[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:16

Jamaar een Helix mag je ook niet meer laten schieten, dus denk dat t qua pijn niet veel uit zal maken.
Ik heb ook een HH cap, maar nergens last van!

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:34

Jeetje maak je er niet zo druk om. Als je je tegen laat houden door pijn vraag ik me überhaupt af of je het wel echt wil? Laat gewoon een tragus zetten en je zult merken dat het niks voorstelt. Ik vond mijn normale gaatjes pijnlijker dan mijn tragus. Schieten is sowieso pijnlijker en mag inderdaad helemaal niet meer.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:14

Bizzybijtje schreef:
Jeetje maak je er niet zo druk om. Als je je tegen laat houden door pijn vraag ik me überhaupt af of je het wel echt wil? Laat gewoon een tragus zetten en je zult merken dat het niks voorstelt. Ik vond mijn normale gaatjes pijnlijker dan mijn tragus. Schieten is sowieso pijnlijker en mag inderdaad helemaal niet meer.

Ik maak er wel druk over. Ik twijfel gewoon heel erg en dat mag. 'Laat gewoon een tragus zetten' is aan mij echt niet besteed.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:16

Dan doe je t niet

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:22

Ik vind het eerlijk gezegd wel erg veel gepiep om een tragus... Je moet het natuurlijk zelf weten, maar allemaal spookverhalen gaan lezen op Internet helpt natuurlijk niet... Je hoeft hem natuurlijk niet 'zo maar even te laten zetten' maar een beetje ballen kan ook geen kwaad ;) Als je iets wil moet je er voor gaan: het is niet zo definitief als een tattoo.

Ik heb een jaar na mijn tragus nog twee gewone gaatjes laten zetten en ik heb daar meer last van gehad dan van mijn tragus. Nu heb ik een halve week een conch en dié deed pas zeer! Maar pijn is relatief, maar een tragus valt echt mee hoor :j

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:25

xDonja schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd wel erg veel gepiep om een tragus... Je moet het natuurlijk zelf weten, maar allemaal spookverhalen gaan lezen op Internet helpt natuurlijk niet... Je hoeft hem natuurlijk niet 'zo maar even te laten zetten' maar een beetje ballen kan ook geen kwaad ;) Als je iets wil moet je er voor gaan: het is niet zo definitief als een tattoo.

Ik heb een jaar na mijn tragus nog twee gewone gaatjes laten zetten en ik heb daar meer last van gehad dan van mijn tragus. Nu heb ik een halve week een conch en dié deed pas zeer! Maar pijn is relatief, maar een tragus valt echt mee hoor :j

Bedankt voor je reactie! Ik moet er gewoon goed over na denken en inderdaad, het is niet zo definitief als een tattoo! 'Horrorverhalen' heb ik niet gelezen, maar als mijn zus zegt dat het pijn doet.. deins ik echt wel terug haha. En inderdaad, ik wil het graag en wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:28

Ik zou zeggen: gewoon doen als je het wilt. Je tragus is waarschijnlijk niet zulk dik kraakbeen, en veel minder gevoelig dan je lelletje! Komt goed.

Ik zie in je profiel dat je pas 16 bent. Volgens mij heb je dan wel toestemming nodig van je ouders ;)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:29

xDonja schreef:
Ik zou zeggen: gewoon doen als je het wilt. Je tragus is waarschijnlijk niet zulk dik kraakbeen, en veel minder gevoelig dan je lelletje! Komt goed.

Ik zie in je profiel dat je pas 16 bent. Volgens mij heb je dan wel toestemming nodig van je ouders ;)

Nee vanaf 16 niet meer heb ik gehoord. Ik ga even kijken of de site van mijn piercer.(heb mijn normale oorgaatjes ook laten piercen)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:39

Tuurlijk doet een tragus, of andere piercing, laten piercen pijn. Ze jansen er een naald doorheen, dat doet altijd pijn, maar die pijn is maar kort. Vind ook dat je een beetje teveel piept. :o Als je 'm echt zo graag wilt dan maakt die ene seconde pijn ook niet meer uit.. want dat is echt zo voorbij. Mijn dubbele surface was vele malen pijnlijker. Om over m'n tepel nog maar niet te spreken... maar zelfs die zou ik overdoen mocht het nodig zijn. :j
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 23-12-14 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:40

Ik zou zeggen gewoon doen! Ik was ook bang zoals iedereen hier weet maar het stelt echt niks voor, oorbellen gaatjes schieten doet meer pijn :')
Gewoon gaan, als je het niks vind dan is hij er zo uit. Wij kunnen trouwens allemaal wel zeggen wat wij ervan vinden, maar je komt er alleen achter als je het zelf doet. Je moet het zelf weten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:49

OneAndOnlyx schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ik maak er wel druk over. Ik twijfel gewoon heel erg en dat mag. 'Laat gewoon een tragus zetten' is aan mij echt niet besteed.

