Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:15

Hahaha is die te strak??? :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:17

Eulogy schreef:
Ja niet echt hoor, het was een grapje :') Maar eh, hij zit wat strakker dan m'n andere legging :')
Ik werd gister in de sportschool wel gevraagd waar hij vandaan kwam omdat dat meisje hem zo leuk vond!

Ik schrok al hahaha

Eulogy

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:18

Nee hij zit juist eh... precies goed _O- Nou, dit klinkt allemaal alsof ik half naakt door de sportschool huppel :')

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:19

O: Smoothie met banaan
T: Worteltjes
L: Broodje Serranoham
T: Rijstwafels met nutella
A: Eten bij een vriend (die ook op dieet is)

Tot nu toe redelijk bezig, had alleen echt zin in iets zoets, dus rijstwafels met hazelnootpasta it is! Heb vandaag helaas geen tijd om te sporten, misschien vanavond laat nog.

Mijn vriend heeft een sportopleiding gedaan dus hij is mijn sportbuddy/instructeur/drilsergeant :Y)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 16:59

Mijn lijstje

O: snelle Jelle (weer die verrekte haast)
T: bak melk met chocodinkies :o en een gevuld paaseitje
L: 2 kaiserbolletjes met kaas
T: peer
A: geen idee..

Bad day qua gezonde dingen :=

Maar dus wel weer een halve kilo afgevallen :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:15

Hoe kunnen jullie leven op zo weinig :oo Als ik druk ben red ik dat wel, maar op rustige dagen denk ik om de minuut aan eten :')

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:24

mijn lijstje

O: yoghurt met havermout
T: smoothie met bramen, frambozen en bosbessen
T: bounty
L: 2 krentenbollen + bounty
T: cup a soup + rijstenwafel
A: geen idee waarschijnlijk groenten omelet

pff aardig lopen snacken maarja mag af en toe ook wel

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:25

Steef, ik denk ook al de hele dag aan eten, maar ik drink gewoon extreem veel thee nu :')
Heb net te horen gekregen dat ik vanavond lasagne eet :Y)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:26

O: 2 brood/ crackers met sandwichspread + thee + ei
T: Heeeeeeel veel thee
M: 2 boterhammen met knakworstjes <3
T: Nog meer thee, appeltje, chocolademelk, Snelle Jelle
A: Nog een groot vraagteken :)

Net weer mooie minuutjes aangepaste 7 minute workout. Heb daar wat oefeningen van gestolen en aangepast.

Jumping jacks: 2x 30 sec.
Staand: op de tenen 3 series 20x
Staand: Actieve kniebuiging (Gebogen knieën welke je verder buigt door op de tenen te staan, heupen blijven op gelijke hoogte) 3 series van 20x
Squats: 3 series van 20x
wall-sit 30 sec.
Plank: 30 sec.
Liggend: Oefeningen buikspieren 4 series van 20. (bekken kantelen, bovenrug omhoog, benen fietsbeweging.)
push ups: 5x :+ toen ging het niet..

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:38

Goed bezig yasmine! Maar doe jij naast deze oefeningen ook cardio? Want pas na 30 min sporten verbrand je echt vet dacht ik?

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:52

Eulogy schreef:
Nee hij zit juist eh... precies goed _O- Nou, dit klinkt allemaal alsof ik half naakt door de sportschool huppel :')

HAHAHA zelfde hier.. m'n vriend wilde eerst mee gaan met hardlopen omdat die legging inderdaad je kont ook zo lekker laat uitkomen :') maar goed dan moet hij achter mij rennen en ik ga veelte langzaam dus dat werd ook niks hahaha!

