezout?

Ik zou er even niks mee doen, kijken of hij onrustig wordt. Ik heb me ook wel eens flink gestoten of aan m'n haren blijven hangen, soms gebeurde er niks.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 11:28

Hij bloedde wel aan de achterkant, zeurt nu nog wat na. Heb hem gedruppeld met zeezout. Er zit idd ook een haar omheen gedraaid, maar daar blijf ik nog even af.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:23

UhNee schreef:
Hij bloedde wel aan de achterkant, zeurt nu nog wat na. Heb hem gedruppeld met zeezout. Er zit idd ook een haar omheen gedraaid, maar daar blijf ik nog even af.

Gisteravond viel het balletje van mijn IC, dus vanmorgen zou mijn man hem er weer opdraaien maar dat lukte niet. Bleek dat er allemaal haar om het staafje vastgedraaid zat. Zodoende was het balletje heel zachtjes aan losgedraaid. Zal m'n helix en tragus vanavond ook nog maar even checken. Kan manlief die ook weer voor mij erop zetten.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 23:41

Hoi!
Ik kom hier heel aso binnenvallen en ik heb ook nog niks gelezen maar ik ben een beetje in de stress.
Ik heb twee forward helix piercings, waarvan de bovenste onstoken is. Nu heb ik 'toevallig' ook een oorontsteking aan dat oor en daarvoor heb ik dus antibiotica. Mijn dokter adviseerde mij om de piercings eruit te halen maar de piercer zegt juist van niet. Ook lees ik overal op internet dat je het beter niet eruit kunt halen ivm insluiten van de dontsteking?
Nu is mijn oor inmiddels wel zo dik dat de onderste piercing in mn huid word geduwd omdat het staafje weliswaar te kort is.. en het is een lang staafje.
Ik weet gewoon niet wat het slimste is om nu te doen. Het doet veel pijn en er blijft maar pus uit stromen.. de zwelling nam eerst af maar toen ik met de antibiotica begon is deze weer erger geworden. Iemand hier met een vergelijkbare situatie misschien? Of ooit gehad?

Mijn excuses voor het niet inlezen en het rude binnenkomen, ik heb nog nooit eerder een ontsteking gehad en ik heb toch al behoorlijk wat piercings (gehad).