Nou ja dan doe je het niet. Vind het ook behoorlijk wat gepiep sorry :o Het is niet definitief en de pijn is tijdelijk.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:49

Iedereen bedankt voor jullie hulp! Ik vind het echt wel heel eng dus ik wacht tot mijn zus terug is en ga dan samen met haar op naar de piercingshop.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:54

F*ck yeah, heb het toch maar gewoon gedaan en ben er toch wel super blij mee!
Afbeelding

En natuurlijk een vrolijk kerstfeest iedereen {:)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 22:48

Mooi hoor! Stoer! :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 23:10

Ik kan zo wel 10 dingen noemen die pijnlijker zijn dan het zetten van een piercing. Ik vond mijn snug trouwens op het moment van zetten minder pijnlijk dan toen ik mijn tweede gaatjes liet schieten, en mijn snug gaat echt door flink een stuk kraakbeen heen. De napijn was wel ietsjes meer maar daar kun je gewoon paracetamol of iets voor nemen. Ik denk dat iedereen het zetten wel een beetje spannend vind, maar je hoeft echt niet bang te zijn! Laatst stoote ik mn kleine teen echt keihard tegen een stoel, dat deed veel meer pijn haha :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 23:16

Een zenuwbeknelling,dat doet pas pijn. Geen gewoon paracetolletje of Imbuprofennentje wat daar tegen helpt. Ik lag te janken in mijn bed omdat ik niet kon slapen van de pijn. Alleen met valium in combinatie met paracodeine was dit wel mogelijk.

Het zetten van een tatoeage of piercing vind ik geen pijn, maar meer dus een rotgevoel.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 11:29

dat is inderdaad ook zo maar ik ben echt als de dood voor naalden dus voor mij was het best wel een stap haha. en het deed inderdaad niet zeer, meer een rotgevoel en heb er vannacht ook gewoon op geslapen :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 12:11

Je wilt niet weten hoe bang ik ben voor naalden. Maar in dit geval is dat met naalden die helemaal je lichaam in gaan zoals bij een injectie in je arm of een infuus. Mijn eerste piercing was ook een aardige stap (was18) maar was meer spannend dan echt eng. De piercings daarna waren alleen een beetje normale zenuwen.
Met mijn inentingen 6,5 jaar geleden kreeg ik dus wel een paniekaanval. Is uiteindelijk wel gelukt, maar man man, nog steeds moeilijk mezelf rustig te krijgen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 12:21

Lous schreef:
Je wilt niet weten hoe bang ik ben voor naalden. Maar in dit geval is dat met naalden die helemaal je lichaam in gaan zoals bij een injectie in je arm of een infuus. Mijn eerste piercing was ook een aardige stap (was18) maar was meer spannend dan echt eng. De piercings daarna waren alleen een beetje normale zenuwen.
Met mijn inentingen 6,5 jaar geleden kreeg ik dus wel een paniekaanval. Is uiteindelijk wel gelukt, maar man man, nog steeds moeilijk mezelf rustig te krijgen. ;)

Ik heb precies hetzelfde, maar wilde toch echt een helix. Ik mocht naar de TV kijken die boven in de piercing ruimte hing en voordat ik het eerste woord van de ondertiteling gelezen had zat 'ie er al in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 13:02

Bij mijn tragus dacht ik dat ze de klem even verzette maar dat was dus de piercing al :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 14:21

Hahah dat heb ik dus idd ook, of dat het buisje eraf schiet en bloed door die hele kamer spuit. Ik keijg ook altijd paniekaanvallen, zelfs in therapie geweest maar heeft helaas niet geholpen. Maar ach hij zit erin :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:31

Ik heb juist een gekke facinatie waarbij ik wil zien hoe die naalt in mn lichaam prikt, maar oke dat is misschien ook niet helemaal normaal :').

Bij een goede piercer gaat het allemaal zo snel dat het erin zit voordat je het weet haha. Ik had op youtube een filmpje gezien van iemand die een snug had laten zetten, en de piercer had dus de naald tot halverwegen gedaan, vroeg toen of het nog ging en toen duwde hij verder? Dat lijkt mij inderdaad wel zeer pijnvol ja maar ik mag hopen dat ik nooit bij zo'n prutser beland?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:01

muntdrop schreef:
Bij een goede piercer gaat het allemaal zo snel dat het erin zit voordat je het weet haha. Ik had op youtube een filmpje gezien van iemand die een snug had laten zetten, en de piercer had dus de naald tot halverwegen gedaan, vroeg toen of het nog ging en toen duwde hij verder? Dat lijkt mij inderdaad wel zeer pijnvol ja maar ik mag hopen dat ik nooit bij zo'n prutser beland?

Het enige stukje wat pijn doet is als hij door je huid gaat, dus als ie er in gaat en er weer uit gaat, daar tussen voel je er niks van.
Toen ik mijn dubbele surface liet piercen onder mn sleutelbenen voelde ik er niks van toen ie door de huid heen zat, tot ie er een cm verder weer uit ging. :-)

Teats

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 21:58

Hoi! Ik heb afgelopen dinsdag een helixpiercing laten zetten. Momenteel is mijn oor rood en het is ontstoken. Ik had wat rond gezocht en dit schijnt dus normaal te zijn. Ik doe er nu zoutoplossing op en blijf er verder vanaf. Ik weet niet of jullie misschien nog wat tips hebben tegen het ontsteken?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 22:18

Is inderdaad hartstikke normaal. Het hoort er niet dus je lichaam probeert het af te stoten.

LITHA. Leave it the hell alone.
Alleen schoonmaken onder de douche met water, verder lekker afblijven. :j