Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hynderfrou schreef:Hallo dames,
Wat leuk om te lezen dat jullie ook kayla itsines doen, ik ben momenteel in week 4 van de pre-training. Ik vind het een echte uitdaging en merk dat ik wat sterker en gespierder wordt, echt tof! Ik wissel af tussen circuit's van verschillende dagen en vraag me af of er meer zijn die dat doen. Dus bijv. circuit 1 van maandag, daarna circuit 1 van woensdag, daarna circuit 2 van maandag en dan circuit 2 van woensdag. Zo raak ik wat minder uitgeput omdat ik meer afwissel tussen legs, arms, cardio en abs want ik ben tussendoor echt bekaf. Doen jullie dat ook of kunnen jullie wel half uur legs of een half uur arms en abs volhouden?
Judith_ schreef:Ik ben gisteren begonnen voor het allereerst.![]()
Ondanks dat ik dacht vrij sportief te zijn heb ik nu een beetje moeite met gaan zitten.![]()
Vroeg me af hoe en waarmee jullie step ups doen? Wij wonen gelijk vloerstandaard namelijk. Een krukje heb ik wel maar die vind ik niet veilig genoeg om met een vaart op en af te stappen. (zo'n ikea krukje) Heb gisteren het bed geprobeerd, die is wel stevig genoeg namelijk, maar eigenlijk echt te hoog.