Aardbeien 4€ per kistje! Twee kistjes meegenomen.
Morgen aardbeiendag. Nee geen suiker erover. Nergens voor nodig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Sharon, ik ben 't wel met de rest eensIk snap dat je denkt, dat sport ik er wel weer af. Maar als je dat blijft zeggen, gebeurd er niks. Nu gaat 't jou vooral om lekker in je vel zitten en niet per se afvallen toch? Dus als jij met dat als doel toch ervoor kiest dat slaatje te eten, wie zijn wij dan om te zeggen dat 't niet mag.
Emmaa_ schreef:Maar aan de andere kant... Ik denk dat systematisch meerdere malen op een dag vettig beleg op je brood eten bijna even slecht is als eens per week frituren.
Kijk jullie moeten het vooral allemaal zelf weten, maar dit is wel een motivatie topic voor een gezondere levensstijl en voor sommigen ook om af te vallen. Imo passen dingen als salami en Gelderse worst daar niet echt tussen. Neemt niet weg dat je het niet zelf mag weten, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat je er af en toe commentaar op krijgt. Als jij vindt dat je heel erg veel sport en daarom eigenlijk 'mag eten wat je wilt' is dat heel erg leuk, maar dan denk ik oprecht dat je niet helemaal in het topic past. Ik cheat ook wel eens, en ik heb ook bepaalde dingen waar ik gewoon niet op bespaar.. Maar als je dat elke keer zo gaat ventileren en boos wordt als mensen er dan commentaar op geven snap ik het
Palmera schreef:Danique schreef:Ik ga zo nog even squatten en dan naar bed!
Wellicht een zeer domme vraag, maar wat is squatten?
_sharonnn schreef:Ach, je mag flauw doen, maar 2 broodjes Gelderse worst kan heus wel toch?![]()
Laat ik t zo zeggen, ik weet dat ik t kan hebben en ga er niet op besparen.
Normaal gesproken heb ik mager beleg op m'n brood, maar deze week komt t niet zo goed uit. Ik heb t al gecompenseerd met een wandeling vanmorgen.
Aangezien de weegschaal iedere week verlies aan geeft, maak ik me niet zo druk. Ik heb geen schrikbarend hoog gewicht namelijk. Ik weeg 67 kg bij een lengte van 1.71 m.
Ik drink ook een hoop water en voel me hier goed bij!
Nanno_123 schreef:Hoezo ga je er nu weer bijhalen dat ik heb gezegd dat ik veel sport en dat als excuus gebruik om alles te eten? ik had al gezegd dat dat sarcastisch was![]()
En al zou dat wel zo zijn.. dan zou ik niet in het topic passen?
er staat nergens dat dit een topic is om op je eten te letten anders mag je niet mee doen.
Het is een topic waar iedereen op zijn/haar eigen manier zich gaat klaar stomen voor dé zomer en elkaar motiveren.. én voor sommige is dat door op zijn of haar eten te letten voor sommige is dat door te sporten en voor anderen door te sporten én te letten op je eten.
En dat letten op je eten en sporten varieert ook weer in hoe fanatiek je er in bent.
Mijn punt was dus vooral: Het kan demotiverend zijn voor mensen als alles wat ze eten wordt afgekraakt terwijl zij het misschien minder nauw nemen dan de ander.. óf iets minder verstand hebben van wat wel en niet verstandig is om te eten, het is ook niet makkelijk.
maar goed zal wel een ander topic zoeken aangezien ik minder op m'n eten let![]()
Emmaa_ schreef:Nanno_123 schreef:Hoezo ga je er nu weer bijhalen dat ik heb gezegd dat ik veel sport en dat als excuus gebruik om alles te eten? ik had al gezegd dat dat sarcastisch was![]()
En al zou dat wel zo zijn.. dan zou ik niet in het topic passen?
er staat nergens dat dit een topic is om op je eten te letten anders mag je niet mee doen.
Het is een topic waar iedereen op zijn/haar eigen manier zich gaat klaar stomen voor dé zomer en elkaar motiveren.. én voor sommige is dat door op zijn of haar eten te letten voor sommige is dat door te sporten en voor anderen door te sporten én te letten op je eten.
En dat letten op je eten en sporten varieert ook weer in hoe fanatiek je er in bent.
Mijn punt was dus vooral: Het kan demotiverend zijn voor mensen als alles wat ze eten wordt afgekraakt terwijl zij het misschien minder nauw nemen dan de ander.. óf iets minder verstand hebben van wat wel en niet verstandig is om te eten, het is ook niet makkelijk.
maar goed zal wel een ander topic zoeken aangezien ik minder op m'n eten let![]()
Er is geen rede om zo bijdehand en verdedigend te reageren, ik doelde niet eens op jou. Had het over de algemene mentaliteit die sommige meiden hier hebben. Ik kan ook wel zeggen dat ik elke dag een zak chips naar binnen blijf werken maar ondertussen wel vijf keer per week ga sporten, maar dat is toch alsnog niet gezond?
Goed, ik ga me hier verder niet in mengen. Zeg niet dat je naar een ander topic hoeft, blijf vooral hier lekker praten. Maar ga dan ook niet zeiken als je commentaar krijgt als je elke dag vertelt dat je vettige en ongezonde dingen eet..
Danique schreef:Inderdaad. Het is een topic om je klaar te stomen voor de zomer en als je je lichaam toch niet wilt veranderen (of je levenswijze) wat kom je hier dan doen? Ik wil niemand het topic uitjagen hoor maar als je toch al gelukkig bent met hoe je eruit ziet en het je verder niet zo interesseert, dan hoef je dit topic toch helemaal niet te volgen?