Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Nee hij zit juist eh... precies goedNou, dit klinkt allemaal alsof ik half naakt door de sportschool huppel
Ymke_Z schreef:Goed bezig yasmine! Maar doe jij naast deze oefeningen ook cardio? Want pas na 30 min sporten verbrand je echt vet dacht ik?
_Yasmine_ schreef:Ymke_Z schreef:Goed bezig yasmine! Maar doe jij naast deze oefeningen ook cardio? Want pas na 30 min sporten verbrand je echt vet dacht ik?
Op moment niet veel nee, doel is ook niet zozeer om af te vallen hoor, meer net wat strakker en dat de spiertjes beter naar voren komen. Met het lopen wat ik gemiddeld doe vind ik dat zat![]()
Cardio vind ik verschrikkelijk, 1 uur paardrijden per week is meer dan genoeg!
_Yasmine_ schreef:Ymke_Z schreef:Goed bezig yasmine! Maar doe jij naast deze oefeningen ook cardio? Want pas na 30 min sporten verbrand je echt vet dacht ik?
Op moment niet veel nee, doel is ook niet zozeer om af te vallen hoor, meer net wat strakker en dat de spiertjes beter naar voren komen. Met het lopen wat ik gemiddeld doe vind ik dat zat![]()
Ymke_Z schreef:_Yasmine_ schreef:
Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet en is ook niet beledigend bedoeld ofzo. Maar spieren blijven altijd 'verstopt' achter een laagje vet. Nu is het wel hoe meer spieren je hebt hoe meer brandstof je lichaam nodig hebt --> hoe meer je verbrand.
Ik was ook altijd druk bezig met me buikspieren deed 2/3 keer per week abb ripper x (350 buikspier oefeningen). Maar ze toonde nooit omdat ik geen cardio deed.
Dus nu helaas toch maar aan de cardio, terwijl ik dat haat
Lis_Ol schreef:Welkom nieuwelingen!
En ik zie een hoop goede resultaten voorbij komen!
Ik ben even trots, me collega wou me trakteren op een broodje kroket en ik heb nee gezegd! Erna lekker genoten van me desem boterhammen met geitenkaas![]()
Nu bij me ouders eten, gezonde wraps met kip en heeeeel veel groente en zonder saus
Nanno_123 schreef:Ik hoor ook iedereen zeggen dat ze zoveel thee drinken maar..
ik moet onwijs pissen van thee, hebben jullie dat dan niet?
ik moet per kop thee denk wel twee keer HAHAHA. ok not funny.
k_m schreef:Ben ik trouwens de enige die echt gewoon geen conditie heeft? Ik kan best 6 km skaten, maar mijn rondje van 2 kilometer lopen haal ik nauwlijks. Durf er niet goed terug aan te beginnen..