Ontbijt schaaltje halfvolle melk met kellogs Grote Kop thee zonder suiker tussendoor graanreep met cranberry Grote kop thee zonder suiker Glas water lunch 2 bruine boterhammen met pindakaas schuddebuikjes kaas of vleeswaren elk dag wat anders Grote kop thee zonder suiker Tussendoor stuk fruit glas water Grote kop thee zonder suiker avondeten aarappelen groente vlees avond alleen drinken
Ziet er goed uit Gianti Ik vind het onderste shirt ook het leukst, vind hem niet eens zo heel erg opvallen.
Vanochtend weer lekker getraind. Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal 2x in de week te gaan trainen anders werkt t ook niet.. Ik ben afgevallen en mn BMI is afgenomen maar dat was niet eens mijn bedoeling , ook vetpercentage afgenomen waar ik wel blij mee ben
Na mijn 'dipje' afgelopen week ging het vandaag toch weer best redelijk, had het even iets zwaarder maar was niet meteen terug in gewichten/herhalingen.
Het is inderdaad voornamelijk vocht hoor. Ik eet volgens een eetlijst van de dietist. Krijg voldoende binnen, hou mij er namelijk gewoon aan. Doel is 0.5 tot 1 kilo per week, alleen eerste weken gaat het vaak harder begreep ik. @gianti: Wauw wat gaaf! Knap dat je dat kunt. @laura: Hahah, ik sta ook altijd achteraan. Ik ben ook niet zo heel ritmisch, dus bij Zumba etc. sta ik helemaal graag achteraan. @sabine: Goed bezig zeg!
HouVanUtopia
Geplaatst: 26-01-15 07:53
Gianti schreef:
Hoeveel wil je afvallen?
als er 2-3kilo af zou gaan zou het leuk zijn. Maar wil voornamelijk strakker worden
Als je meer spier wil, wat ik begrijp uit 'strakker worden' is het veel verstabdiger als je echt meer gaat eten.. Je lichaam pleegt nu eerder roofbouw dan dat het aan zal zetten om meer spieren te kweken
Wow Gianti wat ben je lenig en je hebt een mooi figuurtje hoor
Vanavond ga ik ook bodypump doen Het is trouwens dat eerste shirtje geworden. Ik twijfelde al en vriendlief vond dat shirt dus echt helemaal niets voor mij
Dees: Dan eet je wel weinig als je met aardappelen en vlees nog aan zo weinig calorieën komt ! Ik zou persoonlijk denk ik eiwitten en groente opvoeren en de maaltijden iets meer verspreiden. Nu heb je tussen lunch en diner weinig en daarna niks meer..
Jongens even een ego-post Ik heb vandaag voor het eerst een pijnloze lunge kunnen doen. Ben vandaag door de fysio getapet en heb daar zo veel baat bij! Zo blij, haha. Moet nu dagelijks gaan trainen voor de spiegel op beenspieroefeningen en dan ben ik hopelijk over een klein maandje pijnvrij.