Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Jeetje maak je er niet zo druk om. Als je je tegen laat houden door pijn vraag ik me überhaupt af of je het wel echt wil? Laat gewoon een tragus zetten en je zult merken dat het niks voorstelt. Ik vond mijn normale gaatjes pijnlijker dan mijn tragus. Schieten is sowieso pijnlijker en mag inderdaad helemaal niet meer.
xDonja schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wel erg veel gepiep om een tragus... Je moet het natuurlijk zelf weten, maar allemaal spookverhalen gaan lezen op Internet helpt natuurlijk niet... Je hoeft hem natuurlijk niet 'zo maar even te laten zetten' maar een beetje ballen kan ook geen kwaadAls je iets wil moet je er voor gaan: het is niet zo definitief als een tattoo.
Ik heb een jaar na mijn tragus nog twee gewone gaatjes laten zetten en ik heb daar meer last van gehad dan van mijn tragus. Nu heb ik een halve week een conch en dié deed pas zeer! Maar pijn is relatief, maar een tragus valt echt mee hoor
xDonja schreef:Ik zou zeggen: gewoon doen als je het wilt. Je tragus is waarschijnlijk niet zulk dik kraakbeen, en veel minder gevoelig dan je lelletje! Komt goed.
Ik zie in je profiel dat je pas 16 bent. Volgens mij heb je dan wel toestemming nodig van je ouders
OneAndOnlyx schreef:Bizzybijtje schreef:Jeetje maak je er niet zo druk om. Als je je tegen laat houden door pijn vraag ik me überhaupt af of je het wel echt wil? Laat gewoon een tragus zetten en je zult merken dat het niks voorstelt. Ik vond mijn normale gaatjes pijnlijker dan mijn tragus. Schieten is sowieso pijnlijker en mag inderdaad helemaal niet meer.
Ik maak er wel druk over. Ik twijfel gewoon heel erg en dat mag. 'Laat gewoon een tragus zetten' is aan mij echt niet besteed.
Lous schreef:Je wilt niet weten hoe bang ik ben voor naalden. Maar in dit geval is dat met naalden die helemaal je lichaam in gaan zoals bij een injectie in je arm of een infuus. Mijn eerste piercing was ook een aardige stap (was18) maar was meer spannend dan echt eng. De piercings daarna waren alleen een beetje normale zenuwen.
Met mijn inentingen 6,5 jaar geleden kreeg ik dus wel een paniekaanval. Is uiteindelijk wel gelukt, maar man man, nog steeds moeilijk mezelf rustig te krijgen.
muntdrop schreef:Bij een goede piercer gaat het allemaal zo snel dat het erin zit voordat je het weet haha. Ik had op youtube een filmpje gezien van iemand die een snug had laten zetten, en de piercer had dus de naald tot halverwegen gedaan, vroeg toen of het nog ging en toen duwde hij verder? Dat lijkt mij inderdaad wel zeer pijnvol ja maar ik mag hopen dat ik nooit bij zo'n prutser beland?