Ik ben gisteren weer gaan lopen, was eigenwijs en wilde eindelijk m'n nieuwe schoenen uitproberen..
Eerste paar honderd meter dacht ik holyyy molyyyy waar voel ik op dit moment geen pijn?
toen had ik dat eruit gerend en kreeg ik bizar veel pijn aan m'n rechter scheen.. maar hup hup lekker door rennen gelijk 3 km rennen met 1 x lopen tussendoor.
Nu denk ik dat ik een scheenbeen blessure heb -O- heb zitten googlen.. i know, nooit googlen want dan heb je de ergste dingen maar nee dit klopt wel denk ik. Alleen overal staat rust nemen en laat ik daar nou net echt het karakter niet voor hebben -:(-
Dus ik ben boos op mijn lichaam :wave:

Ik hoor ook iedereen zeggen dat ze zoveel thee drinken maar..
ik moet onwijs pissen van thee, hebben jullie dat dan niet?
ik moet per kop thee denk wel twee keer HAHAHA. ok not funny.
Laatst bijgewerkt door Nanno_123 op 26-03-15 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:53

Ymke_Z schreef:
Goed bezig yasmine! Maar doe jij naast deze oefeningen ook cardio? Want pas na 30 min sporten verbrand je echt vet dacht ik?

Op moment niet veel nee, doel is ook niet zozeer om af te vallen hoor, meer net wat strakker en dat de spiertjes beter naar voren komen. Met het lopen wat ik gemiddeld doe vind ik dat zat :+
Cardio vind ik verschrikkelijk, 1 uur paardrijden per week is meer dan genoeg!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:55

Zou ik mij hier ook mogen melden? :D Ik ben Lizet en 19 jaar oud. Ik weeg mij niet maar er mag zeker wel 10-15 kg af gok ik. Ik ga gewoon door totdat ik me goed voel. Ik probeer elke dag tussen de 1500-2000 kcal te zitten met 1 cheat meal per week. Volgende week wil ik gaan beginnen met hardlopen. Moet alleen nog even goede schoenen scoren :j

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas + optimel drink en cappuccino
T: appel
L: Goed gevulde kippensoep met 2 volkorenpuntjes
T: banaan
D: Wraps met groente en oosterse kip
T: yoghurt met wat noten en muesli

B: paardrijden

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:55

_Yasmine_ schreef:
Ymke_Z schreef:

Op moment niet veel nee, doel is ook niet zozeer om af te vallen hoor, meer net wat strakker en dat de spiertjes beter naar voren komen. Met het lopen wat ik gemiddeld doe vind ik dat zat :+

wil jij mijn resterende verkoudheid? krijg je buikspieren van, lekker strak *\o/*

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:01

_Yasmine_ schreef:
Ymke_Z schreef:

Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet en is ook niet beledigend bedoeld ofzo. Maar spieren blijven altijd 'verstopt' achter een laagje vet. Nu is het wel hoe meer spieren je hebt hoe meer brandstof je lichaam nodig hebt --> hoe meer je verbrand.

Ik was ook altijd druk bezig met me buikspieren deed 2/3 keer per week abb ripper x (350 buikspier oefeningen). Maar ze toonde nooit omdat ik geen cardio deed.
Dus nu helaas toch maar aan de cardio, terwijl ik dat haat :+

Anne_bor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:02

Goed bezig hoor allemaal!
Wat ik gister heb gegeten:
o: 2 volkoren crackers met filet americain
t: appel
L: 2 crackers met avocado en kipfilet, 1 gekookt ei, een sinaasappel
t: -
A: vlees ragout achtig iets met sla en aardappelpuree

vandaag:
o: 2 boterhammen met filet americain
t: appel
l: geluncht bij een restaurantje... beetje gecheat dus maar oh zo lekker!!! spaanse brood spies met chorizo tomaat etc
t: sinaasappel en een paprika
a: waarschijnlijk een maaltijsalade

qua beweging doe ik heel weinig, het is tentamenperiode dus ik zit vooral de hele dag te zitten...

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:54

Welkom nieuwelingen!
En ik zie een hoop goede resultaten voorbij komen!

Ik ben even trots, me collega wou me trakteren op een broodje kroket en ik heb nee gezegd! Erna lekker genoten van me desem boterhammen met geitenkaas :j
Nu bij me ouders eten, gezonde wraps met kip en heeeeel veel groente en zonder saus :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:04

Ymke_Z schreef:
_Yasmine_ schreef:

Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet en is ook niet beledigend bedoeld ofzo. Maar spieren blijven altijd 'verstopt' achter een laagje vet. Nu is het wel hoe meer spieren je hebt hoe meer brandstof je lichaam nodig hebt --> hoe meer je verbrand.

Ik was ook altijd druk bezig met me buikspieren deed 2/3 keer per week abb ripper x (350 buikspier oefeningen). Maar ze toonde nooit omdat ik geen cardio deed.
Dus nu helaas toch maar aan de cardio, terwijl ik dat haat :+

Ik zie ze verschijnen, vandaar dat ik het nu zo speel. :o Dat hele kleine beetje vet, zie ik dan maar als gezond. Als het maar niet meer zo is dat mijn vriend erin kan prikken en dat het aan de andere kant nog flubbert -O-

@Linn, nee hoor je verkoudheid mag je houden! Ik geniet juist nu net van mijn vitamine tabletjes als aanvulling.

Even spammen met mijn project. Hier nu op moeten ruimen, vanavond kom het nieuwe terrarium!! Hij is nu nog leeg, met enkel een zelfgemaakte boom.. Maar uiteindelijk wordt het lekker kleurig met daggekko's! *\o/* Iemand die daar verstand van heeft? of naar houten komt volgende maand?

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:23

Lis_Ol schreef:
Welkom nieuwelingen!
En ik zie een hoop goede resultaten voorbij komen!

Ik ben even trots, me collega wou me trakteren op een broodje kroket en ik heb nee gezegd! Erna lekker genoten van me desem boterhammen met geitenkaas :j
Nu bij me ouders eten, gezonde wraps met kip en heeeeel veel groente en zonder saus :j

Bij wraps is guacemole zo lekker en gezond (of hou jij niet van avocado's?)
ik ga zo ook even m'n wraps opwarmen, we hadden nog over van gisteren <3

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:34

Avocado's ja nog zo iets, dat is verrekte duur, en is dat eigenlijk wel lekker? :') Ik durf me er niet aan wagen, maar zie veel mensen het gebruiken als ontbijt enzo..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:37

Nanno_123 schreef:
Ik hoor ook iedereen zeggen dat ze zoveel thee drinken maar..
ik moet onwijs pissen van thee, hebben jullie dat dan niet?
ik moet per kop thee denk wel twee keer HAHAHA. ok not funny.

Nee serieus dit heb ik dus ook, moet echt heel vaak naar de wc van thee.. Dus verbaasde ook al dat mensen zo veel kunnen drinken.

Ik denk dat ik morgen maar ga beginnen met hardlopen :') plus ik heb morgen avond verjaardag, zie de enorm tegenop Enzo met taart, wijn en chips enzo

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:51

Ben ik trouwens de enige die echt gewoon geen conditie heeft? Ik kan best 6 km skaten, maar mijn rondje van 2 kilometer lopen haal ik nauwlijks. Durf er niet goed terug aan te beginnen..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:02

k_m schreef:
Ben ik trouwens de enige die echt gewoon geen conditie heeft? Ik kan best 6 km skaten, maar mijn rondje van 2 kilometer lopen haal ik nauwlijks. Durf er niet goed terug aan te beginnen..

Jaa hetzelfde hier. Wat mij heel erg helpt is de honden meenemen, die moet ik toch uitlaten dus dan kan ik net zo goed hardlopen.
Ik loop niet met een schema, maar gewoon wat goed voelt. Ik weet wanneer het te veel is, en dan niet conditioneel maar voor mijn lichaam.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:24

_Tara_ Ja, dat is het ook precies! maar ik ben trots, ik heb en geen chocola gehaald en geen tompoes gehad! :D :D

Ik ben niet zo goed in sporten, daar heb ik zon gruwelijk hekel aan :') dat is best jammer eigenlijk. Ik overweeg wel heel serieus om skates te gaan halen, omdat te gaan doen. Dat lijkt me wel weer grappig :) ik hoop dat ik dat dan volhoud.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:32

hier ook met veel water en thee kan om het half uur wel naar de wc :+